Turun eläinsuojeluyhdistys
http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3455416/Turun+elainsuojeluyhdistys…
Siis hyvänen aika. Lehdistä on riittävästi saatu lukea tuon nyt onneksi eronneen pj:n hämärätouhuista. Mutta vasta tästä lehtijutusta minulle paljastui, että toiminnantarkastaja on oikein Olavi Mäenpää. Ikuinen vastarannankiiski ja kannattajarekisterillään kunnallispolitiikassa huijannut pelle. Kaiken kukkuraksi tunnistin nyt vielä kolmannenkin henkilön, jonka tiedän työyhteyksistä käyttäytyneen omassa ammatissaan epäeettisesti ja joutuneen siitä selvittelyihin. Yhtään enempää en siitä voi sanoa. Mutta ei siis tässäkään kahta ilman kolmatta.
Summa summarum. Olen eläinten ystävä ja asun Turussa, mutta Turun eläinsuojeluyhdistykseen en kyllä liittyisi. Porukka siellä on sen verran lain kanssa kahnauksissa, eikä edes mitään kettutyttötoimintaa vaan muuta.
Olen ollut Turun eläinsuojeluyhdistyksen jäsen toistakymmentä vuotta, mutta tuo Turun sanomien uutisointi (viime vuonna? toissa vuonna?) pisti kyllä vähän ajattelemaan. Mihin ne jäsenmaksurahat todellisuudessa menevät? Hyvä nyt kuitenkin, että puheenjohtaja on vaihtumassa ja Mäenpääkin on poissa sieltä.