Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarkoittaako tämä että mies petti?

Vierailija
01.04.2017 |

Mieheni on työmatkalla. Soittelin hänelle useamman kerran aamupäivän aikana (oli kiireellistä asiaa). Kun mies lopulta vastasi hän selitti, että ei vastannut aiemmin koska puhelin oli toisessa huoneessa. Hän majoittuu ihan normaalissa yhden huoneen hotellihuoneessa, eli jos puhelin on ollut toiseessa huoneessa niin eikös se tarkoita että A) hän on unohtanut puhelimen jonkun toisen ihmisen huoneeseen tai B) hän on unohtanut puhelimen omaan huoneeseensa ja herännyt jonkun toisen huoneesta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamupalahuoneeseen? Tai omaan huoneeseen ollessaan itse aamupalahuoneessa?

Aamupalahuone on tosiaan mahdollinen. Toinen vaihtoehto ei, koska soittelin silloin tällöin kolmen tunnin ajan, joten niin kauaa ei varmasti ole ollut aamupalalla.

Kolmen tunnin ajan? Eli aloitit aamukahdeksalta, vaikka tiesit hänen olleen "iltapainotteisella" työmatkalla? Jos asia todellakin oli niin törkeä, olisit soittanut hotelliin ja pyytänyt yhdistämään huoneeseen.

Vierailija
22/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina työmatkalla? Ja mikä oli tämä niin kiireellinen asiasi?

Pidempi työmatka, sisältää sekä arki- että viikonloppupäiviä. Ja kuten sanoin, työmatkaan kuuluu myös illanviettoa, johon viikonloput erinomaisesti soveltuvat.

Kiireellistä asiaani en tänne julkiselle foorumille kirjoita, mutta jos on niin tärkeää niin kiireellinen asia lapsen hyvinvointiin liittyen, ja jos en olisi saanut miestä kiinni tuon aamupäivän aikana, sillä olisi ollut hyvinkin pitkäaikaiset seuraukset.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, itse tukehtuisin tuollaiseen sairaalloisen mustasukkaiseen kyttäämiseen.

Vaikea täältä toisesta maasta käsin on kyttäillä, joten helpostipa tukehdut. Toivottavasti sinä olet aina rehellinen ja uskollinen puolisollesi, niin hänellä ei ole syytäkään epäillä.

ap

Vierailija
24/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamupalahuone on tosiaan mahdollinen. Toinen vaihtoehto ei, koska soittelin silloin tällöin kolmen tunnin ajan, joten niin kauaa ei varmasti ole ollut aamupalalla.

Kolmen tunnin ajan? Eli aloitit aamukahdeksalta, vaikka tiesit hänen olleen "iltapainotteisella" työmatkalla? Jos asia todellakin oli niin törkeä, olisit soittanut hotelliin ja pyytänyt yhdistämään huoneeseen.

Asia ei ollut törkeä, mutta hyvinkin tärkeä. Onneksi sain miehen kiinni viime hetkellä. Hotellin nimeä en tiedä, joten sinne soittaminen ei tullut edes mieleen.

ap

Vierailija
25/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, ettei ihminen luota kumppaniinsa. Liika kyttääminen ja mustasukkasuus johtaa aina eroon. Mitä tiukemmin yrität pitää kiinni, sitä kauemmas toinen pakenee.

Vierailija
26/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei ollut törkeä, mutta hyvinkin tärkeä. Onneksi sain miehen kiinni viime hetkellä. Hotellin nimeä en tiedä, joten sinne soittaminen ei tullut edes mieleen.

ap

Et sitten voinut tehdä lapsen terveyden kannalta kriittistä päätöstä itse..? Hohhoijjaa.

Vierailija
27/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, ettei ihminen luota kumppaniinsa. Liika kyttääminen ja mustasukkasuus johtaa aina eroon. Mitä tiukemmin yrität pitää kiinni, sitä kauemmas toinen pakenee.

Mies on itse aiheuttanut epäluottamuksen valehtelemalla. Mutta on kyllä niin tätä av-touhua, että sitä pidetään kyttäämisenä että olen mieheni työmatkan aikana puhunut hänen kanssaan tasan kerran puhelimessa, silloinkin vain erityistärkeän asian vuoksi.

ap

Vierailija
28/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et sitten voinut tehdä lapsen terveyden kannalta kriittistä päätöstä itse..? Hohhoijjaa.

Hohhoi, kuka sanoi että soitin mielipiteitä kyselläkseni? On asioita, joihin laki vaatii molempien vanhempien suostumuksen.

ap

Vierailija
29/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on itse aiheuttanut epäluottamuksen valehtelemalla. Mutta on kyllä niin tätä av-touhua, että sitä pidetään kyttäämisenä että olen mieheni työmatkan aikana puhunut hänen kanssaan tasan kerran puhelimessa, silloinkin vain erityistärkeän asian vuoksi.

ap

Se on av-touhua, että täytyy palstalla kysellä pettikö miehes sua:) Mistä hemmetistä me tiedetään missä miehes puhelin ja kalu on seikkaillut.

Vierailija
30/30 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se on av-touhua, että täytyy palstalla kysellä pettikö miehes sua:) Mistä hemmetistä me tiedetään missä miehes puhelin ja kalu on seikkaillut.

Se on tosiaan todellakin av-touhua, siksi päätinkin tulla juuri tänne kyselemään :) Ja lieveilmiöistä huolimatta sainkin tähän keskusteluun myös hyviä pointteja.

ap