Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oks tääl kui pal porukkaa Turuust?

Vierailija
01.04.2017 |

Ittel tul asuttuu abaut 2kk Turuust päi opiskeluide yhteydes, ja murre tarttun ku tatutointi ihoo. Oks tääl muit Turkulaisii? Mist päi Turkuu ootte ja mink ikäsii? Itel ei paljoo tul opeteltuu Turu murret, mut mitä ny jonku verra tarttun ku kuullu paikallisittai Turuu murret.

Ehk se vie tarttuu paremmi ku tääl asuu enemmä, saa nähä sitä si. Noh, tää on ny virallisest Turkulaiste ketju! :)

M21v Turuust

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi mikä moka heti alkuun, ei Turuuuuust van Turust. Turkulainen lyhentää sanat.

Vierailija
2/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mikää turkulaine oo. Mä oon aito turkulaine ja toi ei mitää murret oo nähnykkää. Se ketä tääl väittää olevansa turust päi nii oo koskaa nähnykkää turkuu.

Vierailija
4/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä mikää turkulaine oo. Mä oon aito turkulaine ja toi ei mitää murret oo nähnykkää. Se ketä tääl väittää olevansa turust päi nii oo koskaa nähnykkää turkuu.

En oo missää vaihees väittänykkää että OISIN turkulainen, mä vaan sanoin, että oon vasta muuttanu turkuu. Eiks sun päässä sano mitää, et ei mun turu murre oo välttis heti mitää hemmeti täysverist turkuu ku nii vähä aikaa vast tullu himailtuu tääl.

AP

5/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon turun kuuluisin henkilö tällä hetkellä. Eli jos haluat paljon kavereita ja LSD ota yhteyttä.

Vierailija
6/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Mä oon turun kuuluisin henkilö tällä hetkellä. Eli jos haluat paljon kavereita ja LSD ota yhteyttä.

Itseasias toi LSD kuulostaa iha houkuttelevalt ku ois pippalot tulos koulu puolest. Oksul midii sähkärii minne vois laittaa vaik meilii tai jtn? Tai haluutsä tapaa vaik liven tai jtn? Paljo ois 150mg lappu?

AP

Vierailija
7/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tääl vai?

Jaa Turust vai?

Jaa porukka vai?

Jaa pal vai?

Vierailija
8/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se o Turust eikä mikkä Turuust. Alventti.

9/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitin ton läpällä. Mut siistii jos oikeesti käytät. Ja sori mä en voi hommaa ku se on viel aika harvanaista laatua jopa turus niin kaikki tulee omaan käyttöön. Mut jos haluat sauhu seuraa se kyllä käy

Vierailija
10/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Mä heitin ton läpällä. Mut siistii jos oikeesti käytät. Ja sori mä en voi hommaa ku se on viel aika harvanaista laatua jopa turus niin kaikki tulee omaan käyttöön. Mut jos haluat sauhu seuraa se kyllä käy

Ooks minkäikänen jantteri? Kyl kelpaa seura koska vaa, meil bongi kiertää tiuhaan tahtiin ringis, ja kyl sinne viel yks hemmo mahtuu joukkoo. Jos kiinnostaa tutustuu, niin ilmottele!

AP

11/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 26 sä?