Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku seurustellut päihteiden käyttäjän kanssa? Ei (alkoholi)

01.04.2017 |

Millasia kokemuksia oliko hirveää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdessä sekakäyttäjän kanssa 10 vuotta,enkä toivoisi niin raskasta ja epävarmaa elämää edes pahimmalle vihamiehelleni.

Vierailija
22/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subunistit on kamalia!

Ei tarvine perustella.

Millä tavalla kamalia? Kokemuksia? Subusta tai subunisteistä

No niin kauan kun subua riittää ollaan todella itsevarmoja ja ylimielisiä jopa vanhoja kavereita kohtaan. Varastellaan kaupoista tavaraa kun pokkaa on. Valehdellaan, luvataan liikoja. Sitten kun kama loppuu, tullaan kipeiksi, ja maataan sängyssä ja ripuloidaan alle ja oksennetaan vieroitusoireissa kunnes jostain taas saa kamaa.

No hyi. Onko oikeasti noin rajua ja kehittyy noin voimakas riippuvuus? Luulin, että subu on jotain ihan apteekista saatavaa lääkettä jota väärinkäytetään.

Kyllä,opioidit ovat rajuja ja koukuttavia,Subutexia käytetään heroinisteilla korvaushoitolääkkeenä,eli joo on lääke ja sitä väärinkäytetään(piikitetään)mutta ei ihan apteekista saatava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin 6 vuotta parisuhteessa josta viimeset neljö vuotta oltii molemmat viihdekäyttäjiä. Siihen aikaa ku oli nuori ja kroppa kesti hyvin ni välil tuli 2 kertaaki kuukaudessa kuosattuu joka on kyl liikaa ku siitä lipsuu helposti isompiin määriin, mut kumpikaa ei lipsunu.

Ton suhteen jälkee vieläki välil kuosaan mut se on oikeestaa 2-5 kertaa vuodessa.. ryyppää en oikeestaa koskaa koska kännissä on vaa jotenki niin tyhmää olla. Ajatus ei juokse samanlailla ku selvin päin yms. Amfetamiinia ja essoja siis viihdekäytin ja vieläkin käytän sen pari viis kertaa vuodessa. Ja niillä on aika hyvin kuitenki kontrolli et mitä tekee mut estot lähtee vähän samallailla ku alkoholilla. Ja just jos on jotain asioit mist on vaikee puhuu jollekki läheiselle ni helppo avautuu ja keskustella asiat selväks ja sit pystyy jatkamaan kyseisest asiasta keskusteluu helposti selvinpäinki myöhemmin.

Silti oon sitä mieltä et huumeisii on tosi helppo jäädä kiinni jos on jotain vaikeuksia elämässä ku ne saa unohtamaa nesiks ajaks ku vaikutus on päällä. Mut sama se on alkoholillaki et oikeestaa aineesee ku aineesee jää koukkuu enemmän muitten ongelmien takia kun sen ite aineen.

Vierailija
24/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki R. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen viihdekäyttäjän kanssa. Viihdekäytän itsekin, mukavaa on.

Faktaa on se että jokainen narkkari on entinen kokeilija tai viihdekäyttäjä. Ton junan matkassa saattaa olla hetki hauskaa, mutta odotteles vain, kunhan se tulee asemalle...

On se noinkin,mutta vähän myös riippuu sitä mitä käyttää.Itse ainakin ymmärrän viihdekäytön satunnaiseksi piristeiden käytöksi,ja tai kannabiksen poltteluksi.Opioidit taas koukuttavat nopeasti,ja niitä käytetään pahan olon turruttamiseen,eikä siksi että olisi hauskaa,joten niitä ei oikein voi viihdekäyttää.

Vierailija
26/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen huumeiden käyttäjän kanssa.. elämä on ihanaa,meillä on koira,mies käy töissä kun oma jaksaminen heikkoa<3

N19

Vierailija
27/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää muutaman kerran vuodessa kokaiinia kun haluaa juhlia "kunnolla". Se käyttö jää aina niihin juhliin eikä milloinkaan muulloin käytä, onneksi, on niin hiton kallistakin tuo kama. En itse käytä ja olen miehelle harvinaisen selväksi tehnyt että minä lähden heti jos alkaa lähteä lapasesta. Kolme vuotta tässä nyt on mennyt ja nuo käyttökerratkin on alkanut mennä harvenemaan päin. En tuon "paheen" takia muuten mainiosta miehestä luovu.

Vierailija
28/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän