Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku seurustellut päihteiden käyttäjän kanssa? Ei (alkoholi)

01.04.2017 |

Millasia kokemuksia oliko hirveää?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen viihdekäyttäjän kanssa. Viihdekäytän itsekin, mukavaa on.

Vierailija
2/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään! Alkoholi nyt menee kunhan ei ole minkäätasoisia ongelmia sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "viihdekäyttö" on ihan naurettava käsite millä tehdään oma käyttö jotenkin muka hyväksyttäväksi. Eihän maailmassa muita käyttäjiä olisikaan ku pelkkiä viihdekäyttäjiä jos sen tosta vaan vois päättää tuleeko riippuvaiseksi vai ei. Vai kuka muka päättää että taidanpa tästä ruveta narkomaaniks?

Vierailija
4/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena joo. Loppui siihen kun mies hakkasi minut kamapäissään. Sen jälkeen olen pysynyt erossa narkkareista, en hyväksyisi kaveriksikaan. 

Vierailija
5/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, joka aamu se kofeiiniannos vain oli saatava.

Vierailija
6/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen viihdekäyttäjän kanssa. Viihdekäytän itsekin, mukavaa on.

Faktaa on se että jokainen narkkari on entinen kokeilija tai viihdekäyttäjä. Ton junan matkassa saattaa olla hetki hauskaa, mutta odotteles vain, kunhan se tulee asemalle...

Vierailija
7/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan joo. Ensin poltteli, sit alkoi jo muutakin uppoamaan. Subua yms. Oli kyl mukava ihminen. Ei väkivaltainen tms. Elämä lipui yhä syvemmälle siihen kamaan. Aamun eka ajatus oli et mistä tänään saa joko rahaa et saa jotain tai olisko jollakin jotain. Sit ilta leijutaan ja aamul homma alko alust. En jakadanut katsella koska en itse halunnut tippua. Tavattiin välillä vuosien varrel. Mut hän kuoli nuorena. Siitäkin on jo aikaa. Viimeksi kun tavattiin luuli olevansa jeesu ja kävi mm suutelemas kirkonportaita yms.

Vierailija
8/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo :( Mihinkään mitä lupaa ei voi uskoa, ei tarkoita mitään mitä sanoo. Ei uskalla muuttaa yhteen, puhumattakaan mistään yhteisistä rahoista tms. Jos sattuisikin menemään katkolle, niin ainainen pelko siitä että milloin retkahtaa taas.

Vierailija
9/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kuoli yliannostukseen. Lähes koko silloinen porukka mennyt ja kaikki kyllä nyyhkytteli hautajaisissa, mutta kukaan ei tänä päivänä muista tai käy haudalla.... kenenkään heistä. Se siitä "narkkien tiiviistä porukasta" se on just niin kauan tiivis ja luotettava kunnes joltaki loppuu kamat tai rahat.

Vierailija
10/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subunistit on kamalia!

Ei tarvine perustella.

Vierailija
11/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viihdekäyttien kanssa on tullut pyörittyä. Ja samaa tein itse. Mukavaa oli. Itse en koskaan ole halunnut "kännätä", tulee kauhean paha olo ja pää menee ihan sumuun.

Eivätkö kaikki alkoholiakin käyttävät ole viihdekäyttäjiä. Harva varmaan ajattelee että juu voispa ruveta juopoksi.

Vierailija
12/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subunistit on kamalia!

Ei tarvine perustella.

Millä tavalla kamalia? Kokemuksia? Subusta tai subunisteistä

Vierailija
13/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena joo. Loppui siihen kun mies hakkasi minut kamapäissään. Sen jälkeen olen pysynyt erossa narkkareista, en hyväksyisi kaveriksikaan. 

Mulla sama

Vierailija
14/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subunistit on kamalia!

Ei tarvine perustella.

No niin kauan kun subua riittää ollaan todella itsevarmoja ja ylimielisiä jopa vanhoja kavereita kohtaan. Varastellaan kaupoista tavaraa kun pokkaa on. Valehdellaan, luvataan liikoja. Sitten kun kama loppuu, tullaan kipeiksi, ja maataan sängyssä ja ripuloidaan alle ja oksennetaan vieroitusoireissa kunnes jostain taas saa kamaa.

Vierailija
15/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että mies on aika erilainen riippuen siitä mitä ja kuinka paljon on vetänyt. Tämä on se syy, miksi en ikinä voisi luottaa. Myös henkilö, joka ei normaalisti ole väkivaltainen saattaa muuttua sellaiseksi...

Vierailija
16/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin ukkoja (ja akkoja) on niin moneen junaan ja osa jää asemalle. Toisille se päihteiden käyttö täyttää tyhjiön elämässä ja toisille se tarjoaa vapautuksen siitä arkiminästä.

Nykyisen kumppanin kanssa olen viihtynyt mainiosti, koska yhteinen elämämme on sisältörikasta ja mukavaa selvinpäin. Päihteiden käyttö kuuluu vappuun/juhannukseen ja joskus festivaaleille.

Vierailija
17/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subunistit on muodottomia palleroita ja mumisevat sekavia

Vierailija
18/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subunistit on kamalia!

Ei tarvine perustella.

No niin kauan kun subua riittää ollaan todella itsevarmoja ja ylimielisiä jopa vanhoja kavereita kohtaan. Varastellaan kaupoista tavaraa kun pokkaa on. Valehdellaan, luvataan liikoja. Sitten kun kama loppuu, tullaan kipeiksi, ja maataan sängyssä ja ripuloidaan alle ja oksennetaan vieroitusoireissa kunnes jostain taas saa kamaa.

No hyi. Onko oikeasti noin rajua ja kehittyy noin voimakas riippuvuus? Luulin, että subu on jotain ihan apteekista saatavaa lääkettä jota väärinkäytetään.

Vierailija
19/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/28 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen, jonka luulin olevan absolutisti ja urheilullinen. Liikunta oli kyllä suuri osa elämää, mutta kerran olimme minun luona ja mies yllättäen laittoi jonkun pillerin suuhunsa.

Minun oli jotenkin vaikeaa sisäistää koko asiaa. Mies kävi töissä, urheili, oli hyvästä perheestä jne. Ei mikään hämärä tyyppi. Suhteemme oli ihan mukava emmekä riidelleet tai muuta sellaista.

Vähitellen huumemaailma alkoi avautua minulle. Siitä tuli arkea että lähdimme ostamaan subua tai vaihtamaan neuloja. Vieläkään en osannut muuta kuin ihmetellä kuinka olin siinä tilanteessa. (Minä en käyttänyt mitään. ) Jossain vaiheessa mies halusi, että minä säilytän jotain pillereitä kotonani. Se oli herätys minulle. En halunnut sotkeentua mihinkään rikolliseen toimintaan ja tuntui kamalalta, että mies yritti käyttää minua sillä tavalla hyväkseen.

Myöhemmin hän kävi vieroituksessa ja tapasimme sen jälkeen. Hän oli kuin eri ihminen. Sitä ei kauaa kestänyt kun hän alkoi taas käyttää. Sen jälkeen en pitänyt yhteyttä.

Ikävä kokemus, mutta taisin päästä vähällä kuitenkin.