Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä 30-v sinkkunainen voisi tavata miehiä?

Sinkkuelämää
01.04.2017 |

Olen kohta 30-v kivannäköinen, aktiivinen ja mukava sinkkunainen. Olen ollut sinkkuna yli 5 v. Silloin tällöin on ollut jotain virityksiä, mutta jotenkin homma ei vain syvene edes fyysiseen kontaktiin, vaikka itse ihastun tosi helposti. Olen ruvennut miettimään tämän johtuvan siitä, että minulla on nousukiidossa oleva ura, paljon harrastuksia jne. Ehkä miehet eivät jotenkin koe mahtuvansa siihen? Etenkin kaverien järjestämillä sokkotreffeillä tuntuu että miehillä on joku ihme ennakko-oletus minusta. Haluaisinkin tavata ihan uusia tyyppejä, joilla ei olisi mitään oletuksia suhteeni!

Missä voisin tavata ikäisiäni sinkkumiehiä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastat? Mistä päin? Minkälaista miestä etsit?

Vierailija
2/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tasoisesi mies olisi yhä sinkku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu hei

Sun pitää mennä joko bingoon tai seniorikotiin.

Vierailija
4/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun keski-suomessa. Harrastuksena monenlaisia urheilulajeja, joissa kyllä myös miehiä pyörii, mutta usein tuntuu että moni jo varattu. Ja korostan etten edes etsi mitään "tasoistani" miestä eli vaadi todellakaan mieheltä liikoja! Aiemmin olen ollut suhteessa ihan kouluja käymättömien normimiesten kanssa ja edellinenkin seurustelukumppanini teki vartijan hommia (vaikka itselläni nyt sattuu olemaan korkeakoulutus).

5/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta.

Vierailija
6/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyc

Vierailija
7/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää kirjoitti:

Asun keski-suomessa. Harrastuksena monenlaisia urheilulajeja, joissa kyllä myös miehiä pyörii, mutta usein tuntuu että moni jo varattu. Ja korostan etten edes etsi mitään "tasoistani" miestä eli vaadi todellakaan mieheltä liikoja! Aiemmin olen ollut suhteessa ihan kouluja käymättömien normimiesten kanssa ja edellinenkin seurustelukumppanini teki vartijan hommia (vaikka itselläni nyt sattuu olemaan korkeakoulutus).

Kuulostaa hyvältä. Olisi voinut vaihtaa yhteystietoja jos olisit ollut pk-seudulla.

Vierailija
8/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuelämää kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Olisi voinut vaihtaa yhteystietoja jos olisit ollut pk-seudulla.

Yksikään nainen ei ole vaihtanut yhteistietoja deittailumielessä, miehen kanssa av-palstalla.

Tää on aina tämmöistä jossittelua, haaveilua, ei sen enempää.

Vierailija
9/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa kun ei vaadi liikoja,jos haluaa olla toisen kanssa  ei kai siihen mitään tarvii kysellä.

Vierailija
10/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vakiintunut puoli vuosikymmentä sitten, kuten niin monet muut?

Vierailija
11/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki deittisovellukset on naisten karkkikauppoja, joten mikset ole siellä?

Vierailija
12/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuelämää kirjoitti:

Yksikään nainen ei ole vaihtanut yhteistietoja deittailumielessä, miehen kanssa av-palstalla.

Tää on aina tämmöistä jossittelua, haaveilua, ei sen enempää.

Nojoo, täytyy kyllä myöntää että en ole koskaan nähnyt naisen sähköpostiosoitetta palstalla mutta kerran kävi niin että laitoin oman spostin ja nainen otti siihen yhteyttä. Ei uskaltanut kuitenkaan tavata vaikka kuvat vaihdettiin.

Vierailija
13/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan voi tavata missään muualla kuin netissä, koska en jaksa käydä missään.

Vierailija
14/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein missä vain kunhan teet aloitteet itse. Tuossa iässä parinvalinta ei pyöri enää vain naisen ympärillä naisen ehdoilla!

Vierailija
15/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ainakaan voi tavata missään muualla kuin netissä, koska en jaksa käydä missään.

Sama täällä ja oikeassa elämässä melkein kaikki naiset on varattuja tai sitten haluavat elää sinkkuina. Deittipalstalla kumminkin suurin osa naisista sinkkuja ja ainakin jossain määrin etsivät miestä elämäänsä. Sukupuolijakauma on kyllä miehen näkökulmasta aivan perseestä netissä.

Vierailija
16/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan ratkiriemukasta seurustella kanssasi...

(Juuri tämä selittää monien/useimpien palstamiesten yksinäisyyden. Kun ei vaan "jaksa" mitään milloinkaan. Paitsi olla netissä.)

Vierailija
17/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämää kirjoitti:

Olen kohta 30-v kivannäköinen, aktiivinen ja mukava sinkkunainen. Olen ollut sinkkuna yli 5 v. Silloin tällöin on ollut jotain virityksiä, mutta jotenkin homma ei vain syvene edes fyysiseen kontaktiin, vaikka itse ihastun tosi helposti. Olen ruvennut miettimään tämän johtuvan siitä, että minulla on nousukiidossa oleva ura, paljon harrastuksia jne. Ehkä miehet eivät jotenkin koe mahtuvansa siihen? Etenkin kaverien järjestämillä sokkotreffeillä tuntuu että miehillä on joku ihme ennakko-oletus minusta. Haluaisinkin tavata ihan uusia tyyppejä, joilla ei olisi mitään oletuksia suhteeni!

Missä voisin tavata ikäisiäni sinkkumiehiä?

Itse en ainakaan haluaisi tapailla naista, jolle ura on erityisen tärkeä ja jolla on paljon totisia harrastuksia. Hän vaikuttaisi liian suorituskeskeiseltä ja aktiivista elämää elävältä omaan makuuni. Tykkään rennoista ja rauhallisista naisista, jota pitävät pääosin tavallisista asioista, mutta tykkäävät toki kokeilla myös uusia asioita, mutta jatkuvasti uuden etsiminen ja kehittyminen ei ole heille välttämätöntä. 

Vierailija
18/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kuinka vähän jotkut naiset tuntevat miestä. Ihmetellään mihin kolmekymppisenä hyvät miehet on menneet. Tai nelikymppisinä miksei miestä paneta. Paneutumalla nuorena vähän miestenkin mieliin osaisi varmaan välttää nämä parinvalinnan ilmeisimmät karikot keski-iässä.

Vierailija
19/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kuinka vähän jotkut naiset tuntevat miestä. Ihmetellään mihin kolmekymppisenä hyvät miehet on menneet. Tai nelikymppisinä miksei miestä paneta. Paneutumalla nuorena vähän miestenkin mieliin osaisi varmaan välttää nämä parinvalinnan ilmeisimmät karikot keski-iässä.

Vierailija
20/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tasoisesi mies olisi yhä sinkku?

Ööö. No ehkä six ettei ole löytänyt tasoistaan naista. Aika simppeliä, hei.