Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Niinistö:On murheissaan työläisten työttömyydestä

Vierailija
01.04.2017 |

Sanoi että toivoo että teollisuustyöpaikkoja tulisi lisää Suomeen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun hän on sympaattinen :(

Vierailija
2/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen takinkääntö Vileltä ja Vihreiltä. Kauan se kestikin ajatella myös tavallista suomalaista eikä aina vain helsingin herroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ne vihreät on savustaneet duunit pois maasta ja etenkin Helsingistä koska kohta tänne ei pääse edes autolla muualta Suomesta

Vierailija
4/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pisteet Vihreille.

Tykkään , jatkoon. Hyvä Ville

Vierailija
5/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viettää unettomia öitä asian vuoksi.

Vierailija
6/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

APRILLIÄ , APRILLIÄ, APRILLIÄ

ap

Oli pakko paljastaa kun kävi niin sääliksi kun kaikki ei ymmärtäneet aprillipilaksi :(

Vierailija
7/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APRILLIÄ , APRILLIÄ, APRILLIÄ

ap

Oli pakko paljastaa kun kävi niin sääliksi kun kaikki ei ymmärtäneet aprillipilaksi :(

No eikö aprillaus onnistunut muka? Ideahan on että joku ottaa tosissaan. 

Vierailija
8/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ne vihreät on savustaneet duunit pois maasta ja etenkin Helsingistä koska kohta tänne ei pääse edes autolla muualta Suomesta

Korjaus: Helsinkiin ei pääse muualta Suomesta autolla. Itse olen jättänyt auton boikottiin Helsingin osalta ja muutenkin vältän nykyisin liikkumista Helsingissä (autolla). Parkkimaksut ovat aivan älyöttömät, varsinkin työpäivän mittaiselta ajalta. Sitten ei pysäköinnin maksullisuudesta tai maksuttomuudesta ole mitään tietoa, kun ei ole liikkennekarttoja kaikilla takataskussa. Itse pysäköinnin maksullisuuden osoittava merkkihän voi olla vaikka puolen kilometrin päässä. Jos löydäkin pysäköintipaikan, niin sitten saat sillä olla vain pari tuntia. Ja parkkipirkot pörrää hyvin aktiivisesti. KIITOS, vihreä kun olette pilanneet Helsingin. Eipä tarvitse sinne mennä kuin vasta kun on aivan pakko, vastentahtoisesti, autoilijoita vihamielisesti suhtautuvaan kaupunkiin. 

Vierailija
9/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aprillipilasta välittämättä. Kyllä ne vähät teollisuustyöpaikat vähenee koko ajan. Että turha kenenkään niitä on toivoa. Siirrytään vaan pois koko työkeskeisestä yhteiskunnasta, niin hyvä tulee.

Vierailija
10/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: Helsinkiin ei pääse muualta Suomesta autolla. Itse olen jättänyt auton boikottiin Helsingin osalta ja muutenkin vältän nykyisin liikkumista Helsingissä (autolla). Parkkimaksut ovat aivan älyöttömät, varsinkin työpäivän mittaiselta ajalta. Sitten ei pysäköinnin maksullisuudesta tai maksuttomuudesta ole mitään tietoa, kun ei ole liikkennekarttoja kaikilla takataskussa. Itse pysäköinnin maksullisuuden osoittava merkkihän voi olla vaikka puolen kilometrin päässä. Jos löydäkin pysäköintipaikan, niin sitten saat sillä olla vain pari tuntia. Ja parkkipirkot pörrää hyvin aktiivisesti. KIITOS, vihreä kun olette pilanneet Helsingin. Eipä tarvitse sinne mennä kuin vasta kun on aivan pakko, vastentahtoisesti, autoilijoita vihamielisesti suhtautuvaan kaupunkiin. 

Työpaikat ei voi toimia ilman autoilua

Vierailija
11/11 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskusta on jättilähiö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi