Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova kipu yhdynnän jälkeen

01.04.2017 |

Minuutti-kaksi yhdynnän jälkeen tunsin todella kovaa kipua alavatsalla, sisällä munasarjojen ja kohdun alueella. Kipu lamautti ja tuntui että pyörryn. Kipu kesti noin puoli tuntia-tunnin. Olen aiemmin samankaltaista todella lievää kipua tuntenut seksin jälkeen, mutten ennen mitään tuon kaltaista. (Kovat menkkakivut minulla aina on ollut, sellaisia muutama päivä saikkua keissejä, kun ei pysty edes liikkua. Helpotti kun pillereitä käytin, nyt olen ollut ilman ja menkkakivut osittain palautunut.) En uskoisi että mikään myöskään olisi voinut siinä ajassa krampata, koska akti oli todella pikainen, n. 10 minuuttia. Voiko tuo kipu jostain harmittomasta asiasta johtua, (raju seksi on pois luettu), vai pitäisikö minun oikeasti huolestua ja mennä tutkituttamaan? Kohtalotovereita tai neuvoja? Tuli aika puun takaa tämä tilanne, samana päivänä vielä välillä "nipistelee" muttei suoranaista kipua ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin joskus tuota, etenkin nuorempana. Nykyään satunnaisesti.

Vierailija
2/5 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tedätkö mistä sinun kivut johtuvat? Oletko käynyt tutkimuksissa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Olen ajatellut sen olevan jotain ärtymistä tms. Käy ihmeessä tutkituttamassa niin saat selvyyden! Etenkin jos useasti vaivaa. Ikävä vaiva kyllä.

Vierailija
4/5 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi?

Vierailija
5/5 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blondilla on napa kipeä? No blondimiehetkin ovat vähän tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi