Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi nöyhtökaurasta?

Vierailija
31.03.2017 |

-

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta nöyhdettynä!

Vierailija
2/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Nyhtö

Härkis on paremman makuista, nyhtiksen rakenne on ehkä parempi. Nyhtökaurakäristys paketin ohjeen mukaan oli hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkis parempaa.

Vierailija
4/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkosta nöyhtää se kyllä on. Rakenne kyin jossain höyhenissä.

Vierailija
5/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, kuten en muistakaan feikkilihoista.

t, vegaani 47v

Vierailija
6/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tunkkaista. Miellän kasvisruoat raikkaiksi ja värikkäiksi, mutta valitettavasti nyhtökaura ei ollut sellaista. En tosin fanita myöskään nyhtöpossua tai -kanaa. Voi niitä syödä, mutta suutuntuma ei miellytä.

Vierailija
7/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hääviä

Vierailija
8/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kokemusta kun en on ole maistanut, mutta lähtökohtaisesti en ymmärrä sitä että kaviksista yritetään tehdä lihaa matkivia tuotteita.

Vierailija
9/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen syönyt lounasruokalassa, oli ihan hyvää. Härkis tosin on parempaa.

Vierailija
10/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa olen syönyt lounasruokalassa, oli ihan hyvää. Härkis tosin on parempaa.

Härkistä on ollut alelaputettuna Lidlin kylmätiskillä. Oli varmaan parikymmentä pakkausta.

Tästä se alkaa näiden korvikkeiden syöksykierre.

11/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman puuttessa menee. Oikea liha on kuitenkin parenpaa. Esim. jauhen liha 

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
12/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii tosi hyvin napanöyhdän kaveriksi.

Vierailija
13/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄk, tosi pahaa, kuten härkiskin. Syön paljon kasvisruokaa, en halua mitään ihmeen lihankorvikkeita, kasvisruoka kasvisruokana! Esim. intialaiset kikhernepyörykät on tosi ihania, pinaattiletut, papupadat, linssikeitto, dal, kasviscurryt...en tajua näitä kasvisnakkeja ja muita lihankorvikkeita. Jos halua lihamaista ruokaa, niin syö sitten lihaa. Niin mä ainakin teen, lihaa syön 1-2 kertaa viikossa, kalaa useammin, muuten kasvisruokaa.

Vierailija
14/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenne tosi kiva mutta maku ei mikään erityinen. Mieto kuitenkin joten hyvin maustettuna menee kyllä.

Vierailija
15/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko käytössä. Erittäin tervetullut proteiinilisä kasvissyöjille. Eikä sen ole tarkoitus lihalta maistua (toivottavasti ainakaan).

Vierailija
16/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän tykkään tästä: http://huhtahyvat.fi/tuotteet/kasviproteiinituotteet/kasviproteiinijauh…

vaikka ei olekaan kotimainen tuote.

Vierailija
17/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YÄk, tosi pahaa, kuten härkiskin. Syön paljon kasvisruokaa, en halua mitään ihmeen lihankorvikkeita, kasvisruoka kasvisruokana! Esim. intialaiset kikhernepyörykät on tosi ihania, pinaattiletut, papupadat, linssikeitto, dal, kasviscurryt...en tajua näitä kasvisnakkeja ja muita lihankorvikkeita. Jos halua lihamaista ruokaa, niin syö sitten lihaa. Niin mä ainakin teen, lihaa syön 1-2 kertaa viikossa, kalaa useammin, muuten kasvisruokaa.

Miksi miellät sen lihan korvikkeeksi, itselläni monipuolistanut tosi paljon ruokailuja

Vierailija
18/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin märkää paperisilppurissa käytettyä pahvia. No  joo, voi sitä syödä, mutta mieluummin liotan ja keitän papuni itse, niistä saa herkullista ruokaa.

Vierailija
19/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jostain syystä tykännyt yhtään :/ Löysin viimeinkin kaupasta paketin ja ajattelin kokeilla (oli muuten ihan helkutin kallis). Laitoin mausteita aika reilulla kädellä mutta silti siitä tuli kauhean mautonta, en ymmärrä mihin ne mausteet siitä katos :P Mauttomuus olis vielä mennyt mutta se rakenne... Ehkä maailman ällötävin suutuntuma ikinä. Suurin osa meni roskiin eikä tule varmaan kokeiltua toista kertaa.

Vierailija
20/26 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut enkä kokeile. Kuten en näitäkään muita villityksiä kuten härkis tai mifu tms. Minun pitäisi alkaa syömään enemmän kasviksia, sen myönnän. Mutta opettelen sitten mieluummin laittamaan hyviä ruokia ihan tavallisista kasviksista sinällään. Kaikki tämmöiset jalostetut kaurat ja pavut saavat jo mielikuvituksen tasolla vatsani möyrimään ja kivistämään, tulee virtuaaliset ilmavaivat. En tykkää raejuustosta sellaisenaankaan, ja mifusta tulee mieleen sellaiset isommat kumimaiset möhkäleet, joita paistetaan. YÖKS.

Oliko se just tämä nyhtökaura, josta oli suosionsa alkumetreillä lehtijuttu. Kehittäjä oli panostanut asiaan vuosia ja oliko laittanut vielä henkilökohtaisia rahojaan paljon siihen kehittämiseen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi