Työelämä tekee minut tuntemaan itseni huonoksi
Urakiiturina tehtävät ovat vaikeita. Välillä koen, etten osaa mitään. Oikeastaan nyt tunnen, että ainut vahvuuteni on kyky tulla toimeen muiden ihmisten kanssa, enkä tiedä jaksanko sitäkään kulissia ylläpitää kauaa. Helpottaa ajatus lottovoitosta, jolloin voisin vain olla ja lopettaa ajattelemisen sekä vertailun, kuinka pärjään suhteessa muihin.
Kommentit (5)
Miksi sitten olet urakiituri? Tyytymällä keskitasoon ja uralla etenemättömyyteen välttäisit paljon paineita. Itse olen tehnyt juuri tämän ratkaisun. Olen it-alalla mutta en missään nimessä halua edetä rivikoodarista mihinkään, enkä siinäkään vaativiin tehtäviin, koska minusta on kivampi että palkka tulee suht helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten olet urakiituri? Tyytymällä keskitasoon ja uralla etenemättömyyteen välttäisit paljon paineita. Itse olen tehnyt juuri tämän ratkaisun. Olen it-alalla mutta en missään nimessä halua edetä rivikoodarista mihinkään, enkä siinäkään vaativiin tehtäviin, koska minusta on kivampi että palkka tulee suht helpolla.
Helvetin hyvä kysymys. Se on sellaista jaakobin painia. Kunnianhimo varmaan yksi merkittävä syy.
Vierailija kirjoitti:
SAA tuntemaan, ei TEKEE
No mutta, olet aivan oikeassa. Pikku kaljossaan sitä kirjottelee höpöjä.
Aha