Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lievä bakteerivaginoosi parantua itsestään?

Vierailija
31.03.2017 |

Ei jaksaisi lähteä gynelle, eikä ole rahaakaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos se on tarpeeksi lievä. Vain lääkäri osaa sanoa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hemmetti piimällä, luonnon jugurtilla ym. Tottakai parantuu!

Vierailija
4/9 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle just joulun tienoilla lääkäri sanoi että oireileva bakteerivaginoosi vaatii antibiootin. Olin siihen mennessä jo kokeillut kuukauden kaikkia muita konsteja.

Vierailija
5/9 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI PARANE ITSESTÄÄN! Ja sitten naiset ihmettelevät kun pi**u haisee pahalle.

Vierailija
6/9 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään parannu itsestään. Kannattaa maksaa lääkefirmoille, koska muuten kuolla kupsahdat bakteeri vaginoosiisi.

Vierailija
7/9 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman reseptiä saa emättimen bakteeritasapainoa hoitavia valmisteita, jos on lievä vaginoosi, niin tuollaisella jollain puikkokuurilla se voi parantua kotikonstein, samaten kannattaa ottaa suun kautta maitohappobakteereja, auttavat alapäänkin bakteeritasapainoon jonkin verran. Mutta jos on oireita ja hirveä haju yms, niin lääkäriin mars, täytyy sulkea pois muut tulehdukset yms vaivat samalla ja saa kunnolliset lääkkeet.

Vierailija
8/9 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut peniksessä paha haju jo kohta vuoden. Kaikki itsehoitotuotteet olen kokeillut ja käynyt lääkärissäkin, mutta ei siellä oteta asiaa tosissaan. Olen nyt jättänyt kaikki lääkkeet pois ja pessyt vain yksi tai kaksi kertaa päivässä miedolla pesuaineella ja koittanut pitää esinahkaa takana. Pikkuhiljaa tuntuu hajuttomuusaika pidentyvän kokoajan, joten kai siellä pikkuhiljaa palautuu normaali bakteerikanta. Nyt säilyy puolesta vuorokaudesta vuorokauteen ainakin kohtalaisen hajuttomana. Vaikea toki itse sanoa, kun ei pääse aivan vierestä haistamaan. Sukupuolitaudit käytiin poissulkemassa.

En kyllä ymmärrä yhtään mistä tuo vaiva tuli, koska en harrastanut seksiä pitkään aikaan ennen oireiden alkamista. Oli myös punoitusta ja arkuutta aina välillä, mutta se on nyt kadonnut. 

Vierailija
9/9 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne antibiootitkin voi aiheuttaa muuta ongelmaa, joten kannattaa kokeilla eka muilla keinoilla. Itselläni on ollut kyseinen vaiva ihan terveyskeskuslääkärin toteamana, josta sain antibioottikuurin, joten ei gynelle tarvinnut mennä. Antibiooteista huolimatta tuntui ettei parantunut täysin ja samalla tuli vielä muita paljon pahempia oireita. Loppujen lopuksi olen saanut pidettyä alapäävaivat kurissa seuraavin toimenpitein:

- Maitohappobakteereja kuureittain emättimeen (saa apteekista normisti ilman reseptiä)

- Intiimialueelle tarkoitetun pesuaineen käyttö ja alkuun tiheä peliä vesipesu

- Yhdynnöissä miehen kanssa kondomin käyttö (ollaan oltu kyllä yhdessä yli 20v ja huomasin että erilaiset virtsa- ja bakteeritulehdukseni tulevat alapäähän helpommin seksin myötä kun emme käytä kondomia)

- Alushousunsuojista luopuminen ja siteetkin mahdollisimman vähän käsiteltyjä, sekä lisäksi alushousuissa siirryin valkoisiin puuvillahousuihin kokonaan