Toukokuussa TET - missä lapset teillä on ollut TETissä
Kommentit (25)
Prismassa, sekatavarakaupassa ja koulussa ala-astella apulaisena
Meidän tyttö ollut isällä ja sanoo että ei tarvitse kouluja tulee kuulemma yrittäjä kuten isästä saa itse päättää.
Oli eläinkaupassa eikä tykännyt. Suurin syy varmaan oli ilmapiiri.
Itse olin allergialasten päiväkodissa, kampaamossa ja isossa ruokakaupassa. Jälkimmäisessä ollut nyt vakiduunissa kohta 10v.
Miten tet voi olla toukokuussa? Silloinhan on pahin kiire kouluttaa suviuunoja kesälomien sijaisiksi, ei kai silloin ole aikaa tettiläisiä paimentaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tet voi olla toukokuussa? Silloinhan on pahin kiire kouluttaa suviuunoja kesälomien sijaisiksi, ei kai silloin ole aikaa tettiläisiä paimentaa?
Helsingissä on ihan toukokuun lopussa.
päiväkodissa ja sanomalehdessä
päiväkodissa ja matkailuneuvonnassa.
Tässä siis kaksi nuorta ja molempien TET-paikat. Molemmilla päiväkoti se oma päiväkoti, jossa aikanaan olivat ja tokat paikat sitten ihan vaan hakemalla hakivat.
koiratrimmaamossa (paras paikka eläinystävälle), apteekissa, asukaspuistossa, vanhempien työpaikalla
Olin itse molemmat kerran päiväkodissa.
Kulta- ja kelloliikkeessä. Tykkäsi kovasti
Vierailija kirjoitti:
Meidän tyttö ollut isällä ja sanoo että ei tarvitse kouluja tulee kuulemma yrittäjä kuten isästä saa itse päättää.
Vanhemman kuuluu ohjata lastaan ja huolehtia ettei tämä sulje valintojaan lapsena...
On tämä kyllä kamalaa, että jo yläasteikäisenä ehdollistetaan ihmiset työpaikoista stressaamiseen ja hakemiseen. Heheh Mari ei saanut tet-paikkaa mäpä sain hehehe.
Uutistoimituksessa, jossa avustavien töiden ohella pääsi tutustumaan uutistoimituksen toimittajan työhön sekä kuvausryhmän toimintaan. Hän pääsi myös seuraamaan suoran tv-lähetyksen tekoa ja lähetystä.
Opettajaksi haluava teini oli ala-asteella tutustumassa opettajan työhön.
Sairaalan ei päässyt joten lähikaupassa
Vierailija kirjoitti:
On tämä kyllä kamalaa, että jo yläasteikäisenä ehdollistetaan ihmiset työpaikoista stressaamiseen ja hakemiseen. Heheh Mari ei saanut tet-paikkaa mäpä sain hehehe.
Öh. Ainahan yläasteikäiset on kesätöitä hakeneet...
Maanantaina menee pieneen keskustan ruokakauppaan.