Jännämiehen kanssa tuhlatut vuodet aiheuttivat sen, etten pääse edes vanhusten peppuja pyyhkimään.
Kävin aikoinani lukion ja jatko-opinnot ammattiin, parikin eri tutkintoa kaupallisesta hoitoalaan, kunnes jännämies huomasi, että haluankin kehittyä ja pärjätä. Järjesti, että en voi opiskella, enkä käydä töissä, koska olin pettämässä hänen mielestään. Hän kosti pettämiseni sillä, ettei maksanut osaansa laskuista ja häipyi viikkokausiksi sen jälkeen kun ensin hakkasi naamani tohjoksi.
Uhrauduin 15 vuotta, jonka jälkeen jännis löysi uuden ja mä jäin tyhjän päälle.
Kuulin, että on harrastanut seksiä varmaan tusinan naisen kanssa suhteemme aikana ja nyt oli hakannut sairaalakuntoon naisen, jonka takia minut jätti.
Muilla samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Miten tää palsta on taas täynnä antipaattisia tolloja? Oletteko kaikki kännissä vai ettekö ole kokeneet tarpeeksi? Pelkkä torjunta ja syrjintä aiheuttaa aivoissa kipureaktion. Siihen vielä vuosien hakkaaminen niin on ihme että on joku tolkku tallella. Hävetkää vähän ja menkää itseenne.
No miksi te naiset sitten syrjitte ja torjutte minua?
Minä käytän jännämiessanaa, koska se on hyvin kuvaava. Sitä ne naiset siinä näkevät.