10000BC Aihe vapaa
Kommentit (76)
Ilmastonmuutos on huijausta! Ei jäät ole minnekään vielä katoamassa. Jotkut hullut vielä väittävät, että ihmiset muka aiheuttaisivat ilmaston lämpenemistä... Justiinsa. Eihän minun pieni nuotio meinaa riittää edes kotiluolan lämmittämiseen, niin miten sitten kokonaisen maailman.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Sika? Mikä se on? Ikinä kuullukaan.
Eiks oo vähän wt:tä nimetä lapsensa Pyryksi, Myrskyksi, Havuksi, Hillaksi tai Pinjaksi!
Olen Atlantiksen ylipappi ja kuljen ympäriinsä lentoaluksellani esittäen jumalaa tyhmille barbaareille, kysykää mitä vaan.
Kaivettiin tohon rantatöyräälle 2 kuoppataloa peräkkäin ja niiden välille semmoinen katettu käytävä. Siitä tuli sellanen - rivitalo!
Haiseeko teidän luolassa home? Meillä kasvaa vain jäkälää ja sammalta, mutta Urka sanoo että homeelta haisee ja ei tee terveydelle hyvää! Ollaan tässä kuitenkin asuttu jo kauemman aikaa ja kaikki ollaan jo yli 20 auringonkiertoa eletty, että pitkäikäisiä ollaan oltu!
Vierailija kirjoitti:
Eiks oo vähän wt:tä nimetä lapsensa Pyryksi, Myrskyksi, Havuksi, Hillaksi tai Pinjaksi!
Ihme erikoisuudentavoittelua ylipäätään noi nimet. Niinku jokaisen pitäis olla oman nimisensä yksilö. Luullaan olevansa niin uniikkia lumihiutaletta että.
Täällä on nuoriso taas töhriny paikat ties millä tikku-ukkojen kuvilla. Tämä on mennyt ihan mahdottomaksi, ei muualla tämmöstä ollut mutta kun muutettiin tänne Astuvansalmelle niin täällä ei ole nuorisolla mitään kuria.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nuoriso taas töhriny paikat ties millä tikku-ukkojen kuvilla. Tämä on mennyt ihan mahdottomaksi, ei muualla tämmöstä ollut mutta kun muutettiin tänne Astuvansalmelle niin täällä ei ole nuorisolla mitään kuria.
Joka ikinen sukupolvi valittaa siitä, miten kuritonta nuoriso on. Nuoriso on varmaan ollut piloilla jo heidelberginihmisten aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Naapuriluolan nuori rouva on kyl niin fiiniä olevinaan ja täynnä itseään. Kaikki astiatkin pitää olla kampakeramiikkaa. Vähän hymyilyttää tollanen yliyrittäminen.
Meidän naapurin naisella on ruukuissa jotain ihme pienien virtahepojen kuvia. Ja sillä perusteella niistä pitäisi maksaa kourakaupalla hienoimpia simpukankuoria! Tosin se itse mesoaa aina: "Viimeisen kerran, nämä eivät ole virtahepoja!"
Katso lähimmän luolan vasemmanpuoleisen seinän 26. luolamaalaus. Kuva kertoo jotakin seuraavasta ateriastasi.
Kuka vielä kehtaa tyrkyttää tunkkaista kuivalihaa kun parempi olisi tarjota vieraille raikkaita koivunlehtiä?
Miksi täysin asiallinen aloitukseni poistettiin?! Ja toinenkin! Älytöntä sensurointia, vai ei saa edes naapurikylän päällikön uusimmasta vaimosta puhua...
...Ei kun sori, sade oli vaan huuhtonut ne aloitukset pois.
Paljonko vieraille pitää varata tarjoilua, olin ajatellut 200 g kuivalihaa per vieras. Vai lyömmekö vieraat vaan nuijalla hengettömiksi ja syömme niidenkin lihat?
Miten lepytellä henkiä, kun uusi kuumetauti leviää heimossa?
Miten teidän perheessä on evoluution laita? Minulla molemmat vanhemmat on jo nykyihmisiä mutta ukki oli neanderthalilainen. Myös appi on nykyihminen mutta anoppini on vielä homo erectus. Huhutaan että hänen isovanhemmillaan oli kuulemma ihan hännät.