10000BC Aihe vapaa
Kommentit (76)
Jaahas, teini oli kirjoittanut luolan seinään että Helgalla on isot tissit, mitä jos kaukana tulevaisuudessa joku tuon näkee niin luulevat suuriksi filosofisiksi pohdinnoiksi.
Naapuriluolan nuori rouva on kyl niin fiiniä olevinaan ja täynnä itseään. Kaikki astiatkin pitää olla kampakeramiikkaa. Vähän hymyilyttää tollanen yliyrittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa se Willendorfin Veenus! Niin kaunis ei pysty kukaan oikea nainen olemaan ja silti se on miehille joku ihanne! Aargh mitä paineita!
Täältä tulevaisuudesta voin kertoa, että Venuksen jälkeläiset aiheuttavat edelleen paineita, nuo Kard-ass-hian-Jennerit. Esittelevät takapuoltaan kuin esiäitinsä
Vierailija kirjoitti:
Naapuriluolan nuori rouva on kyl niin fiiniä olevinaan ja täynnä itseään. Kaikki astiatkin pitää olla kampakeramiikkaa. Vähän hymyilyttää tollanen yliyrittäminen.
Ai se, jolle ei kelpaa hirventaljat vaan pitää olla soopelia?
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisemmassa on vielä hyviä kaljajäitä senkun käytte kilkuttelemassa , jos tämä ilmasto muuttuu tätä tahtia ei jäätä näy enää missään päin jumalauta. Tämäkin Suomaa ollut ihan jäissä vielä tovi sitten.
Onko niitä jäitä jäljellä kun ne pienet mustatukkaiset ja -silmäiset asukkaat niitä ovat käyttäneet. Saamelaisiksi kutsuvat itseään ja nunnuka-nunnuka-lailaata joikhaavat päissään.
BC- Kevätmuoti. Vanhat männynkävyt takkupehkon, eli hiusten koristeena IN vai OUT?
Mitä haudanryöstäjiä te olette, jotka neanderthaleja himoitsette. Kuolivat pois ajat sitten. Taruja on jäljellä, vuorenpeikoista. Uskoo ken tahtoo.
Ottaisitteko lapsillenne rokotuksen jos sellainen olisi keksitty vai antaisitteko kuolla pois pitkän kitumisen jälkeen? Vai veisittekö vaan ensimmäisten paiseitten ilmestyttyä korppien syötäväksi?
Hei, meidän naapuri Urgh alkoi kaivaa luolansa peräseinää piikirveellä, sanoi siitä tulevan länsimetro. On tainnut syödä sieniä.
Naapurin lapset leikkii taaaas meidän kivillä. Just sain ne kerättyä kasaan luolan eteen ja nyt ne on taas levitetty hujan hajan. Oon sanonut tästä niiden äidille, että hankkisi omat kivet lapsilleen mutta ei tunnu menevän perille. Mitä tässä pitäisi tehdä? En mä ehdi jatkuvasti kiviä siivoamaan, antaisivat niiden olla rauhassa!
Joko teidän luolassa on lämmöt päällä?
Ollaan perheen kanssa lähdössä lomalle mäelle, joka on joen mutkassa suon takana. Ekaa kertaa menossa sinne, onko millainen paikka? Vinkkejä kaipailen myös. Lapset iältään kapalo-ikäinen ja vyörätön korkuinen.
Vierailija kirjoitti:
BC- Kevätmuoti. Vanhat männynkävyt takkupehkon, eli hiusten koristeena IN vai OUT?
Tukassa kävyt näyttää jotenkin hassuilta mutta parrassa olevat kävyt on kyllä komeet nam nam! Kuuman näköistä kun ukko palaa metsästä kotiin ja käpyjä jäänyt partaan, jotenkin tosi kiihottavaa kaivella niitä pois sieltä ;-) viime vuotinen räkättirastaan poikanen kainalossa-muoti ei ollut ollenkaan yhtä hyvä, onneksi se villitys loppui jo.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan perheen kanssa lähdössä lomalle mäelle, joka on joen mutkassa suon takana. Ekaa kertaa menossa sinne, onko millainen paikka? Vinkkejä kaipailen myös. Lapset iältään kapalo-ikäinen ja vyörätön korkuinen.
Mä olen kyllä sitä mieltä ettei tuon ikäisiä pitäis vielä ottaa matkalle mukaan noin pitkälle. Vasta sitten kun jaksaa omaa nuijaa kantaa vois kuvitella. Kiva muitten matkustajien sitten kuunnella huutoa koko sen kuukauden ajan mitä matka kestää. Ilmanpaineen vaihtelu vuoristossa käy pienten korville ja saattavat ne huutaa nälkäänsäkin ja luitten sijoiltaanmenoakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä sitä mieltä ettei tuon ikäisiä pitäis vielä ottaa matkalle mukaan noin pitkälle. Vasta sitten kun jaksaa omaa nuijaa kantaa vois kuvitella. Kiva muitten matkustajien sitten kuunnella huutoa koko sen kuukauden ajan mitä matka kestää. Ilmanpaineen vaihtelu vuoristossa käy pienten korville ja saattavat ne huutaa nälkäänsäkin ja luitten sijoiltaanmenoakin.
Puhutaanko nyt samasta paikasta, eihän se mikään vuori kai ole? :-o kuulemma idyllinen koko perheen mäen nyppylä, tai ainakin näin luvattiin kun varattiin paikat mukaan joukkovaellukseen??
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa se Willendorfin Veenus! Niin kaunis ei pysty kukaan oikea nainen olemaan ja silti se on miehille joku ihanne! Aargh mitä paineita!
Siis olet niin oikeassa. Mulla vaan näkyy vatsalihakset vaikka kuinka söisin peuranpa pyllyä ihanaa ja rasvat munuaisten ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on tämän kevään talja muoti ? Vieläkö kehtaa pitää kauriin taljaa vai pitäisikö sapelihammastiikeriä olla ? Kummalle olkapäälle se tulisi kiinnittää. Mitenkähän ne siellä etelänmaissa ja Pariisissa pukeutuvat?
Nyt on muotia leikata taljan reuna hapsuille. Se tuo miehille mieleen häpykarvat ja kylläpä käy uroot kuumina sitten.
Olen muuten myös huomannut että kun häpykarvoihin sivelee villisian ihraa, kaikki hajut tulee tujummaksi ja naapuriluolan päällikkökin käy kuumana meikäläiseen. Eräs taitaa saada mammutinkärsää vähän enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan paskaa Aylasta vol. 3.
On muuten lihonut, ja keksiköhän tuo edes neulaa itse.
Eikö se ollut neandertaalin kanssa "sillai"? Lortto!
En muuten usko hetkeäkään että Jondalarilla olisi niin iso kuin väitetään. Ja jos olikin, niin Ayla se vasta on pohjaton kaivo. No, sellaiseksi varmaan tulee kun neandertalilaiselle synnyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitteko lapsillenne rokotuksen jos sellainen olisi keksitty vai antaisitteko kuolla pois pitkän kitumisen jälkeen? Vai veisittekö vaan ensimmäisten paiseitten ilmestyttyä korppien syötäväksi?
Lapsi suolle vietäköön, puulla päähän lyötäköön. Kyllä sä sen tiedät. Vaivaisesta ei ole eläjäksi. Voihan sen tietysti naamioida terveeksi että Ukko luulee saavansa arvokkaankin uhrin kun sen upottaa suonsilmäkkeeseen.
Synnytin juuri toissatalvena sellaisen viallisen kuolleena. Vetelin sen kauttaaltaan punamullalla ettei vika näkynyt ja upotin suonsilmäkkeeseen. Meillä on ollut hirmuinen metsästysonni sen jälkeen. Olen taas tiineenä, mietin että pitäisikö tämäkin kipata sinne suolle kun onhan noita eläviä tuossa.
Eikö se ollut neandertaalin kanssa "sillai"? Lortto!