Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva makeannälkä!

22.03.2006 |

Onko muilla imettäjillä valtavaa himoa makeaan? Vauvalla ikää reilu kolmisen kuukautta ja osittaisimetyksellä mennään. Yritän syödä normaalisti ja vähän turhankin hyvällä ruokahalulla mutta taistelen itseni kanssa joka päivä etten juokse kauppaan ja osta taas karkkeja. Voisin surutta syödä päivittäin kilonkin nameja jos järki ei sanoisi ettei se voi olla enää hyväksi vauvallekaan. Ei ihme ettei ylimääräiset kilotkaan ole karisseet. Mitään kromiakaan ei varmaan imetysaikana kannata/saa alkaa popsimaan, vaikka makeanhimoa saattaisikin hillitä. Onko kukaan koskaan kokeillut sitä sokeripaastoa, jossa pari viikkoa ollaan ilman mitään makeaa, jopa makeutusaineita?

Hitto, löytyisiköhän kaapista vielä irtokarkkeja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun on iskenyt kanssa imetysaikana (vauva nyt 4 kk) KAMALA makean himo. Makeaa on pakko saada, tai päässä sumenee! Alitajuisesti käyn läpi kaappejamme ja mietin, että saisiko jostain sekoitettua jotakin herkkua, jos karkkia, jätskiä, pullaa tms. ei ole tarjolla.

Jotenkin pitäisi saada tämä hulluus kontrolliin, koska sitten kun imetys loppuu (onneksi vielä pitkä aika), kaloreiden kulutus pienenee ja kilot alkavat kerääntyä. Mulla on imetys vienyt raskauskilot ja pitää painon nousun loitolla.

Päätän aina, että enää en syö herkkuja kuin viikonloppuisin, mutta seuraavassa hetkessä olenkin jo kaupan kassalla ostamassa valkosuklaa Kingistä ;D

Eli kanssasisaria löytyy, valitettavasti..

Vierailija
2/2 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jokaisen kolmen lapsen imetyksen aikana syönyt suklaata kuin leipää :-) Imettänyt olen 7-8kk. Paino on tippunut normaaliin lukemiin vasta imetyksen lopettamisen jälkeen. En ole asiasta ottanut mitään stressiä, koska hillitön makeanhimo on kadonnut kun imetys on loppunut. Olen tulkinnut sen niin, että kroppa tarvitsee extra-energiaa ja sitä olen sille antanut ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla