Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs nuori nainen ehdotti että alan hänen sokeri isäkseen?Mitä tämä oikein tarkoittaa?

Vierailija
31.03.2017 |

Olen siis 45 vuotias mies ja en osaa englantia ollenkaan.Sanoi että sokeri isä on käännös englantilaisesta sanasta.Pitääkö tämä paikkansa vai huijataanko minua?500 euroa kuussa maksaisi tämä sokeri juttu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä kallis sokerileipuri se tyttö

Vierailija
2/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että teini on joku kiljunkeittelijä ja tarttee kymppikilon sokeria kuussa. Sulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että sinä maksaisit kaikki hänen kulunsa ja EHKÄ saisit seksiä joskus.

Vierailija
4/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohta koko juttu. hän todennäköisesti haluaa että lähettäisit hänelle rahaa matkalippuja varten. kun olet rahat lähettänyt, niin et enään kuule hänestä.

Vierailija
5/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halpa tuo on.

Käytännössä sokeri-isi maksaa tytön asunnon, shoppaamisen ja elämisen. Vastavuoroisesti sinä pääset tytön kanssa läheisiin suhteisiin sopimuksenne mukaan. Voi sisältää ihan perinteiset lauantainainnit tai useamminkin sopimuksen mukaan, jos haluat myös treffejä tytön kanssa niin nekin pitää sopia. Sinuna tekisin ihan kirjallisen sopimuksen, mitä maksat ja mitä saat. Hyväksytkö että tytöllä on useampi sokeri-isi yhtä aikaa vai haluatko yksinoikeuden. Se maksaa enemmän. Ja ole realisti tyttö etsii kokoajan sinua paremmin maksavaa isiä, koska 500 euroa on aika köyhää. Ei sillä matkustella.

Vierailija
6/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa suolaa enemmän suolaa!

Vierailija
7/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa että sinä maksaisit kaikki hänen kulunsa ja EHKÄ saisit seksiä joskus.

Höh, älä omaa noin likaista mielikuvitusta

Vierailija
8/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha no minä en huoria rahoita.

ap

Vierailija
9/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No eikä se tarkoita noin likaista asiaa. Av on täynnä tollaisia pervoja, jotka näkee likasia juttuja kaikkialla

Vierailija
10/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No eikä se tarkoita noin likaista asiaa. Av on täynnä tollaisia pervoja, jotka näkee likasia juttuja kaikkialla

Kyllä jos joku sinut sugar daddyksi haluaa, niin se tarkoittaa juurikin tuota. Oikea huorakin olisi parempi.

Vierailija
11/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö luulee sinun olevan varakkaan puoleinen kun tuollaista ehdottaa. kerro hänelle toduus että olet pienituloinen.

Vierailija
12/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita mitään. Ole huoleti.

Sokeriserkkukin kun on ns vääränkoivun kautta sukuun tullut.

Vierailija
13/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No minä noudatan perinteisiä arvoja ja naisen ei tule tarjota itseään rahasta.Ikävää tosin jos jonkun elämä on niin huonoksi mennyt mutta epäilen että tässä on kyseessä ahneus.

ap

Vierailija
14/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyttö luulee sinun olevan varakkaan puoleinen kun tuollaista ehdottaa. kerro hänelle toduus että olet pienituloinen.

Tuloni eivät ole kovin suuret mutta olen kyllä saanut isohkon perinnön.

ap

Vierailija
15/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän mitään ole tarjoamassa, haluaapa vain, että annat hänelle rahaa. Yleensä tytöt pyytävät sitä isältään, mutta ilmeisesti isukki ei anna tarpeeksi rahaa. 

Vierailija
16/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No minä noudatan perinteisiä arvoja ja naisen ei tule tarjota itseään rahasta.Ikävää tosin jos jonkun elämä on niin huonoksi mennyt mutta epäilen että tässä on kyseessä ahneus.

ap

Eihän hän itseään tarjoa rahasta, huh! Eiköhän tuo liity ihan oikeasti johonkin leipomiseen, kun kerran kuussa menee noin paljon rahaa sokeriin

Vierailija
17/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Eihän hän itseään tarjoa rahasta, huh! Eiköhän tuo liity ihan oikeasti johonkin leipomiseen, kun kerran kuussa menee noin paljon rahaa sokeriin

Simakausikin on tulossa, siihenkin menee paljon sokeria ja kesän lopulla sitten säilömiseen, mitä lie mehuja tyttö meinaa keitellä.

Vierailija
18/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis välttämättä saa itse mitään, mutta annat (rahaa).

Vierailija
19/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Simakausikin on tulossa, siihenkin menee paljon sokeria ja kesän lopulla sitten säilömiseen, mitä lie mehuja tyttö meinaa keitellä.

On kyllä reipas tyttö :) harvinaista nykyaikana tuommoinen reippaus.

Vierailija
20/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sugar Daddy ja Daddy Cool, ovat he kontraversaaleja hahmoja?