Onko sulla ryöviikko takana?
Kommentit (21)
KYllä. Teen viisipäiväistä ryöviikkoa, päivässä ryöskentelen sen kahdeksan tuntia. Nyt tuntuu hyvältä!
Mikä ihmeen RYÖviikko?!
Ei naurata, ärsyttää kyllä... Saatan olla loman tarpeessa.
Paine ryöpajalle joutumisesta käy ryöstä! Kohtalo ratkeaa ensi viikolla...
Teit tämä aloituksen saadaksesi käyttää uutta, nokkelaa ja äärimmäisen fiksua ryö-sanaa. Olet söpö.
On 47,5-tuntinen ryöviikko takana. Tämän jakson jälkeen alkaa sitten vielä kikypidennykset. Aika puhki olen nyt.
Ei. Vaan ihan on vielä kesken.
Yrittäjä
Taitaa röielämä mun osalta olla nähty. Irtisanottu eikä kukaan enää tällaista vanhaa koppeloa palkkaa :(
Ei ole vielä takana. Huomenna 7 tunnin röipäivä. Sunnuntaina vapaa ja maanantaina taas paiskin röitä. Ja hyvältä tuntuu!
On takana ja viikonloppu edessä. Vielä, kun hän kaappaisi lämpimään kainaloon rentoutumaan illalla niin elämä ois ❤
Ei ole vielä.
Huomenna vielä ryöpäivä. Ryöt alkaa klo 6.
Sunnuntaina ykkösvapaa ja maanantaina iltavuoro. Ryöt loppuu silloin klo 21.
Vielä kun jaksan kuusi ryöpäivää, minulla on viikon loma :)
Nyt täytyy vielä vähän järjestellä. Anoppi tulee käymään huomenna ja hän ei osaa pitää suutaan kiinni, jos jokin on vinosti 😞
Saatan olla silloin vielä työreissulla.
Ei. Menen aamuyöllä vielä töihin. Eipä tuo lauantailisä paljoa lämmitä, mutta saan sen lisäksi sentään 9 tunnin päivästä 10 tunnin palkan..
Ei ole loppu hommat ja tehdas lähti olen kaljaa juonut taas jokapäivä viimeiset 5v. Olkaa onnellisia jos töitä kaikilla ei ole.
Jesh...tänään juodaan ja nussitaan
Eihän tämä toki mikään uusi juttu ole, kuten joku tietämätön kommentoija viitsii väittää.
Röitä on tehty iät ajat!
Viikonloppu edessä. Ei paha vaikkakin ryötkin maistuu.
Iihanalta aloittaa viikonloppu.