Millainen on tuntemasi alfauros?
Nyt konkreettisia esimerkkejä luonteenpiirteistä, ulkonäöstä, käytöksestä. Ei mielikuvitusalfoja vaan oikean elämän alfoja joita tunnet.
Kommentit (35)
Tää ei ehkä ole niin objektiivinen arvio, mutta mielestäni mieheni on alfauros. Hän on älykäs, sanavalmis, matalaääninen, itsevarma, aloitekykyinen, seksuaalisesti aktiivinen, suosittu, karismaattinen, empaattinen, hyväkäytöksinen... Ei ota keltään paskaa vastaan eikä pelkää muita miehiä (ojentaa tarvittaessa rähisevää juoppoa tms.). Varma askel ja ystävällinen, peloton katse. Paljon ihailijoita etenkin ikäistensä miesten ja 50+ naisten keskuudessa (me ollaan 30-vuotiaita).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, kun kukaan ei käytä tässä ketjussa adjektiiveja: uskollinen, sitoutunut, rehellinen, luotettava, naistaan ja perhettään puolustava, oikeamielinen, kaikessa totuuteen pyrkivä, toisia ihmisiä kunnioittava ja arvostava. Rakastava. Huomaavainen. Vain tuollainen mies kiinnostaa minua. Tunnen joitakin, ikävä kyllä aika harvinaisia ovat.
Niin puhut nyt miehestä kuka kiinnostaa sinua aviomiehenä. Alfauros ei kuitenkaan ole kenenkään omaisuutta vaan on sellainen jokatytön tikkari.
Kuinka rikki tuollaiset "alfat" ja "jokatytöt" sitten oikeasti ovat... Ihminen on tarkoitettu elämään uskollisessa, turvallisessa parisuhteessa. Tietysti elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista mutta tietyt rajat on annettu suojelemaan ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, kun kukaan ei käytä tässä ketjussa adjektiiveja: uskollinen, sitoutunut, rehellinen, luotettava, naistaan ja perhettään puolustava, oikeamielinen, kaikessa totuuteen pyrkivä, toisia ihmisiä kunnioittava ja arvostava. Rakastava. Huomaavainen. Vain tuollainen mies kiinnostaa minua. Tunnen joitakin, ikävä kyllä aika harvinaisia ovat.
Niin puhut nyt miehestä kuka kiinnostaa sinua aviomiehenä. Alfauros ei kuitenkaan ole kenenkään omaisuutta vaan on sellainen jokatytön tikkari.
Olen eri mieltä. Alfauros voi olla uskollinen mutta tuntee "markkina-arvonsa". Sellainen joka anopin unelmavävy. Se, että paneskelee ympäriinsä ei ole alfauroksen käytöstä, sellaisia ovat enemmänkin ns. jännämiehet.
Hah ei niitä ole olemassa! Piste.
Vierailija kirjoitti:
Hah ei niitä ole olemassa! Piste.
Tottakai toiset ovat suositumpia kuin toiset. Vaikka taso olisi paska, se kärki on kuitenkin sitä "alfaa". Ihan samoin on naisporukoissa alfanaisia, eli niitä itsevarmoja, porukan ns. dominoivimpia ja vahvimpia auktoriteetteja.
Karvainen, roteva, rauhallinen ja luotettava uroskoira.
Aika monta Alfamiehen vaimoa ilmoittautunut...ei taida tilastot pitää paikkaansa tai sitten mammoilla on värilasit silmillä.
Maskuliininen ja miehekäs, karvainen ja lihaksikas:
http://vignette2.wikia.nocookie.net/wikiality/images/8/89/Gay_Bear_Mech…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Alfauros voi olla uskollinen mutta tuntee "markkina-arvonsa". Sellainen joka anopin unelmavävy. Se, että paneskelee ympäriinsä ei ole alfauroksen käytöstä, sellaisia ovat enemmänkin ns. jännämiehet.
Tuota "paneskelua ympäriinsä" voi harrastaa monella tavalla. Jännämies tekee sitä siksi koska hänellä on narsistinen ego ja hän haluaa nöyryyttää naisia. Alfamies tekee sitä siksi koska haluaa naisille mahdollisimman paljon hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Alfauros on sellainen jonka seurassa naisen ei tarvitse hävetä sitä että on nainen. Saa ajatella pillullaan jos siltä tuntuu.
Minulla on yksi miespuolinen kaveri joka on aika lähellä alfaa. Hänelle voin aina puhua miesseikkailuistani tai niiden puutteesta ilman että tarvitsee sensuroida mitään. Ja silloin jos olen saanut munaa niin hän lyö kanssani yläfemmat ja kysyy että oliko namia.
Omaa vaimoaan hän rakastaa todella paljon eikä ikinä puhu hänestä pahaa vaikka välillä kertookin pikku ongelmista kotona.
Munamies karvoituksella. Ottaa naiset huomioon mutta käyttäytyy villin eroottisesti kuin kuumaveriset latinot. Mr. Lothar lieenee alphoin uros suomenmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Alfauros on sellainen jonka seurassa naisen ei tarvitse hävetä sitä että on nainen. Saa ajatella pillullaan jos siltä tuntuu.
Alfalle on ominaista myös se että jos varattu nainen panee alfaa niin hän ei välttämättä tunne suurta syyllisyyttä vaikka muuten olisi tarkka uskollisuudestaan.
Susilauman uros. Karvainen, vinot ruskeat silmät. Uskollinen.
Kuka näistä on alfoista alfoin ja sitten mä tajusin että se olen minä. T. Nainen
12 vastaa.
Kuvailin äsken aviomieheni, mutta en sanonut, että uskollinen. Syystä, että en jaksa av- mamman hyökkäyksiä "niinhän sä luulet".
Mies on listastasi kaikkea muuta, mutta en sanoisi kaikessa totuuteen pyrkivä. Hän on hyvä muokkaamaan totuutta valitsemaansa suuntaan. Karismaattisuudella hän onnistuu myös. Mutta silti, hän on ehdottoman luotettava. Jos jotain lupaa, niin se pidetään.