Listataan tasa-arvon vuoksi asioita, joita mielestäsi ei-naisellinen nainen tekee. Mitkä asiat vähentävät naisellisuutta?
Kyllä kai tähän saadaan naisporukallakin jo 30+ sivua! Saadaan klikkauksia sivuille hei!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako ketjua tähän tarvitaan? Ainakin kaksi on jo ollut.
En ole nähnyt ensimmäistäkään. Haluatko kertoa, mitä kommentoit aikaisempiin?
En yhtään mitään. En vaan keksi ei-naisellisia tai ei-miehisiä juttuja, ei joku virkkaaminen tee naisesta naisellista tai vähennä miehen miehisyyttä.
Ollaanko siis asian ytimessä?
Istuu haarat leveästi levällään röhnöttäen (parasta!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-konsoleilla pelaaminen
-koodaaminen
-viskipaukkujen juonti
Mä teen kahta ekaa, korkkarit jalassa, meikkiä naamassa, kynnet lakattuina ja mekko päällä. Ei tommoisia kivoja asioita pidä omia miehille.
Minä juon taas viskiä baarissa korkkareissa ja pikkumekossani :D
ei haittaa jos naisellisuuteni karisee jonkun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Minun lista:
Polttaa tupakkaa
Juo olutta ja tiukkaa viinaa
Kännäilee usein
On epäsiisti, ei huolehdi ulkonäöstään, esim likaiset vaatteet ja homssuinen ulkonäkö, likaiset kynnenaluset, henki haisee
Ei pidä kotiaan siistinä
Ei huolehdi hygieniastaan
Nauraa räkättäen ja on kovaääninen, kommentoi jatkuvasti ja "rehellisesti" /"suorapuheisesti"
Päteminen ja alistaa muita, dominoiva
Tunnekylmä
Kovapintaisuus
Tykkää haastaa vastapuolen kilpasille
Väkivaltaisuus, aggressiivisuus
Ei pidä lapsista/eläimistä, ei omaa minkäänlaista hoivaviettiä
Mielestäni nämä kaikki paitsi "juo olutta ja tiukkaa viinaa" ja ehkä "polttaa tupakkaa" ovat junttien ominaisuuksia, vähentävät älykkyyttä ja sivistyneisyyttä ihan molemmilla sukupuolilla. Eivät siis ole tavoiteltavia tai miehekkäitä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden sosiaalietuuksien perään huuteleminen, sen laskeminen että miten saa eniten tukia, mammamarsseille osallistuminen... Naisellinen nainen hankkii itse omat rahansa, sijoittaa niitä, käyttää niiden (ja minun sijoitusteni) tuottoja mammalomiensa aikana, vie tyylikkäänä lapsemme leikkikouluun, osaa itsekin tilata kodinkonekorjaajan tai remonttimiehen tai lomamatkan tai autolle huollon.
Eikö vaimosi ole naisellinen, jos hän tekee kaiken muun paitsi ei ole tyylikäs?
On tietenkin mutta tyylikkyys vaan lisää naisellisuutta.
Kiroilu, kuset ja paskat housussa kännissä ördääminen, räkiminen ja joka toinen sana vittu, huonot käytöstavat, muiden kunnioittamisen puute. Ihan sama miksi tuota haluaa kutsua nuo ovat luotaantyöntäviä piirteitä ihmisessä.
Jotkut oikeasti kuvittelee kun on vastenmielinen vähä-älyinen ääliö on se hienoa voimaantumista ja muuta hölynpölyä, ei ole ja olet vain vastenmielinen ääliö jolla ei ole käytöstapoja, olitpa mies tai nainen.
Oluen juominen. Jälkiruokaoluet (esim. kirsikka- tai mustaherukkaolut) kuitenkin hyväksytään.
Roisit puheet, jatkuva kiroilu, ketjussa polttaminen, rähjäisyys, pesemättömyys, yleinen epäsiisteys, suttuiset tatuoinnit, känniääliöys, aggressiivisuus...Näitähän riittää.
Eivät mitään hyviä ominaisuuksia kellään, mutta
Mutta: itseäni on pidetty epänaisellisena siksi, että tuon esiin mielipiteeni, en suostu pompoteltavaksi, puolustan oikeuksiani (ja myös muiden), en aina viitsi arkisin meikata, ääneni on matala (!), en käytä hameita, en leivo...Näitäkin riittää.
Jotta kuka mitäkin minäkin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Oluen juominen. Jälkiruokaoluet (esim. kirsikka- tai mustaherukkaolut) kuitenkin hyväksytään.
Hmmm, olutta... Itse tykkään tummasta oluesta, kaikki nuo makuoluet on yök jo ajatuksenakin.
Röyhtäyttääkö kirsikka- ja mustaherukkaolut?
Yrittää kasvattaa itselleen peniksen.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää kasvattaa itselleen peniksen.
Mutta jos jättää tissit?
Itse en kaipaa muuta ihmisiltä olipa mies tai nainen, että ihminen osaa edes alkeellisemmat käytöstavat ja toisten ihmisten kunnioittamisen. Muuten saa olla mitä huvittaa, ei voisi vähempää kiinnostaa. On paljon mukavampi elää maassa jossa osataan edes alkeelliset käytöstavat ja toisten kunnioittaminen.
-Arnoldi
Huonot käytöstavat on huonoja sukupuoleen katsomatta. Lukuunottamatta ehkä haarat leveällä istumista tässä ketjussa lueteltu lähinnä molempia sukupuolia koskevia huonoja tapoja.
Vierailija kirjoitti:
-konsoleilla pelaaminen
-koodaaminen
-viskipaukkujen juonti
No, pelaan mieluummin tietokoneella, eli on minussa sentään jotain naisellisuuden rippeitä vielä jäljellä, koodaamista ja viskipaukuista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-konsoleilla pelaaminen
-koodaaminen
-viskipaukkujen juonti
No, pelaan mieluummin tietokoneella, eli on minussa sentään jotain naisellisuuden rippeitä vielä jäljellä, koodaamista ja viskipaukuista huolimatta.
Hyvä sinä! <3
Rakastan nörttinaisia jotka pelaa, ovat ihania :)
miesten halveksunta
miehen päältäkävely
joka asiaan sekaantuminen
röyhkeys
kodin hoitamattomuus
uran haluaminen perheen kustannuksella
laittautumattomuus miestään varten
ulkonäöllisesti tietty housut ja lyhyt tukka, mutta sydämen asenne ratkaisee..
Eikö vaimosi ole naisellinen, jos hän tekee kaiken muun paitsi ei ole tyylikäs?