Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa miehelle ystävällisesti, että ei kiinnosta.

Vierailija
31.03.2017 |

Olen tutustunut yhteen todella suloiseen, hauskaan, fiksuun ja kivaan mieheen ja ollaan käyty kävelyillä ja leffassa ja hengattu muutenkin. Nyt pyysin häntä viikonloppuna katsomaan leffaa ja hän oli yhteiselle kaverille sanonut että pyysin hänet treffeille. Itse siis pidän häntä vain kaverina ja en todellakaan ole antanut ymmärtää mitään muuta.

Haluaisin pitää hänet ystävänä mutta muuta en hänestä halua.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alleviivaa sitä, että on "tosi kiva, kun on mies kaverina, kun yleensähän se ei oikein toimi" ja "sulta voi kysyä miesnäkökulmaa esim. siihen, kuinka voisi pokata sen yhen söötin kundin."

Vierailija
22/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit kyllä väärin kun olet antanut ymmärtää kiinnostusta, pyytämällä hänet luoksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta et voi sanoa asiaa mitenkään nätisti. En ylipäänsä ymmärrä miksi pitää hankkia niitä miespuolisia kavereita, ennenpitkää jompi kumpi kuitenkin ihastuu kuten sinun tapauksessakin kävi. Vaikea uskoa että "ystävyys" enää jatkuu sen jälkeen kun olet antanut pakit.

Vierailija
24/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ihme pyörittelyä ja vatkaamista. Miks ei vaan suoraan voi sanoa, että en halua sinun kanssasi mitään seksisuhdetta tai parisuhdetta vaan ihan tavallisen kaverisuhteen? Miksi ei voi sanoa rumalle miehelle, että ulkonäkösi ei miellytä minua ja siksi en halua olla seksikaverisi? Parempi olla rehellinen. Kyllä ruma mies tietää, ettei ole haluttava kaikkien naisten mielestä eikä välttämättä kelpaa pelkkään seksiin. Luultavasti moni on kuullut asiasta aikaisemminkin, joten harvempi edes loukkaantuu. Kyllä ihmisen pitää kestää rehellinen kritiikki. Pahempaa kuin sanoa suoraan on yrittää viimeiseen asti vältellä asian ilmaisemista. Olkaa rehellisiä niin se on reilua kaikkien kannalta.

Vierailija
25/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa olla kaveri ihmisen kanssa, joka on ihastunut. Minä olen joskus sanonut ihastuneelle naiselle, että pidän hänestä kovasti, mutta valitettavasti minulla ei ole romanttisia tunteita häntä kohtaan. Ei siitä ole ystävyyttäkään seurannut. Se ei vain toimi.

Vierailija
26/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on nyt vaikea sanoa mitään. Nörtti tyttö ei ole kiinnostunut pitkästä, komeasta miehestä vaan toisesta nörtistä.

En kyllä oikeasti tiedä miten tuosta pääsee ulos loukkaamatta. Kaiketi sitä kaveruutta korostamalla ja sanomalla, että on ihastunut toiseen.

Vierailija
27/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi on selkeät treffit. Niin mä olettaisin.

Vierailija
28/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano , että haluat olla vain ystävä ja olet kuin veli.

Vierailija
29/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit kyllä väärin kun olet antanut ymmärtää kiinnostusta, pyytämällä hänet luoksesi.

Ja se, että olet kiinnostut vain kaverina olisi pitänyt sanoa jo ennen niitä kävelyitä ja leffakutsuja.

Voitko olla noin naiivi? Mitä muuta nyt voit toisen odottaa olettavan, jos pyytelet kävelyille elokuviin ja kotiin katsomaan elokuvaa?

Vierailija
30/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
31/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano , että haluat olla vain ystävä ja olet kuin veli.

Sano tosiaan edes nyt äläkä vedätä vielä viikkoja tai kuukausia.

Vierailija
32/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut (ja kaverimiehenikin tätä aina toistavat), että miehille asiat pitää sanoa TOSI TOSI selvästi.

Eli rautalankaa!!

Vierailija
33/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen törpön naisen ongelma; eikös nuo jutut ole jo selvästi treffailua? Nyt yrität säälittävästi pelastaa kasvosi?

Itse lleni pyrähtelee noita tyrkkykakaranaisia jotka aloittavat tölläämällä,,seuraava repliikki matkan päästä on "toi on aika hyvän näköinen", seuraa "minulla on vähän pienet", seuraa kikattelua ja polvilleen valahtmista työkaverin kanssa, puheensa,siirtyvät panemiseen yms. Ei siis ole sosiaalista kommunikointia, kun otetaan oikeasti kontaksi jostain yksinkertaisesta asiasta, pasmat menevötät hämilleen. Mikäli oltu asiakkaana muutamakin kerta, kohdettaan töllää ja työkaverin kanssa suputtaa. Hm.. Ei jatkoon asiakaskokemuken pilaamisesta.

Vierailija
34/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen törpön naisen ongelma; eikös nuo jutut ole jo selvästi treffailua? Nyt yrität säälittävästi pelastaa kasvosi?

Itse lleni pyrähtelee noita tyrkkykakaranaisia jotka aloittavat tölläämällä,,seuraava repliikki matkan päästä on "toi on aika hyvän näköinen", seuraa "minulla on vähän pienet", seuraa kikattelua ja polvilleen valahtmista työkaverin kanssa, puheensa,siirtyvät panemiseen yms. Ei siis ole sosiaalista kommunikointia, kun otetaan oikeasti kontaksi jostain yksinkertaisesta asiasta, pasmat menevötät hämilleen. Mikäli oltu asiakkaana muutamakin kerta, kohdettaan töllää ja työkaverin kanssa suputtaa. Hm.. Ei jatkoon asiakaskokemuken pilaamisesta.

Vierailija
35/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkoselle täytyy myös suoraan sanoa mikäli ei tajua että on saanut pakit.

Mikäli ei keksi tekosyytä olla pois paikalta. Sitten on vielä sellaisia jotka kyllä tietävät miehen tulevan mutta vapaapäivänä soittelevat työpaikalle feikkipuheluita ja meluavat kovaan ääneen miehen nimellä. Häiriköitä siis.

Vierailija
36/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan sama miten asian sanot, kunhan sanot sen niin selvästi ettei väärin ymmärtämisen mahdollisuutta ole. Ystävyytenne romuttuu joka tapauksessa, koska mies on aivan aiheellisesti luullut suhdettanne orastavaksi seurusteluksi ja loukkaantuu kun tuntee tulleensa johdetuksi harhaan. Välinne voivat korjaantua vasta kuin mies on löytänyt uuden kumppanin, jos sittenkään.

Vierailija
37/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ei keksi tekosyytä olla pois paikalta. Sitten on vielä sellaisia jotka kyllä tietävät miehen tulevan mutta vapaapäivänä soittelevat työpaikalle feikkipuheluita ja meluavat kovaan ääneen miehen nimellä. Häiriköitä siis.

Vierailija
38/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi enää perääntyä. Olet seksiä velkaa hänelle nyt.

T. Kilttimies

Kiltit miehet eivät ajattele seksin olevan jokin hyödyke, jota voi jäädä velkaa.

-ap

Kilttimiehet ajattelevat.

Sen takia ne ovatkin sinkkuja ja yksinäisiä. Kun maailma ei toimi tuolla logiikalla. Seksiä ei voi  olla velkaa kenellekään.

Vierailija
39/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
40/40 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa on treffin ainekset ja olet johtanut miestä tahallasi harhaan jos olet koko ajan ollut kiinnostunut jostain toisesta. Pyydä anteeksi käytöstäsi ja totea kiinnostuksesi toiseen niin ei tarvitse nostaa esiin mitään puolia hänestä. Itse olet soppasi keittänyt ja mies saattaa pitää sinua huomionhakuisena horona, mikä kyllä oletkin tarinasi perusteella. Rehellinen ihminen ei pelaa moneen eri suuntaan ja anna ymmärtää mahdottomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme