Apua! Pelkään että lapsestani on tullut saatananpalvoja!
Hän on alkanut pukeutumaan mustiin vaatteisiin ja kuuntelee hevimusiikkia. Def Leppardia. Olen yrittänyt rukoilla Jumalalta apua, nyt käännyn teidän puoleenne, rakkaat av-mammat. Auttakaa huolestunutta vanhempaa!
Kommentit (23)
Jumala vastaa: Älä huoli, ei lapsesi ole saatananpalvoja. Olisin enemmän huolissani siitä Def Leppardista...
Kas kun ei KISSiä, eli uskovaisten kielellä Knights in Satan's Service.
Onko tämä nyt sellainen toimittajan tekemä provo?
Sitten kannattaa vasta huolestua, jos sen lattiaan ilmestyy kaiverrettu instagrammi.
Minä olisin enemmän huolissani jos tämä lapsi olisi tullut äitiinsä.
Jarno Elg on kyllä vapaalla jalalla.
Puhut siis nyt näistä tyypeistä, jotka muistuttavat Bogart Co:ta ja ovat likimain yhtä vaarallisia: https://goo.gl/images/vT0vQD
Joo, nehän laulaakin että "Pour some Satan on me" vai miten se menikään?
Hyvä ettei sentään Ghostia:
Tuo Def Leppardin kuunteluosio tuossa erityisesti kauhistuttaa! Oletko kuunnellut sanoituksia toisin päin? Jos et, niin siellä sitä kutsutaan selkeästi saatanaa hätiin!
Jaksamista, ei ole kivaa saatananpalvonta, ne ihmisuhrit ja se sössötys somessa.
Internetissä on joku viive. Viesti on kirjoitettu 80-luvulla ja tuli palstalle vasta nyt.
no kumpaat itse uskoisit jos pitäisi valita : saatana vai allah? :D tosin ne on taruolentoja
Äh poikasi haluaa olla kovis heavy elvis niin että tytöt kiinnostuu,se on vain tyyli ihan normaalia kokenut saman nuorena se on osa murrosiän puperteetti.ei tarvitse hätääntyä ja pelätä ennakkoon muutoksia ihan normaalia elämää+ja itse voi olla utelias ja kysellä ystävällisesti missä mennään elämässä.Jokainen on lapsi on yksilö ja kehitty omaan tahtiinsa.Pois turhat pelot,reagoi vasta sitten jos jotakin ikävää sattuu.
enempi olisin huolissani jos lapseni kuuntelisi homojen musiikkia ja alkaisi homoksi, homot ovat saatananpalvojia
Otahan peili, vedä housut kinttuun ja tuijota omaa peräreikääsi n 30 minuuttia.
Tule sitten kirjoittamaan seuraava juttu.