Kenen bloggaajan kauneuden ihannointia et ymmärrä?
Kommentit (25)
Tää on helppo: Suvi pitkänen! Siis miten niin monet käyvät ylistämässä hänen "kauneuttaan" siellä instassa varsinkin.. Onko ne seuraajat todella niin sokeita?! :'D
Olenko mä outo, kun pidän kiinnostavana blogia, jossa laittamattomana tavallisen näköinen nainen esittelee taitojaan tehdä itsestään kauniin/kiinnostavan näköisen? Jos lähtökohta on 180cm, laiha ja silti superkaunotar, niin mun kiinnostus lässähtää heti. Olen itse aika tavallinen, mutta laitettuna kaunis ja suloinen. Mua kiinnostaa blogeissa ne tavat ja keinot, millä tavis tekee itsestään "parhaan version itsestään". Joudun erinäisistä syistä pitämään itseni edustuskelpoisena ja hyödynnän blogeja ideoista ja uusista muotijutuista.
Life of Silja. Jotenkin tosi tavallisen ja tylsän näköinen. Pienet silmät ja jotenkin oudon muotoiset kasvot - leveä otsa ja leuka, mutta keskeltä kapeampi. Silmien alueelta tulee vähän mielee Barbie, jonka naamaa on painettu lysyyn.
Natalie Vilen. Ei iske muhun, tätä en osaa sen tarkemmin analysoida.
En tiedä, onko kauniiksi kehuttu, mutta Natalien kaveri Ella P. Oudot huulet, kamalat kulmat, muutenkin vähän sellainen korppikotka.