Mitä te muut rumat miehet teette tänä viikonloppuna kun ei ole noita naissuhteita?
Nää viikonloput on todella masentavia kun muut kaverit lähtee baariin naisten hakuun tai hengaa tyttöystävän kanssa :(
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Juon kaljaa ja kirjoittelen palstalle, miten vastenmielinen ihminen olen.
Harmi, ettei tämä ole pelkkä vitsi.
Vedän tänään kalsarikännit ja huomenna käyn ulkoilemassa ja illaksi teen jotain hyvää ruokaa. Sunnuntaille ei ole vielä suunnitelmia.
Diablo 3 Season 10 alkaa tänään kuudelta! Eli sitä ja tiedän tuntuu paremmalta kuin nainen vaikka en ole sellaista koskaan testannutkaan. Monet miehet on kuitenkin jätetty siksi, että peli kiinnosti enemmän kuin nainen.
Masturboin, katson jonkun elokuvan ja käyn ehkä tuopilla. Kokoajan kuitenkin kalvaa semmoinen katkera vitus taustalla ja päivä viikonloppu menee pilalle jos näkee itsensä peilistä tai jonkun pariskunnan
Puhu omasta puolestasi vaan, itselläni on useitakin noitanaissuhteita. Varsinkin nyt näin pääsiäisen tienoilla.
Soitan vähän kitaraa ja ehkä ostan seksiä jos tulee fiilistä
Vierailija kirjoitti:
Puhu omasta puolestasi vaan, itselläni on useitakin noitanaissuhteita. Varsinkin nyt näin pääsiäisen tienoilla.
No sitten et ole ruma ja keskustelu ei ole osoitettu sinulle. Moikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki olen. En vain ole luonnehäiriöinen, vikisevä uuvatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko vaan sä et ole silloin ruma :D
No olen ruma mies, mutta naimisissa. Perheen kanssa menee viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko vaan sä et ole silloin ruma :D
Njääh. Kyllä nää idiootit taas vaan yrittävät uskotella itselleen, että syy on rumuus eikä kammottava luonne. Silloin ei tarvitse tehdä asialle mitään tai varsinkaan pyrkiä minkäänlaiseen henkilökohtaiseen kasvuun. Sitä se luonnehäiriöisyys nimenomaan on.
Kunnon rääkkilenkki olis tarkotus vetää tos lauantaina. Viinaa vähän illemmalla sitten elokuvia katellen. Sunnuntaina ehkä uimaan, tai en tiedä, saunaan nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea että ihan useita :D mullakin on deitit illalla Keira Knightleyn kanssa
No tuskimpa baarista mitään saavat. Täynnä inhhottavia ja varattuja naisia ne on
Rumuus ei ole jännämiehelle ongelma. Naisia riittää niin että rumimpia saa hätyytellä pois..
Sanoko kaverit ettet saa leikkiä niiden kanssa kun oot ruma?
Ruuppään, peölaan pleikkaa ja katson kaikki viikon roskasarjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea että ihan useita :D mullakin on deitit illalla Keira Knightleyn kanssa
Saattaako olla, että noinkin selvä vitsi menee ns. kilttimiehen pään ylitse?
Olen rumahko nuori mies mutta tinderissä olen valikoinut noin 20℅ kauneimmista eli pari sataa. Niiden kanssa sitten pervoilen skypessä tai menen näkemään.
Juon kaljaa ja kirjoittelen palstalle, miten vastenmielinen ihminen olen.