Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävää miten kosketuksen puuttessa sitä voi olla.

Vierailija
31.03.2017 |

Eilen tapasin vanhasta harrastuksesta tutun tuttavamiehen, joka tavatessa halasi. Vaikka ei ko. ihmiseen mitään tunteita liitykään tuli olo että tässäpä sitä olisi mukava viihtyä pidempäänkin.. Entäs jos kyseessä olisi ihminen, kenestä jo tykkäisi kovastikin, miten mukavalta mahtaisi tuntua.. Jännä miten sitä on tottunut elämään ilman läheisyyttä, mutta sitten kun siihen on hetkenkin mahdollisuus niin sitä tahtoisikin lisää.

Ei ollut väärässä se vanha viihdetähti joka joskus tokaisi "kosketelkaa toisianne". Muistakaa hyvissä liitoissa elävät miten onnekkaita olette ja tsempit niille kaltaisilleni jotka ilman halikaveria elelevät :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halit sulle, en muista koska viimeksi sain. Ehkä parempi niin.

Vierailija
2/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei kiinnosta seksi, joten minua ei kiinnosta halailla ja kosketella. Välillä olen kokellut varovaisesti kosketella, mutta hän ei reagoi niihin mitenkään, ei osoita pitävänsä siitä tms. Kurjaa elää yksinäisenä parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh jota halaa vain omat lapset. Siksi juuri jotkut onnitteluhalaukset pari krt vuodessa on sellaisia ett ajankuku unohtuu ja meinaan jäädä siihen roikkumaan......

Vierailija
4/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tekis mieli maksaa siitä, että sais jonkun naisen viereen nukkumaan, mutta se taitaa mennä jo liian säälittäväksi.

Sinkkum

Vierailija
5/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on aviomies, mutta hän ei kestä kosketusta! Jos yritän halata häntä liian pitkään, hän rimpuilee irti. Joskus tulee mieleen että elän Sheldon Cooperin kanssa. Olen miettinyt, pitäisikö etsiä joku hugbuddy, mutta miten voisi varmistaa että suhde jäisi pelkkään halailuun, kun en pettääkään halua...?

Vierailija
6/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää hieronta-, kosmetologi- jne palveluita.

Vierailija
7/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut ostaa tosi ison nallekarhupehmon, jota voisi aina halailla.

Vierailija
8/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää hieronta-, kosmetologi- jne palveluita.

Kosketusta heiltä toki saa, mutta ei haleja eikä suukkoja. :(

Vierailija
9/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lainata mun miestä sulle. Itse en välitä kosketuksesta ja mieheni on koko ajan tisseissäni kiinni.

On sitä erilaisia ongelmia itse kullakin.

Vierailija
10/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vielä säälittävämpää, mutta aika rajatonta onnentunnetta siitäkin saan, kun kissa aamulla tunkee pontevasti kehräten herättämään. Kyllähän sen toki tiedän, että tyhjästä naksukupista siinä on kyse... paitsi että se joskus kyllästyy epäonnistuneeseen herätykseen, ja pötkähtää viereen nukkumaan.

Vierailija
11/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein tekis mieli maksaa siitä, että sais jonkun naisen viereen nukkumaan, mutta se taitaa mennä jo liian säälittäväksi.

Sinkkum

Miehenä tosi vaikee saada naisesta unikaveria. Helpommalla sais pillua, mutta harmi kun irtoseksi ei kiinnosta.

Vierailija
12/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin hässittää.

M

Vierailija
13/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vasta säälittävä olenkin. Kävin pari viikkoa sitten lääkärissä ja samalla viikolla myös hammaslääkärissä. En olisi halunnut lähteä sieltä huoneesta pois, kun pitkään aikaan kukaan ei ole koskettanut minua. Ja ennen kuin kukaan tulee selittämään mistään gynekäynnistä, niin oli ihan yleislääkäri. Meni liian nopeasti, olisin halunnu jäädä sinne huoneeseen. Seuraavalla kerralla en ehkä suostu poistumaan.

Vierailija
14/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yh jota halaa vain omat lapset. Siksi juuri jotkut onnitteluhalaukset pari krt vuodessa on sellaisia ett ajankuku unohtuu ja meinaan jäädä siihen roikkumaan......

Siinäpä se, silloin kun naisella on mies ja lapsia, halaillaan vain niitä lapsia ja joskus harvoin miestäkin. Sen miehen kanssa kannattaisi tehdä jotain muutakin kuin halailla, sellainen ehkäisee yksinhuoltajuutta tehokkaasti. 

Vierailija
15/15 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on välillä ihana tuntea bussissa joku istumassa mun vieressä