Kävin äskön keskustassa lasten kanssa vaklaamassa mun miestä ja hesellehän mies yritti jälleen!
Vaikka on sovittu että mies tekee aamulla eväät itse!
Pysäytettiin mies hesen ovelle. Lapset itki ja minä sanoin et jumalauta et törsää meidän talorahoja hampurilaisiin. Mies oli työporukan mukana ja selvästi häpesi. Varmaan oppii vihdoin olemaan menemättä heselle tai pitsakebabbiin!
Kommentit (28)
Mun mies pettää mua, on työtön ja käyttää alkoholia. Sinun miehesi syö Hesellä työporukan kanssa. On sulla ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Turun murretta koko juttu. Äskön ja vaklaamassa. Hauskaa.
Olen asunut koko ikäni Turussa ja kuulin ilmaisun "äskön" ensimmäisen kerran tällä palstalla.
Sitä taas en tiennyt, ettei muualla vaklata.
Meillä tapahtu sama viinakaupan ovella. Työkaverit oli vaan kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesemättö on vuodessa 1600 euroa, jos ajatellaan, että mies käy 200 päivää vuodessa siellä. Kyllä se vaan on iso potti! Jos taloa maksetaan 20 vuotta, niin hesemättö lohkaisee siitä 32 000 euroa.
Jotain kumminkin ne eväätkin kustantavat, joten se hinta on vähennettävä tuosta säästöstä.
Euron verran, eli laitetaan vaikka eväiden hinnaksi yläkanttiin 2 euroa, koska keskimäärin ihmiset eivät osaa käyttää rahaa. Ruuan hinta on silloin noin 25% hesehinnasta eli 32 000 x 0,75 = 24 375 euron säästö eväillä.
:DDD
On niin huono, että on jo hauska. Tuo "kebapihyrrä" on kans aika hupaisa.
kannattaa käydä makkäril ennemmin kuin hesessä
:D Voin kuvitella tilanteen.