Kävin äskön keskustassa lasten kanssa vaklaamassa mun miestä ja hesellehän mies yritti jälleen!
Vaikka on sovittu että mies tekee aamulla eväät itse!
Pysäytettiin mies hesen ovelle. Lapset itki ja minä sanoin et jumalauta et törsää meidän talorahoja hampurilaisiin. Mies oli työporukan mukana ja selvästi häpesi. Varmaan oppii vihdoin olemaan menemättä heselle tai pitsakebabbiin!
Kommentit (28)
Onhan tänään toki perjantai ja trollien aika mutta silti =D =D
Hyvä, että sinulla on noin tärkeää tekemistä.
Kertyisikö talorahoja paremmin, jos miehesi ei olisi taloutesi ainoa työssäkäyvä?
Turun murretta koko juttu. Äskön ja vaklaamassa. Hauskaa.
Hesemättö on vuodessa 1600 euroa, jos ajatellaan, että mies käy 200 päivää vuodessa siellä. Kyllä se vaan on iso potti! Jos taloa maksetaan 20 vuotta, niin hesemättö lohkaisee siitä 32 000 euroa.
No, jos se vaklaaja on äitiyslomalla.
Kun tulee kotiin katso löytyykö taskuista hese kuitteja, haiseeko henki majoneesille tai onko paidalle tippunut ketsuppia. On voinut käydä töiden jälkeen Hesessä kotimatkalla. Niitä on joka paikassa. Myös mäkkärit voivat houkuttaa jos matkan varrella ei satu Heseä olemaan. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on sovittu että mies tekee aamulla eväät itse!
Pysäytettiin mies hesen ovelle. Lapset itki ja minä sanoin et jumalauta et törsää meidän talorahoja hampurilaisiin. Mies oli työporukan mukana ja selvästi häpesi. Varmaan oppii vihdoin olemaan menemättä heselle tai pitsakebabbiin!
Mies käy töissä ja sinä loisit kotona. Sinun kuuluisi tehdä miehelles eväät. Hänen rahoilla kun elelet. Vituttaa tälläset akat jotka ei voi miehelleen eväitä tehdä kun toinen kuitenkin töissä käy. Ei sitä kaikki ihmiset jaska töitten lisäksi vielä eväitä väsätä.
Vierailija kirjoitti:
Hesemättö on vuodessa 1600 euroa, jos ajatellaan, että mies käy 200 päivää vuodessa siellä. Kyllä se vaan on iso potti! Jos taloa maksetaan 20 vuotta, niin hesemättö lohkaisee siitä 32 000 euroa.
Jotain kumminkin ne eväätkin kustantavat, joten se hinta on vähennettävä tuosta säästöstä.
ootpa julma AP :D annoitko oikein korvatillikan ja viikon kotiarestia?soo soo olipas tuhma kun tommoista teki
Meillä mies ei usko, että suonet menee tuollaisella menolla tukkoon. Keskivartalossa on läskiä vaikka muille jakaa ja mies puuskuttaa kuin höyryveturi. Ihan hirveää katsottavaa. Pienet lapset ovat vaarassa menettää isän, jos ei elintavat muutu. Teen miehelle ruuat valmiiksi töihin, mutta usein ne jäävät kaappiin ja mies sanoo syöneensä kebapin lounaaksi. Illalla myös korkaa usein oluen ja putken sipsejä. Tein miehelle "kebabhyrrän", jolla mies voisi arpoa aamulla lähtiessään lounasvaihtoehdon kebapin/burgerin ja minun tekemäni ruuan väliltä. Ei edes sitä suostu käyttämään, vaan usein menee suoraan kebapille. Enempää en voi tehdä. Surullista katsoa sivusta, kun mies ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä ja selvästi voi jo huonosti.
heseratsaajat hahaha :D ämmät kytiksellä hesburgerin edustalla
Voinks mä lähettää teille hesen tarjouskuponkeja? Mua säälittää jo vähän sun miehes kun sillä noin kova pyrky mutta aina taklataan ovelle :D
Kebabhyrrä :D :D :D mä kuolen.......
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei usko, että suonet menee tuollaisella menolla tukkoon. Keskivartalossa on läskiä vaikka muille jakaa ja mies puuskuttaa kuin höyryveturi. Ihan hirveää katsottavaa. Pienet lapset ovat vaarassa menettää isän, jos ei elintavat muutu. Teen miehelle ruuat valmiiksi töihin, mutta usein ne jäävät kaappiin ja mies sanoo syöneensä kebapin lounaaksi. Illalla myös korkaa usein oluen ja putken sipsejä. Tein miehelle "kebabhyrrän", jolla mies voisi arpoa aamulla lähtiessään lounasvaihtoehdon kebapin/burgerin ja minun tekemäni ruuan väliltä. Ei edes sitä suostu käyttämään, vaan usein menee suoraan kebapille. Enempää en voi tehdä. Surullista katsoa sivusta, kun mies ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä ja selvästi voi jo huonosti.
Tässä tilanteessa 100% miehen hölmöyttä ja nainen on selvästi yrittänyt. Ja ehkä liikaakin.
t: Mies
Oikein! =D