Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äskön keskustassa lasten kanssa vaklaamassa mun miestä ja hesellehän mies yritti jälleen!

Vierailija
31.03.2017 |

Vaikka on sovittu että mies tekee aamulla eväät itse!

Pysäytettiin mies hesen ovelle. Lapset itki ja minä sanoin et jumalauta et törsää meidän talorahoja hampurilaisiin. Mies oli työporukan mukana ja selvästi häpesi. Varmaan oppii vihdoin olemaan menemättä heselle tai pitsakebabbiin!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! =D

Vierailija
2/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas!

Vierailija
4/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tänään toki perjantai ja trollien aika mutta silti =D =D

Vierailija
5/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sinulla on noin tärkeää tekemistä.

Vierailija
6/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertyisikö talorahoja paremmin, jos miehesi ei olisi taloutesi ainoa työssäkäyvä?

Vierailija
7/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun murretta koko juttu. Äskön ja vaklaamassa. Hauskaa.

Vierailija
8/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Äskön keskusta?

Vierailija
9/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesemättö on vuodessa 1600 euroa, jos ajatellaan, että mies käy 200 päivää vuodessa siellä. Kyllä se vaan on iso potti! Jos taloa maksetaan 20 vuotta, niin hesemättö lohkaisee siitä 32 000 euroa.

Vierailija
10/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää äksöniä!!!

Vierailija
11/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se vaklaaja on äitiyslomalla.

Vierailija
12/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee kotiin katso löytyykö taskuista hese kuitteja, haiseeko henki majoneesille tai onko paidalle tippunut ketsuppia. On voinut käydä töiden jälkeen Hesessä kotimatkalla. Niitä on joka paikassa. Myös mäkkärit voivat houkuttaa jos matkan varrella ei satu Heseä olemaan. Tsemppiä!

Vierailija
13/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on sovittu että mies tekee aamulla eväät itse!

Pysäytettiin mies hesen ovelle. Lapset itki ja minä sanoin et jumalauta et törsää meidän talorahoja hampurilaisiin. Mies oli työporukan mukana ja selvästi häpesi. Varmaan oppii vihdoin olemaan menemättä heselle tai pitsakebabbiin!

Mies käy töissä ja sinä loisit kotona. Sinun kuuluisi tehdä miehelles eväät. Hänen rahoilla kun elelet. Vituttaa tälläset akat jotka ei voi miehelleen eväitä tehdä kun toinen kuitenkin töissä käy. Ei sitä kaikki ihmiset jaska töitten lisäksi vielä eväitä väsätä. 

Vierailija
14/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesemättö on vuodessa 1600 euroa, jos ajatellaan, että mies käy 200 päivää vuodessa siellä. Kyllä se vaan on iso potti! Jos taloa maksetaan 20 vuotta, niin hesemättö lohkaisee siitä 32 000 euroa.

Jotain kumminkin ne eväätkin kustantavat, joten se hinta on vähennettävä tuosta säästöstä.

Vierailija
15/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootpa julma AP :D annoitko oikein korvatillikan ja viikon kotiarestia?soo soo olipas tuhma kun tommoista teki

Vierailija
16/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei usko, että suonet menee tuollaisella menolla tukkoon. Keskivartalossa on läskiä vaikka muille jakaa ja mies puuskuttaa kuin höyryveturi. Ihan hirveää katsottavaa. Pienet lapset ovat vaarassa menettää isän, jos ei elintavat muutu. Teen miehelle ruuat valmiiksi töihin, mutta usein ne jäävät kaappiin ja mies sanoo syöneensä kebapin lounaaksi. Illalla myös korkaa usein oluen ja putken sipsejä. Tein miehelle "kebabhyrrän", jolla mies voisi arpoa aamulla lähtiessään lounasvaihtoehdon kebapin/burgerin ja minun tekemäni ruuan väliltä. Ei edes sitä suostu käyttämään, vaan usein menee suoraan kebapille. Enempää en voi tehdä. Surullista katsoa sivusta, kun mies ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä ja selvästi voi jo huonosti.

Vierailija
17/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heseratsaajat hahaha :D ämmät kytiksellä hesburgerin edustalla

Vierailija
18/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinks mä lähettää teille hesen tarjouskuponkeja? Mua säälittää jo vähän  sun miehes kun sillä noin kova pyrky mutta aina taklataan ovelle :D

Vierailija
19/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebabhyrrä :D :D :D mä kuolen.......

Vierailija
20/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei usko, että suonet menee tuollaisella menolla tukkoon. Keskivartalossa on läskiä vaikka muille jakaa ja mies puuskuttaa kuin höyryveturi. Ihan hirveää katsottavaa. Pienet lapset ovat vaarassa menettää isän, jos ei elintavat muutu. Teen miehelle ruuat valmiiksi töihin, mutta usein ne jäävät kaappiin ja mies sanoo syöneensä kebapin lounaaksi. Illalla myös korkaa usein oluen ja putken sipsejä. Tein miehelle "kebabhyrrän", jolla mies voisi arpoa aamulla lähtiessään lounasvaihtoehdon kebapin/burgerin ja minun tekemäni ruuan väliltä. Ei edes sitä suostu käyttämään, vaan usein menee suoraan kebapille. Enempää en voi tehdä. Surullista katsoa sivusta, kun mies ei jaksa tehdä mitään ylimääräistä ja selvästi voi jo huonosti.

Tässä tilanteessa 100% miehen hölmöyttä ja nainen on selvästi yrittänyt. Ja ehkä liikaakin. 

t: Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi