Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feminismiaiheisen aloituksen elinikä palstalla on alle viisi minuuttia

Vierailija
31.03.2017 |

Miksi feministi poistattaa keskustelut? Eikö feminismistä olekaan kiva keskustella, jos ei ole itse mode?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, et halua oikeasti keskustella feminismistä vaan haukkua naisia. Siinä on syy miksi ketjusi poistetaan, ole hyvä.

Olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Olenkin ihmetellyt, miten paljon aloittaja jaksaa ajatella naisia, kun hän oikeasti pitää miehistä.

Kuka haukkuu ja ketä nyt?

En haukkunut ketään. Kirjoittajan mielestä kaikki miehet ovat ihania ja kaikki miesten tekemä ja sanoma on ihanaa. Naiset ovat kaikkea muuta ja kukaan nainen ei osaa ikinä yhtään mitään. Kirjoittaja pitää miehistä eikä pidä naisista. Mikä tuossa on haukkumista?

Edes anonyyminä et pysty seisomaan sanojesi takana. Kuinka säälittävää!

Vierailija
42/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä ap parin kuukauden nettivieroitus ja mene jonnekin vihanhallintakurssille ja lue sitten näitä omia kirjoituksiasi. Jospa pystyisit sitten havaitsemaan mimmonen räyhääjä olet. Mitä olet itse mieltä ihmisestä joka menee huutsmaan ja mesoamaan ihmisten keskelle ja nimittelemään? Onko ok? Vai onko portsarilla tai vartijalla oikeus saatella ulos?

:D Saako feministi räyhätä täysillä joka f-aiheisessa ketjussa mielipuolista settiä vai ohjaatko hänet kanssani vihanhallintakurssille? Tuletko sinäkin?

Sinä et selvästi ymmärrä mikä ero on viestillä "vainiin. No, tuo on sinun mielipiteesi, minä olen erimieltä." ja viestillä "femakon typerä ajatusmaailma!! Toivottavasti sinulla ei ole poikalapsia kun vihaat miehiä!! Sääliksi käy!!" näillä on ero, vaikka molemmissa tuodaan ilmi että itse on erimieltä.

Karkasikohan mopo käsistä taas?  Onko feministien vittuilu sitä parempaa vittuilua?

Juuri tällaisten kommenttien vuoksi tätäkään "keskustelua" ei voi pitää keskusteluna. Tämä ei tuonut tähän ketjuun mitään lisäarvoa, on vain sellaista räksytystä. Mitä ap tuntuu pääosin harrastavan siihen pisteeseen asti, että ketju poistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä ap parin kuukauden nettivieroitus ja mene jonnekin vihanhallintakurssille ja lue sitten näitä omia kirjoituksiasi. Jospa pystyisit sitten havaitsemaan mimmonen räyhääjä olet. Mitä olet itse mieltä ihmisestä joka menee huutsmaan ja mesoamaan ihmisten keskelle ja nimittelemään? Onko ok? Vai onko portsarilla tai vartijalla oikeus saatella ulos?

:D Saako feministi räyhätä täysillä joka f-aiheisessa ketjussa mielipuolista settiä vai ohjaatko hänet kanssani vihanhallintakurssille? Tuletko sinäkin?

Niin, kerrotko vielä mitä mielipuolista settiä?

Sinunhan se pitäisi tietää, kun ne itse kirjoitat. (Hei, mäkin puhuttelen kaikkia palstan feministejä tästä lähtien yhtenä ihmisenä ja pidän aina sitä yhtä vastuussa kaikista kirjoituksista! Kiitos ideasta!)

En kirjoittanut siihen poistuneeseen ketjuun yhtään mitään. Ja jos tuo on taktiikkasi tuleviin keskusteluihin, niin siitä vaan. Ei kannata kuitenkaan ihmetellä jos ketjusi poistuvat.

Vierailija
44/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et selvästi ymmärrä mikä ero on viestillä "vainiin. No, tuo on sinun mielipiteesi, minä olen erimieltä." ja viestillä "femakon typerä ajatusmaailma!! Toivottavasti sinulla ei ole poikalapsia kun vihaat miehiä!! Sääliksi käy!!" näillä on ero, vaikka molemmissa tuodaan ilmi että itse on erimieltä.

Karkasikohan mopo käsistä taas?  Onko feministien vittuilu sitä parempaa vittuilua?

Juuri tällaisten kommenttien vuoksi tätäkään "keskustelua" ei voi pitää keskusteluna. Tämä ei tuonut tähän ketjuun mitään lisäarvoa, on vain sellaista räksytystä. Mitä ap tuntuu pääosin harrastavan siihen pisteeseen asti, että ketju poistuu.

En ole nähnyt sinun keskustelevan vielä yhdessäkään viestissä. Räyhäät vihanhallinasta ja portsareista, joka alkaa olla jo aika mielipuolista settiä.

Vierailija
45/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kerrotko vielä mitä mielipuolista settiä?

Sinunhan se pitäisi tietää, kun ne itse kirjoitat. (Hei, mäkin puhuttelen kaikkia palstan feministejä tästä lähtien yhtenä ihmisenä ja pidän aina sitä yhtä vastuussa kaikista kirjoituksista! Kiitos ideasta!)

En kirjoittanut siihen poistuneeseen ketjuun yhtään mitään. Ja jos tuo on taktiikkasi tuleviin keskusteluihin, niin siitä vaan. Ei kannata kuitenkaan ihmetellä jos ketjusi poistuvat.

Sinäkin puhuttelet minua ketjun perustajana. Huvittavaa, että teet itse samaa. :) Se on palstafeministiltä lainattu taktiikka, jota hän on käyttänyt jo pitkään. Hän on kertonut oppineensa ajattelemaan ja väittelemään "yliopistossa" eli täytyy olla asiallista.

Vierailija
46/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista että kukaan kirjoittaja ei ole tuominnut palstafeministin ylimielistä vittuilua ketjussa. Tai ei se olekaan, hänhän on kirjoittanut ketjun viestit itse.

Vierailija
47/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt sinun keskustelevan vielä yhdessäkään viestissä. Räyhäät vihanhallinasta ja portsareista, joka alkaa olla jo aika mielipuolista settiä.

Juupa juu. Räksytä sinä täällä ihan rauhassa kuin kiukkuinen terrieri. Minä en nyt viitsi enää alentua tasollesi tämän enempää. Hyvää päivänjatkoa.

Vierailija
48/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, et halua oikeasti keskustella feminismistä vaan haukkua naisia. Siinä on syy miksi ketjusi poistetaan, ole hyvä.

Olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa. Olenkin ihmetellyt, miten paljon aloittaja jaksaa ajatella naisia, kun hän oikeasti pitää miehistä.

Kuka haukkuu ja ketä nyt?

En haukkunut ketään. Kirjoittajan mielestä kaikki miehet ovat ihania ja kaikki miesten tekemä ja sanoma on ihanaa. Naiset ovat kaikkea muuta ja kukaan nainen ei osaa ikinä yhtään mitään. Kirjoittaja pitää miehistä eikä pidä naisista. Mikä tuossa on haukkumista?

Edes anonyyminä et pysty seisomaan sanojesi takana. Kuinka säälittävää!

Kyllä minä pysyn sanojeni takana, kirjoitin mitä ajattelinkin. Nyt alkaa kiinnostaa, mitä sinä ajattelet? Noita Miehet ovat sitä ja tätä sekä Naiset aina tätä ja tuota -aloituksia tulee päivästä toiseen melkein samoilla sanoilla, joten uskon, että siinä on sama henkilö takana. Joka viestissä on ajatuksena, miten miehet on ihania ja paljon parempia kuin naiset.

Vierailija
49/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi pyrkii sukupuolten väliseen tasa-arvoon mutta mitä on sukupuolten välinen tasa-arvo?

Sukupuolten välinen tasa-arvo ei tarkoita sitä että ihmisiä kohdellaan yksilöinä vaan se tarkoittaa sitä että sukupuolittuneet asiat pyritään häivyttämään yhteiskunnasta pois..?

Tällä palstalla kun vaikuttaa olevan niin paljon feministejä niin olisi tosiaan mukava keskustella heidän kanssaan tasa-arvosta ihan asiallisesti.

Sitten olisi kiva tietää myös että milloin sukupuolten välinen tasa-arvo on valmis? Onko se silloin saavutettu kun esim. Johtajiin on saatu tasainen sukupuolijakauma ja että sukupuoliroolit on saatu häivytettyä pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi