facebook onnittelut
Tiedän olevani lapsellinen,mutta ärsyttävää ja nöyryyttävää kun jotkut facekaverini jättivät huomioimatta synttärini.Syntymäpäiväni näkyy kyllä kaikille ja osa tietää sen muutenkin.Ihmetyttää ja pahamieli on.Olen kuitenkin muutenkin ystävä näiden unohtaneiden kanssa kun vaan facessa.Ilkeyttäkö,välinpitämättömyyttäkö vai mitä on?En ole loukannut näistä ketään ja tykkäilen heidän päivityksistään ja muistan huomioida syntymäpäivänä,kannatan heidän pyörittämiä yrityksiä käyttämällä säännöllisesti heidän palvelujaan yms.Olen sitten varmaankin alempiarvoinen ettei tarvi huomioida.Mielipiteitä kiitos!
Kommentit (5)
Mulla siellä on väärä syntymäaika, enkä käy tykkäämässä kenenkään päivityksiä.
Tiedän parempiakin tapoja kommunikoida kuin klikata jotain peukkua tai hymiötä.
Mulla sama juttu. Onnittelen muita ja tykkäilen heidän postauksistaan, mutta minä itse harvemmin saan onnitteluja tai tykkäyksiä. :( En ymmärrä mikä mussa on vikana.
" jotkut facekaverini jättivät huomioimatta "
Jaa, mun kaikki kamut ovat jättäneet huomioimatta jo kahden vuoden ajan. Tein siis päätöksen, etten enää jatkossa onnittele itsekään ketään. Muuten voin tykkäillä edelleen.
Nykyään ärsyttää ja stressaa vaan huomioi sitä ja tätä, niin kuin ei muutakin tekemistä ole kiireisinä päivinä. Facebookissa saisi joka päivä olla onnittelemassa yhta ja kahta, ahdistavaa. Lähimmille ystäville onnittelu menee muuta kautta kun Facebookin.
Mielensäpahoittaja.