Miksi suuri osa suomalaisista tubettajista on niin paskoja?
Huomion hakemistahan homma on, mutta voisi edes vähän nähdä vaivaa sen huomion eteen. Editoisivat videot niin ettei tarvitsisi odotella minuuttikaupalla, että milloin päästään itse aiheeseen. Aiheet on sitä paitsi näillä yleensä helvetin tylsiä eikä heillä ole mitään mielenkiintoista näkökulmaa asioihin.
Sitten on ne kultalusikka suussa syntyneet neidit, jotka esittelevät videoilla kalliita vaatteita, jotka ovat ostaneet vanhempien rahoilla.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se, että kaikki tekee samat asiat. Karkkiarvostelut, kävelyn kuvaus kohteeseen, ja haasteet. Eli ei ole mitään omaa harrastusta edes.
Aina kauppaan vaan. Kauppaan.
No, kyseessähän nimenomaan on sosiaalinen media, konfirmistisuuteen pyritään, saman olon huomannut, miten samanlaisia suurin osa videoista siellä on, hyväksyntäähän niillä haetaan, kuten aina ennenkin, tässä mielessä ei mitään uutta auringon alla.
No, missä maassa tubettajat muka on hyviä?
Aloituksessa väärä kysymys. Pitäisi olla näin: Miksi suuri osa koko maailman tubettajista on niin paskoja?
Olen Ronin fani mutta pakko myöntää se sen uutisvideo vei ihan liikaa aikaa. Jaarittelu ja jaarittelu ennenkuin meni itse uutisiin ja mitä tapahtu
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa väärä kysymys. Pitäisi olla näin: Miksi suuri osa koko maailman tubettajista on niin paskoja?
Suurin osa suomalaisista on vähän pick me omaa kansaansa kohtaan
Miä pidin eniten juuri alkuaikojen "todellisuudenkarheista" tubetuksista ja tubettajista.
Ajattelin, että siitä voisi muodostua jotain omanlaistansa- no, viduiksihan se meni.
Teennäisiä muovisen oloisia ostakaa minut- wannabe juontajia netti täysi. pah.
Ikäänkuin niitä ei olisi ollut jo valmiiksi liikaa.
Ovatko ulkomaalaiset sitten parempia?
Itse en jaksa koheltavia tai huutavia tubettajia, tällaisia tuntuu olevan joka toinen!
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ulkomaalaiset sitten parempia?
Itse en jaksa koheltavia tai huutavia tubettajia, tällaisia tuntuu olevan joka toinen!
Siinä mielessä ollaan ikävä kyllä kansainvälisiä, samanlaista ärsyttävää teeskentelijää kaikkialla!
Myös feikkejä tubettajia on hitosti - reaktio, kun kuulen ensimmäistä kertaa stairway to heavenin -joopa, varmaan kuuletkin ekaa kertaa ikinä!
Restorationia, kun kuntoisen kamppeen pintaan vähän hierottu ruosteen näköistä.
Tietty kaikki ufo- ja paranormaalihuijaukset.
Jne.-eli kauheita sutkeja ollaan! yäk meitä!
Siis noi tekopirteät hassun hauskat lapsille sopivat haaste kanavat saa mulle vaan ärsyyntyneen olon. Kun pitää olla niin hemmetin pirteä. Jotkut peli kanavat on ihan jees.