Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suuri osa suomalaisista tubettajista on niin paskoja?

Vierailija
30.03.2017 |

Huomion hakemistahan homma on, mutta voisi edes vähän nähdä vaivaa sen huomion eteen. Editoisivat videot niin ettei tarvitsisi odotella minuuttikaupalla, että milloin päästään itse aiheeseen. Aiheet on sitä paitsi näillä yleensä helvetin tylsiä eikä heillä ole mitään mielenkiintoista näkökulmaa asioihin.

Sitten on ne kultalusikka suussa syntyneet neidit, jotka esittelevät videoilla kalliita vaatteita, jotka ovat ostaneet vanhempien rahoilla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiede tubettajat parhaita. Ville Mäkipelto ja sit se jonka nimeä en muista.

Useammat vaan kopioivat toisiaan ja tekevät samat hassun hauskat haasteet. Tyyliin "syö päivä vaan vihreää ruokaa". Sitten kikatetaan naamat kippurassa omille jutuilleenn. "Apua" sitä ja "apua" tätä. 

Siis noi tekopirteät hassun hauskat lapsille sopivat haaste kanavat saa mulle vaan ärsyyntyneen olon. Kun pitää olla niin hemmetin pirteä. Jotkut peli kanavat on ihan jees.

Vierailija
22/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että kaikki tekee samat asiat. Karkkiarvostelut, kävelyn kuvaus kohteeseen, ja haasteet. Eli ei ole mitään omaa harrastusta edes.

Aina kauppaan vaan. Kauppaan.

No, kyseessähän nimenomaan on sosiaalinen media, konfirmistisuuteen pyritään, saman olon huomannut, miten samanlaisia suurin osa videoista siellä on, hyväksyntäähän niillä haetaan, kuten aina ennenkin, tässä mielessä ei mitään uutta auringon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, missä maassa tubettajat muka on hyviä?

Vierailija
24/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa väärä kysymys. Pitäisi olla näin: Miksi suuri osa koko maailman tubettajista on niin paskoja?

Vierailija
25/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ronin fani mutta pakko myöntää se sen uutisvideo vei ihan liikaa aikaa. Jaarittelu ja jaarittelu ennenkuin meni itse uutisiin ja mitä tapahtu

Vierailija
26/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa väärä kysymys. Pitäisi olla näin: Miksi suuri osa koko maailman tubettajista on niin paskoja?

Suurin osa suomalaisista on vähän pick me omaa kansaansa kohtaan

Vierailija
27/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä pidin eniten juuri alkuaikojen "todellisuudenkarheista" tubetuksista ja tubettajista. 

Ajattelin, että siitä voisi muodostua jotain omanlaistansa- no, viduiksihan se meni. 

Teennäisiä muovisen oloisia ostakaa minut- wannabe juontajia netti täysi. pah.

Ikäänkuin niitä ei olisi ollut jo valmiiksi liikaa.

Vierailija
28/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ulkomaalaiset sitten parempia?

Itse en jaksa koheltavia tai huutavia tubettajia, tällaisia tuntuu olevan joka toinen!

Vierailija
29/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ulkomaalaiset sitten parempia?

Itse en jaksa koheltavia tai huutavia tubettajia, tällaisia tuntuu olevan joka toinen!

Siinä mielessä ollaan ikävä kyllä kansainvälisiä, samanlaista ärsyttävää teeskentelijää kaikkialla!

Vierailija
30/30 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös feikkejä tubettajia on hitosti - reaktio, kun kuulen ensimmäistä kertaa stairway to heavenin -joopa, varmaan kuuletkin ekaa kertaa ikinä!

Restorationia, kun kuntoisen kamppeen pintaan vähän hierottu ruosteen näköistä.

Tietty kaikki ufo- ja paranormaalihuijaukset.

Jne.-eli kauheita sutkeja ollaan! yäk meitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä