Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin uudella miehell grillaamassa ja tämä mies paljastui barbaariksi :(

Vierailija
30.03.2017 |

Olin ehdottanut kasvisruokaa jota olikin tarjolla mutta mies söi kilon sisäfilettä ja 2 litraa maitoa.Tuli tosi paha mieli :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Vegaanivihaprovo. 0/5

Vierailija
2/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies syö mieluummin sivarin kuin ituja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy. Vegaanivihaprovo. 0/5

Kaikki ei ole aina provoa.Me muut katsos elämme ja teemme muutakin kun ja istumme kotona meille sattuu ja tapahtuu.Kuten jo totesin kaikki ei ole aina provoa vaikka se sieltä keravalaisesta yksiöstä saattaa siltä tuntuakkin.

Ap

Vierailija
4/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuplassa sä elät jos grillaamisesta järkytyt?

Vierailija
5/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tuossa oli kamalaa? Seko, että mies huomioi sinut ja toimitti kasvisruokaa?

Nyt en tajua...

Vierailija
6/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ehdottanut kasvisruokaa jota olikin tarjolla mutta mies söi kilon sisäfilettä ja 2 litraa maitoa.Tuli tosi paha mieli :(

Vai ei provo? 

Vierailija
7/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis onhan se kamalaa - ja noloa - että joku grillaa jotain kuivaa sisäfilettä. Grillissä almistetaan rasvaisia lihoja, entrecotea jne. Sisäfile menee grillissä pilalle.

Vierailija
8/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ei provo? 

No ei tossa mitään ihmeellistä ole.Oon syönyt enemmänkin.Kaikki ei ole mitään säälittäviä naisia jotka painaa 65kg.

Isomies

Vierailija
9/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ollut mitään ihmeellistä. Mies oli huomaavaisesti laittanut kasvisruokaa sinua varten tarjolle. Jos olet joku ituhippi, miksi treffaat lihansyöjää, jos siitä mielesi niin pahoittuu? Etsi itsellesi kaltaisesi idunpureksija.

Vierailija
10/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun barbaari muka kypsentää syömänsä lihan?

Vierailija
11/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ei provo? 

No ei tossa mitään ihmeellistä ole.Oon syönyt enemmänkin.Kaikki ei ole mitään säälittäviä naisia jotka painaa 65kg.

Isomies

Nämä "isomiehet" ovat vähän samanlaisia kuin kilttimiehet. Kutsuvat itseään isoiksi kun totuudenmukainen kuvaus olisi sairaalloisen ylipainoinen.

Vierailija
12/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ei provo? 

Isomies

2 litraa maitoa kerralla? Aika hyvä mahalaukku. Tarvitsetko kottikärryt? File kyllä kutistuu 500 grammaksi.  Meikä paino  9 vuotiaana enemmän kuin tuo 65 kg.

Vierailija
13/13 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti grillaa maaliskuussa:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän