Olin uudella miehell grillaamassa ja tämä mies paljastui barbaariksi :(
Olin ehdottanut kasvisruokaa jota olikin tarjolla mutta mies söi kilon sisäfilettä ja 2 litraa maitoa.Tuli tosi paha mieli :(
Kommentit (13)
Tosimies syö mieluummin sivarin kuin ituja.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy. Vegaanivihaprovo. 0/5
Kaikki ei ole aina provoa.Me muut katsos elämme ja teemme muutakin kun ja istumme kotona meille sattuu ja tapahtuu.Kuten jo totesin kaikki ei ole aina provoa vaikka se sieltä keravalaisesta yksiöstä saattaa siltä tuntuakkin.
Ap
Missä kuplassa sä elät jos grillaamisesta järkytyt?
Siis mikä tuossa oli kamalaa? Seko, että mies huomioi sinut ja toimitti kasvisruokaa?
Nyt en tajua...
Vierailija kirjoitti:
Olin ehdottanut kasvisruokaa jota olikin tarjolla mutta mies söi kilon sisäfilettä ja 2 litraa maitoa.Tuli tosi paha mieli :(
Vai ei provo?
No siis onhan se kamalaa - ja noloa - että joku grillaa jotain kuivaa sisäfilettä. Grillissä almistetaan rasvaisia lihoja, entrecotea jne. Sisäfile menee grillissä pilalle.
gu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei provo?
No ei tossa mitään ihmeellistä ole.Oon syönyt enemmänkin.Kaikki ei ole mitään säälittäviä naisia jotka painaa 65kg.
Isomies
Eihän tuossa ollut mitään ihmeellistä. Mies oli huomaavaisesti laittanut kasvisruokaa sinua varten tarjolle. Jos olet joku ituhippi, miksi treffaat lihansyöjää, jos siitä mielesi niin pahoittuu? Etsi itsellesi kaltaisesi idunpureksija.
Mikä vitun barbaari muka kypsentää syömänsä lihan?
Vierailija kirjoitti:
gu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei provo?
No ei tossa mitään ihmeellistä ole.Oon syönyt enemmänkin.Kaikki ei ole mitään säälittäviä naisia jotka painaa 65kg.
Isomies
Nämä "isomiehet" ovat vähän samanlaisia kuin kilttimiehet. Kutsuvat itseään isoiksi kun totuudenmukainen kuvaus olisi sairaalloisen ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
gu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei provo?
Isomies
2 litraa maitoa kerralla? Aika hyvä mahalaukku. Tarvitsetko kottikärryt? File kyllä kutistuu 500 grammaksi. Meikä paino 9 vuotiaana enemmän kuin tuo 65 kg.
Kuka helvetti grillaa maaliskuussa:D
Yhyy. Vegaanivihaprovo. 0/5