Palstalta poistuneita häiriköitä?
En ole enää aikoihin nähnyt viestejä seuraavilta:
- miesasiamies, joka spämmäsi joka ketjuun check your privileges
- MGTOW-miehiä
- Sössö
- HEL-NYC
Tervettä kehitystä!
Kommentit (61)
Reilu vuos sit tääl oli tumppu, jonka mielestä naisen velvollisuus on antaa kaikille halukkaille miehille hand job :'D
Emme ole kadonneet mihinkään. MGTOW-mies.
Mammoilla tuntuu olevan suurikin saavutus se, että toisin ajattelevat ja mammojen omaa kuplaa puhkovat kirjoittelijat ajetaan palstalta ulos tai "mammojen yksimielisellä" alapeukutuksella saatte rauhassa jatkaa sontakaivossanne rypemistä.
Se anorektikko muija joka kirjoitti niiiin sekavia ja vilisi klvyfjoiturvilhetä
Heheh, minä olen häirikkö monessa persoonassa. Usein hyvin asiallinenkin.
Mietippä sitä.
Olenko minä häirikkö? :^)
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Se isänmaallinen runkkurinki heppu. Tosin asioita paremmin tietävät väitti että kyseessä oli hommaporukan klikki joka pistettiin ruotuun odineiden toimesta ja johtohahmo osottautui jonkin tasoiseksi perversiksi muutenkin. Rasittava hahmo oli trolli tai ei.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Olenko minä häirikkö? :^)
Joo. Häiriköt käy vuosi vuodelta sairaammiksi.
Puolan isorintaisia ja hoikkia naisia on ikävä.
Psykomamma on jäänyt mieleen. Saattoi jopa tehdä itsarin ihan oikeasti.
hel-nyc oli niin väsyttävä...ja sitten jotkut vielä uskoivat hänen juttuihinsa
Onko se lompakkoloisista jankuttava täällä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Onko se lompakkoloisista jankuttava täällä vielä?
On. Luulen kyllä että se on siirtynyt jankuttamaan julkisen puolen naisten suojatyöpaikoista. Ja kynttiläkupeista ja kevätverhoista...😂
Joku täällä ennen yöllä pedofiilikuvia lähettänyt hullu sai ihan tuomionkin. Tein hänestä rikosilmoituksen ja mopnta ilmoitusta modeille. Yritin löytää äsken likkiä tuomioon, en löytänyt.
Kotityöt hoituu nappulaa painamalla, mitä valitatte-jankuttaja oli aikoinaan aika sinnikäs.
Voikun Tintti/Kihis poistuis. Mut ei, terkkuketjussa se vaan jaksaa pyöriä, tosin välillä vähän rauhottuu.
Pyllymarsua, tai mikä se nyt oli, ei ole pariin yöhön näkynyt.