Mies sanoo, että kun teen hänelle seksialoitteen, tuntuu siltä että haluan vain seksiä enkä juuri häntä
Ja siksi hän ei halua seksiä.
Kuulostaako uskottavalta, vai onko todellinen syy jostain muusta syystä johtuva haluttomuus?
Kommentit (13)
Onko teillä muuten läheisyyttä? Mulla oli ihan sama tunne exän kanssa, mutta meillä oli läheisyyttä ainoastaan silloin kun mies halusi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muuten läheisyyttä? Mulla oli ihan sama tunne exän kanssa, mutta meillä oli läheisyyttä ainoastaan silloin kun mies halusi seksiä.
Vähän, miehen aloitteesta. Koska mies kokee lähentelyni seksin vonkaamisena, niin lopetin sen.
Miettikää oikeasti kuinka paljon tuo helvetin seksi aiheuttaa ongelmia😂
Toinen ei saa silloin kun haluaisi, toinen saisi mutta ei halua, aloite tehdään aina väärällä tavalla tai ei ollenkaan , koko seksi on huonoa mutta harrastetaan kun on pakko tai sitten on ihan addikti jne.
Yhtään väheksymättä ap:n ongelmaa mutta sanoisin että miehelläsi on huono itsetunto.
MInustakin tuntuu tuolta, kun nainen tekee seksialoitteen. Kumma kyllä, itsestä tuntuu että haluan naista kokonaisuudessaan, kun itse teen aloitteen hänelle. En osaa selittää tätä ilmiötä. Ehkä se johtuu siitä, että naiset erottavat seksin ja tunteet eri asioiksi, toisin kuin miehet. Naisille on olemassa "pelkkää" seksiä, miehille ei. Siksi masturbointikin tekee vain vihaiseksi ja masentuneeksi.
Vierailija kirjoitti:
MInustakin tuntuu tuolta, kun nainen tekee seksialoitteen. Kumma kyllä, itsestä tuntuu että haluan naista kokonaisuudessaan, kun itse teen aloitteen hänelle. En osaa selittää tätä ilmiötä. Ehkä se johtuu siitä, että naiset erottavat seksin ja tunteet eri asioiksi, toisin kuin miehet. Naisille on olemassa "pelkkää" seksiä, miehille ei. Siksi masturbointikin tekee vain vihaiseksi ja masentuneeksi.
Eikös se ole just toisinpäin. Miehet voi haluta pelkkää seksiä, naisella oltava tunteita mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole just toisinpäin. Miehet voi haluta pelkkää seksiä, naisella oltava tunteita mukana.
Ehkei kyse ole sukupuolisidonnaisesti asiasta, mutta tarvitseeko nyt avioliitossa tehtyihin aloitteisiin tuollaisia kriteerejä asettaa..!? Ap
Mitä helvettiä :D ukkosi on kyllä mestariselittäjä. Onko hän poliitikko ?
-Arnoldi
Sano I, sano M, sano P, sano O, sano T, sano E, sano N, sano T, sano T, sano I. :D
Kyllä kaikki naiset jotka on olleet pitkissä suhteissa tietää, että ei mieskään aina jaksa ja halua. Itse en kovin monta kertaa ole kieltäytynyt koko elämäni aikana ja on oikeasti ollut hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten paljon pitemmälle elämässä pääset kun tajuat että kaikki pääsi sisäiset ajatukset ovat pelkästään sinun pääsi sisäisiä ajatuksia.
Myös se, kun sinusta tuntuu että seksialoitteen tehnyt nainen ei halua sinua erityisesti: oman pääsi sisäinen tulkinta tilanteesta.
Varmasti on sekä miehiä että naisia joilla on tuo pululla se reikä/kikkikin on, mutta silloin kun oman puolison aloitteesta tulee tuollainen olo on paljon todennäköisempi syy se oma huonommuuden ja kelpaamattomuuden tunne joka tulee tielle kampittamaan toimivaa seksielämää.
Seksi on ihanaa. En ole parisuhteessa varmaan koskaan, tai jos olen niin ihan muutaman satunnaisen kerran, kieltäytynyt seksistä ja silloinkin on ollut joku ihan fyysinen syy. Jos seurustelen miehen kanssa, niin se tarkoittaa sitä, että mielestäni hän on kaikkinaisuudessaan haluttava, haluan häntä. Varmaan ikävimpiä tilanteita on juuri tuollaiset, joissa halut ei kohtaa ja toinen joutuu olemaan ilman.
No miltäpä se siusta kuulostaa? Järkeenkäyvältä? Mies hoitoon!