Onko teillä vinkkejä mistä 80 vuotias leskeksi jäänyt mummo löytäisi seuraa?
Mummoni kokee yksinäisyyttä ja tuntuu olevan kateellinen minun mies seurastani, mistä hän löytäisi myös?
Kommentit (29)
Ainakin seurakunnat järjestää kaikenlaista toimintaa vanhuksille.
Vanhusten kerhot , leskien ryhmät.
Ihan normaalimummo ei puumamummo. t. ap
Missäpäin asuu? Stadissa on paljon toimuntaa, riippuu myös missä kunnossa. Tiedän yhden tutun 84 v. rouvan, joka on kunnossa ja viettää ihan normi elämää, käy kavereidensa kanssa risteilyillä ym. Hän on lapseton leski ja on ollut myös jotain miesjuttuja. Tossa iässä on kyllä miesvalikoimat vähissä
hautausmaa kaksoishymiö, vihaan vanhuksia.
T.työtön aikuinen jonneilija.
Meidän mummo kävi kerran seurakunnan vanhustenkerhossa. Ei mennyt toista kertaa, kun siellä oli niin vanhoja ja kummallisen näkösiä ihmisiä. Mummo on itse 80v :)
Vieläkö jossakin päin järjestetään iltapäivätansseja eläkeläisille? Sellaisista minun pappani aikoinaan löysi itselleen naisystävän.
Vierailija kirjoitti:
Mummoni kokee yksinäisyyttä ja tuntuu olevan kateellinen minun mies seurastani, mistä hän löytäisi myös?
Kyllä löytyy 80 v naiselle miesystävä ole kiinnostunut
Oma mummoni on etsinyt seuraa lehti-ilmoituksella.
Tältä palstalla voisi löytää naisen puutteessa olevia kilttimiehiä. Ai niin, kilttimiehille kelpaavat vain alle 25-vuotiaat. Siksi he ilman naista ovatkin.
Onko mummolla rahaa?
T: sinkku mies 24w
Työväenopistot ja kansalaisopistot ovat pullollaan seniorohjelmaa. Kannattaa käydä syömässä eläkeläisten lounaspaikoissa, niissä tapaa muita. Mutta parhaita on nuo harrastukset ja sitten erilaiset retket.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin asuu? Stadissa on paljon toimuntaa, riippuu myös missä kunnossa. Tiedän yhden tutun 84 v. rouvan, joka on kunnossa ja viettää ihan normi elämää, käy kavereidensa kanssa risteilyillä ym. Hän on lapseton leski ja on ollut myös jotain miesjuttuja. Tossa iässä on kyllä miesvalikoimat vähissä
MIKSI palstalla sitten jatkuvasti väitetään jokaisen naisen saavan mieseuraa ja seksiä aina kun haluaa?
Voi kun edes joskus saisin tähän kysymyksen vastauksen.
Tosiasia on että mummon pitää tossa iässä lepakoitua kun papparaiset kuolee aiemmin.
MLL:n kautta voi tutustua ystäväpalveluun.
Minun mummo löysi seuraa jostain netin seuralaissivustolta. Useampikin mies ollut kierroksessa. ;) Myös leski, 85v
Palvelutalosta lähtisin hakemaan kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI palstalla sitten jatkuvasti väitetään jokaisen naisen saavan mieseuraa ja seksiä aina kun haluaa?
Voi kun edes joskus saisin tähän kysymyksen vastauksen.
LOL
Oi voi, kyllä tuonikäiset miehet on harvassa. Mutta näin keväällä kannattaisi luuhata yhtiökokouksissa :-) Vielä ehtii ainakin Sampoon ja Nokiaan.