Onko teillä vinkkejä mistä 80 vuotias leskeksi jäänyt mummo löytäisi seuraa?
Mummoni kokee yksinäisyyttä ja tuntuu olevan kateellinen minun mies seurastani, mistä hän löytäisi myös?
Kommentit (29)
Hei! minä voisin välillä pitää seuraa, olen 60v mies
Jos laittaa @gmail.com nimimerkin perään, niin saa yhteyyttä
Kyllä löytyy. Haluaisin löytää mahdollisimman vanhan mummon ikä mielluimmin yli 80v. Oletko missä päin Suomea.
Olen lapsille sanonut jotta minut saa kärrätä hoitoon jos rupean miesseurasta horisemaan. Leski 78 v. Tai jakelemaan rahojani "majureille" netissä.
Maaseudulta voi löytyä tuon ikäisiä sinkkumiehiä. Meidän naapurissa on yksi kahdeksankymppinen kohtuullisen hyväkuntoinen pappa, eilen näytti nurmikkoa leikkaavan. Kaikki muut tuota ikäryhmää olevat papat on jo mullan alla ja nyt on kuollut kyllä paljon mummojakin tai menneet huonoon kuntoon ja joutuneet sairaalaan tai palvelutalolle. 478
Kirkon toiminta? Vanhustentalojen tilaisuudet?
Eläkeläisten päivätansseista. Tiedän muutamia, jotka ovat tuossa iässä ja jopa vanhempia ja käyvät viikottain päivätansseissa. Yksi mies on 93v ja ei uskoisi sen ikäiseksi. Ketterä kuin mikä.
Olen ihmetellyt miksei vanha äitini mene naapurissa käymään. Siellä asuu toinen leskeksi jäänyt. Äitini on jonkin verran introvertti. Ei ilmeisesti uskalla. Kuitenkin kaipaisi juttuseuraa. Seurakunnasta kävi joku, mutta sekin lopetti koronaan.
Höpsis. Nuormpia sinkkumiehiä on paljon. Siitä vain valitsemaan.