Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikista kaunein sävy blondeille hiuksille?

Vierailija
30.03.2017 |

Millainen vaalean sävy on sinusta kaunein?

Hopeainen, mansikkainen, vehnä...?

Saa linkittää kuvia

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi blondata ilman olaplexia. Että siinä mielessä kampaajalle on mentävä. Tosin heistä vielä aika harva sitä käyttää, ja jotkut käyttävät joidenkin toisten valmistajien wannabe-olaplex-versioita merkkiuskollisena... eihän ne edes toimi samalla tavalla.

Arvaapas minkälaisen törkeän tempun kampaaja teki minulle. Varasin ajan ja pyysin vaalennuksen + olaplexin. Kampaaja oli siis värjännyt hiukseni ja kun oli "olaplex" hoidon aika hän ilmoitti että se oli loppunut mutta käyttää toisen merkin vastaavaa tuotetta. Vittu että vituttaa suoraan sanottuna. En enää koskaan tuhlaa rahojani yhteenkään surkeaan suomalaiseen kampaajaan. 

Vierailija
42/45 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn Jenkeissä työni takia vähintään joka kolmas kuukausi, joten käväisen samalla laitattamassa raidat ja leikkuuttamassa hiukset työpäivän jälkeen ennenkuin palaan Suomeen  :) En minä siellä pelkästään hiuksiani käy laitattamassa! :D

Suomessa ei osata tehdä viileitä, neutraaleja ja lämpimiä sävyjä sekaisin, tämä on totuus. Minun raidat tehdään hyvin ohuiksi jotta ne sekoittuisivat hyvin ja tuovat kampaukseen kolmiulotteisuutta. Tiedän että ne ovat onnistuneen ja hyvän näköiset koska moni pysäyttää minut Helsingin keskustassa ja kysyy että kenellä kampaajalla käyn koska hiukseni ovat niin harvinaisen hyvän väriset.

Totta turiset. Minä olen mennyt monet kerrat kampaajalle (eri kampaajille) tämäntyyppisen kuvan kanssa:

https://fi.pinterest.com/pin/499336677418449956/

Ja lopputulos on ollut aina samanlainen, kellertävä. En tiedä onko hiuksissani sitten niin paljon punapigmenttiä, ettei mikään tuhkaan taittava väri onnistu, mutta kampaajien mielestä ovat saaneet minulle juuri kuvan kaltaisen väriyhdistelmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ehkä tää

http://mac.h-cdn.co/assets/15/03/480x608/462124339_10.jpg

Tämä on hyvä. Mulla on samanvärinen. Oikeasti on nykyään maantieväri mutta otan raitoja. Nuorena mulla oli oikea elovenatukka

Vierailija
44/45 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strawberry blonde, siis sellainen vaaleanpunainen eikä mikään vaalea kupari niinkuin noissa linkitetyissä kuvissa oli, ja kirkkaan vaaleat raidat. Sellaisen haluaisin mutta ei tukan kunto kestä vaalentaa niin paljon. Ei tämä tumma ole nytkään, mutta kunnon raikas vaaleanpunainen vaatii lähes valkoisen pohjan.

Strawberry blonde on kuparilla taitettu kullavaalea. Ei vaaleanpunainen.

*

Vastaus ap:n kysymykseen: riippuu ihmisestä.

Vierailija
45/45 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalarinvalkoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan