Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikista kaunein sävy blondeille hiuksille?

Vierailija
30.03.2017 |

Millainen vaalean sävy on sinusta kaunein?

Hopeainen, mansikkainen, vehnä...?

Saa linkittää kuvia

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sävyt eivät näytä hyviltä kaikilla. Ihon väri, silmät ja olemus jopa kampauksen malli  vaikuttavat tulokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kirkas vaalea, olisko vehnä joka tolla reese whitnesportilla on. Ei keltaista eikä hopeaa.

Vierailija
4/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kirkas vaalea, olisko vehnä joka tolla reese whitnesportilla on. Ei keltaista eikä hopeaa.

whitnesport? Jaaha

Vierailija
5/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se mansikkainen vaalea on? Olen aina ihmetellyt "strawberry blondea" engl. kirjoissa. Tarkoitetaanko siis raakaa mansikkaa? Vihertävän valkoinenhan se on. Ja kypsä mansikka, kuten tiedämme, punainen. En ymmärrä, valaiskaa minua!

Vierailija
6/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen se mansikkainen vaalea on? Olen aina ihmetellyt "strawberry blondea" engl. kirjoissa. Tarkoitetaanko siis raakaa mansikkaa? Vihertävän valkoinenhan se on. Ja kypsä mansikka, kuten tiedämme, punainen. En ymmärrä, valaiskaa minua!

http://www.marieclaire.com/beauty/hair/g935/strawberry-blonde-hair-colo…

Vierailija
7/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen vaalearaidoitus jossa sekaisin vaniljaa, platinaa, vaaleaa kultaa ja karamellia. Sellainen jonka jenkkikampaaja-coloristit osaavat loihtia, ei suomalaiset!

Vierailija
8/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strawberry blonde, siis sellainen vaaleanpunainen eikä mikään vaalea kupari niinkuin noissa linkitetyissä kuvissa oli, ja kirkkaan vaaleat raidat. Sellaisen haluaisin mutta ei tukan kunto kestä vaalentaa niin paljon. Ei tämä tumma ole nytkään, mutta kunnon raikas vaaleanpunainen vaatii lähes valkoisen pohjan.

Vierailija
9/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika varma, että ihonsävy on hiustensävyn sopivuudelle se olennaisin tekijä. Henkilökohtaisesti pidän itse viileistä tyypeistä :)

Vierailija
10/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä sävyjä vielä neutraali, vanilja, shampanja, platina...

Vierailija
11/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strawberry blonde, siis sellainen vaaleanpunainen eikä mikään vaalea kupari niinkuin noissa linkitetyissä kuvissa oli, ja kirkkaan vaaleat raidat. Sellaisen haluaisin mutta ei tukan kunto kestä vaalentaa niin paljon. Ei tämä tumma ole nytkään, mutta kunnon raikas vaaleanpunainen vaatii lähes valkoisen pohjan.

Mutta strawberry blond tarkoittaa punertavaa hiusta, eikä tuota sinun kuvailemaasi.

Vierailija
12/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen vaalearaidoitus jossa sekaisin vaniljaa, platinaa, vaaleaa kultaa ja karamellia. Sellainen jonka jenkkikampaaja-coloristit osaavat loihtia, ei suomalaiset!

Nuo tommoset monisävyraidotukset näyttää usein rasvottuneilta hiuksilta. En itse kyllä halua sellaista blondia.

Vierailija
13/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tommoset monisävyraidotukset näyttää usein rasvottuneilta hiuksilta. En itse kyllä halua sellaista blondia.

Minulla on tällaiset ihan saman sävyiset ja melkein yhtä pitkät kuin kuvassa, ja jotka raidoitutin Jenkeissä 3 viikkoa sitten, eli näyttävätkö nämä muka rasvaisilta?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fb/25/d4/fb25d4c998a1103ad116…

Vierailija
14/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo! Vain suomalaiskampaajan värjäämänä! :D Lopputulos on aina tämän näköinen kuin kuvassa, eli kuvailemasi rasvaisen näköinen

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/c8/59/7e/c8597e4f15b61148423a…

Mutta miten jenkkikampaajat saavat ohuistakin hiuksista paksun JA kuohkean näköiset oikeanlaisella leikkauksella ja värjäyksellä? Miksi suomalaiskampaajat saavat hiuksista viimeisetkin kiillot pois, värjäävät todella tökerösti ja leikkaavat niin että hiukset näyttävät entistä ohuemmilta ja ihan latistuneilta? Onko suomalaisten kampaajien koulutus jäänyt jonnekin 80-luvulle?

Vierailija
15/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/6d/cd/d5/6dcdd55dec7260b918fa…

yleisimmät blondisävyt ja kuvaukset.

Tuo Swedish blonde voisi yhtä hyvin olla Finnish blonde!

Tuo cream blonde on aika jännä :)

Vierailija
16/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mulla ei aukee kumpikaan noista ylemmistä linkeistä :(

Vierailija
17/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että suosituin sävy ei välttämättä ole sinulle kaunein. Riippuu todella paljon ihosi väristä mikä sävy sinulle sopii. Nykyään näkee tosi paljon näitä harmahtavia granny hair värejä, jotka näyttävät kauniilta joillakin harvoilla joilla on kylmä ihon väri, mutta lopuilla se näyttää valitettavasti ihan kamalalta.

On parempi olla tyylikäs kuin muodikas.

Vierailija
18/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällaiset ihan saman sävyiset ja melkein yhtä pitkät kuin kuvassa, ja jotka raidoitutin Jenkeissä 3 viikkoa sitten, eli näyttävätkö nämä muka rasvaisilta?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fb/25/d4/fb25d4c998a1103ad116…

.

Kyllä, hieman piikittyneiltä ja epäsiisteiltä. Se vaikutelma tulee ehkä myös liian suurista tummuuseroista.

Vierailija
19/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät sävyt: hunaja, light ginger..., jos vain sopii kantajalleen.

Vierailija
20/45 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sen sitten tietää mikä itselle sopii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi