Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä Tallinna on 100 kertaa hienompi kaupunki kuin Helsinki

Vierailija
30.03.2017 |

Tämä näin puolueettoman maalaisen näkökulmasta tarkasteltuna. Että sori vaan stadilaiset.

Helsingissä ei ole mitään Tallinnan vanhaan kaupunkiin verrattavaa lähellekään.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Tallinna on hieno, mutta niin oli Helsinkikin, kun aamulla junalta käveltiin viikkarille.

Vierailija
42/47 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viime viikolla päivän Tallinnassa ja päätin, että ihan äkkiä en uudelleen mene.

Vanhakaupunki niin täynnä ihmisiä, että joutui kyynärpäätaktiikalla liikkumaan päästäkseen eteenpäin.

Samat kaupat kuin Helsingissä, ei mitään omaperäistä enää. No, syöminen ja juominen hitusen halvempaa vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, mutta mikä saa ihmisen sanomaan tuollainen mielipide anonyymisti? Haluaako hän pahoittaa helsinkiläisten mielen vai mikä on tarve tuolle purkaukselle? Muuta motiivia kuin halu mollata Helsinkiä en tuolle keksi.

Vierailija
44/47 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinassa ei ole discomamuja notkumassa kaduilla mikä tekee siitä puhtaamman ja turvallisemman kaupungin.

Vierailija
45/47 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään molemmista. Ja aika monesta muustakin paikasta. Siksi minun on helppo elää ja tehdä tuttavuutta eri kaupunkien ihmisten kanssa.

Vierailija
46/47 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs liioitella, Tallinna on korkeintaan 4,3 kertaa hienompi.

Vierailija
47/47 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaiset tuttavat sanovat Tallinnan menneen tosi paljon alaspäin viime vuosina. Heidän mielestään siellä ei enää ole aitoa eestiläisyyttä.

Itse pidän Tallinnasta, erityisesti sen kahviloista ja ravintoloista. Palvelukulttuuri on hyvää ja ruoka vielä ihan kohtuuhintaista. Pk-seudulla asuvana en ehkä osaa Helsinkiä kovin puolueettomasti tarkastella. Viihdyn kyllä hyvin, mutta suomalaisista (isommista) kaupungeista pidän eniten Tampereesta.