Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Swiss clinic skin roller kokemuksia

Aknearpinen
30.03.2017 |

Kaikki mahdolliset blogi kirjotukset tällä hetkellä hehkuttavat tätä skin rolleria. Mutta mistään en löytänyt tavallisten tallaajien keskusteluja ko. laitteesta. Olisi siis kiva kuulla, että onko teistä jollain kokemuksia tästä ihmelaitteesta. Toimiiko oikeasti?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

oletteko kokeillee rolleria rinnoille??

Vierailija
22/37 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ H#¤%&/ PILAA KASVOJASI SILLÄ!!!!!!!

Älä ikimaailmassa käytä ainakaan yli 0,5mm piikkejä tai kasvosi ovat entiset. En tiedä ovatko jo tuolla pituudella.

Monta tarinaa nettii pullollaan kuinka kasvot on tuhottu noilla neulauslaiteilla....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/37 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keski-ikäisillä kokemuksia? Kovasti kiinnostaisi kokeilla, toimisikohan ryppyihin...

Vierailija
25/37 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös mielenkiinnolla lukaisin tämän ketjun. Ystäväni suositteli. En ollutkaan koskaan aikaisemmin kuullut tästä rollerista.

Nyt tarkennusta kiitos. Onko tosiaankin niin että rulla ei ole ikuinen ja se täytyy uusia joka kolmas kuukausi. Jos näin on niin sehän tulee maksamaan vuodessa jo 400,-!!!

Ystäväni kertoi että ei ole käyttänyt tämän rollerin mukana tullutta seerumia vaan ostanut kosmetologilta suomalaisia ihonhoitotuotteita .

Vierailija
26/37 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari vuotta sitten kaksi rolleria (muistaakseni 0,75mm) jonkun verkkoapteekin alemyynnistä, 20e kappale. Rollaan kasvoja muutaman kerran vuodessa ja on kyllä ihohuokoset pienentyneet. Toivottavasti hidastaa myös ryppyjen syntymistä. Otsan rollaus laukaisee minulla pahan aivastusreaktion ja se onkin hommassa haastavinta. :D

Vierailija
27/37 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua on varoitettu! kirjoitti:

ÄLÄ H#¤%&/ PILAA KASVOJASI SILLÄ!!!!!!!

Älä ikimaailmassa käytä ainakaan yli 0,5mm piikkejä tai kasvosi ovat entiset. En tiedä ovatko jo tuolla pituudella.

Monta tarinaa nettii pullollaan kuinka kasvot on tuhottu noilla neulauslaiteilla....

Linkkaa toki muutama esimerkki? Olen aika vapaalla kädellä käyttänyt 0,75mm rullaa ja pahimmillaan on hieman verta tihkunut mutta mitään pysyvää ei ole jäänyt.

Jos kyse on siitä että iho on tulehtunut pahasti ja jättänyt arpia niin siitä ei voi syyttää kuin hygienian puutetta.

Vierailija
28/37 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukenut tapauksista, joissa ihon ikääntyminen on kiihtynyt rullauksen jälkeen - aika katastrofaalisia olivat jotkut tulokset :( näiden kanssa on tosi tärkeää, mitä tuotteita käyttää rullauksen jälkeen; tietyt aineosat hoitotuotteissa voivat saada ikäviä lopputuloksia aikaan.

Jätin hankkimatta, vaikka olin tosi innoissani innovaatiosta aluksi.

Vierailija
29/37 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään vaikutusta.

Vierailija
30/37 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarina pilalle menneistä ihoista. Samaa tapahtuu dermapenillä, skin rollerilla, micro neulaajalla jne. laseroinnilla, ultheraphyllä jne. Googlettamalla löytyy enemmän.

https://www.realself.com/review/netherlands-nl-dermapen-microneedling-r…

Vierailija
31/37 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyvää sanottavaa Swiss Clinicin rollerista! :) Vuosi sitten ostin  ja viime kesä oli elämäni ensimmäinen kesä, kun pystyin olla ilman minkäänlaista peittävää meikkivoidetta. Vesirokosta tulleet arvet ja kaikki muutkin arvet vaalentuneet huomattavasti. Lisäksi aiemmin ollut ihan hirveä sekaiho. Osittain todella kuiva ja joistain kohdista älyttömän rasvainen. Nyt erot tasoittuneet ja iho on huomattavasti helppohoitoisempi.

Tilasin silloin sen 0,2mm rullan. Rullailin iltaisin ja laitoin sen jälkeen lumenen seerumia. Rullan desinfioin apteekin perus desinfiointi aineella. Likaisella rullalla saa varmasti ihon entistä pahempaan kuntoon, mutta kun muistaa pitää sen puhtaana, niin ei ongelmaa.

Mun mielestä ihan huippu tuote. Nyt ollut sen reilun vuoden käytössä ja aion kyllä tilata uuden. 

Vierailija
32/37 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin eBaystä oman rullan ja olen ollu tosi tyytyväinen siihen. Vasta kuukauden käyttänyt ja väsähtänyt naamani on paljon paremman näköinen kuin ennen rullailua. Suosittelen. Nyt vielä tilasin swisscliniciltä seerumin ja kokeilen josko alkavat Bulldogit lähtisi kokonaan pois... Paljon sitä kuuluu naamaan laittaa kun tuntuu ettei levity lainkaan ja iho imaisee kaiken heti, menee päivässä koko purkki :)

Vierailija
33/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia, kiitos! :D

Vierailija
34/37 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Swiss rollerin noin kuukausi takaperin ja olen ollut erittäin tyytyväinen - paras ihonhoitojuttu ikinä minun paksulle isohuokoiselle entiselle akneiholle! Olen tämän ekan kuukauden aikana saanut parempia tuloksia kuin vuoden timanttihieronnan jälkeen. Ihoni on tasaisemman värinen, pehmeämpi ja kuulaampi ja vanhat arvet ovat alkaneet heiketä. Itse en ole huomannut kuivuuutta, koska ihoni on niin rasvainen luonnostaan, seerumi riittää minulle. Ihon menee nenän päältä ihan eineen verran rikki (koska painan kovaa, rollerin piikit 0,5) ja viikon aikana iholla alkaa tapahtua parantumista eli huokoset alkavat kadota. Kiitokset teille, jotka vinkkasitte apteekin edullisimmista rollereista!

Vierailija
35/37 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänne joku vielä vastaisi, niin mitkä ovat tällaisia hyviä halvempia rollereita? Mitä merkkiä? Ja jonka tietäisi olevan jollain tasolla kuitenkin hyvin valmistettu, ettei ole piikit vinossa tms. 

Itse olen löytänyt nyt swiss clinicin rollerit, ame pure ja puhdas+. Ja fashiongirl-sivustolla tarjouksessa UNIQ ja dermaroller -rullia, mutta en tiedä onko nyt edes luotettava sivusto.

Vierailija
36/37 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöjuttuja

Vierailija
37/37 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, juuri näin. Olen itse käyttänyt pitkään swiss clinicin rolleria ja seerumia, en vaihtaisi.

Täältä löytyy kattavasti tietoa käyttökokemuksista: http://sannaetna.blogspot.fi/p/ihon-kiinteytys-ja-hoito.html

Sori nyt vaan, mutta tuo blogi vaikuttaa Kuponkiuutiset-tyyppiseltä mainosblogilta, jonka teksti on lapiolla käännetty englannista. Kuvatkaan eivät taatusti ole kenenkään bloggarin omia. Tämän ylläpitäjä myös linkkailee blogia jatkuvasti kaikkiin mahdollisiin keskusteluihin ja toisten blogeihin. Omalla naamalla mainostaminen ja kokemuksien jakaminen on hyödyllistä, tämä ei. 

Sääli, koska olisi ollut kiva kuulla aitoja kokemuksia ja ennen ja jälkeen -kuvia oikeista ihmisistä ja tuloksista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi