Mun silmä (kuva). Sanokaa minkä väriseksi värjään hiukset sen perusteella!
Mikä sopis? Jos haluaa, voi vielä perustella miksi.
Kommentit (24)
Ihollakin on paljon väliä. Ettet muutu keltatautisen näköiseksi. Ennemmin naamakuvalla pääsis pitemmälle kuin silmän värillä.
Ei hitto joo, se kuva jäi. Tässä! Naamaa en viitsi kyllä laittaa. Ap
Älä värjää. Jos on ihan pakko, niin blondiksi. Kaikki punaiset ja "ihkut" Nordic Heavy Metal sävyt (so. tummat) kannattaa jättää suosiolla kauppaan.
Vihreät silmät, valitse punertava väri. Mutta ei mitään "Tarja Halonen"- tulipaloväriä, varsinkaan jos ihosi on todella vaalea ja kalpea. Vaan hillitty, ruskeaan taittuva.
Vierailija kirjoitti:
Oi sinulla on vihreät silmät :) kuulut maapallon harvinaisuuksiin
Minusta tuo on sininen.
Olet silmästä päätellen blondi, miksi haluat värjätä hiukset, vaikka maailmanlaajuisesti olet harvinaisuus ? Ajattele, 200v kuluttua blondeja ei enääole 🤔
Voisin kyllä oikeasti laittaa punertavan sävyn. Toivottavasti se ei vaan vanhenna mua, kiva jos näytän silmän mukaan nuorelta :D mutta olen 30. värjään, koska nyt ne on oudon kirjavat valitettavasti edellisen värjäilyn vuoksi. En ole blondi, vaan luonnostaan hiukset on vaaleanruskeat. Mulla silmät on oikeasti just sellaiset, että jotkut sanoo vihreäksi ja toiset siniseksi. ap
Semmoinen tummanvaalea, tyyliin Sabina Särkkä tai punertavat voisi sopia. Ei kuitenkaan liian tummat hiukset. Jos värjäät hiukset paljon tummemmaksi, kannatta sävyttää myös kulmat ja ripset niihin sopiviksi, tai meikata ne.
Vierailija kirjoitti:
Olet silmästä päätellen blondi, miksi haluat värjätä hiukset, vaikka maailmanlaajuisesti olet harvinaisuus ? Ajattele, 200v kuluttua blondeja ei enääole 🤔
Miksi ei ole?
Sinulla on punapäähän vivahtava väritys, joten punertava voisi näyttää luonnolliselta ja kivalta sekä korostaa silmienväriä.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen tummanvaalea, tyyliin Sabina Särkkä tai punertavat voisi sopia. Ei kuitenkaan liian tummat hiukset. Jos värjäät hiukset paljon tummemmaksi, kannatta sävyttää myös kulmat ja ripset niihin sopiviksi, tai meikata ne.
Ei mitään tuhkanvaaleaa, kun silmissä on lämmin ja kirkas vivahde. Ap on varmaankin värianalyysissä kevät.
Ihonvärin perusteella en lähtisi mustalla tai valkoisella, saattaa tehdä liian kalpakaksi.
Luulen että sulle sopis parhaiten semmonen oranssiin taittuva blondi, tois lämpöä ulkonäköön ja sopii silmiin.
Esim. googleta Bella Thorne, Nicole Kidman, Jessica Chastain niin tajuat varmaan mitä tarkoitan.
Jos sulla on ikää, ota haalea sävy. Jos taas alle 25 niin voit ihan huoletta mennä vaikka syvällä punaisella, mutta ihan vaan varotuksena, mitä syvempi väri sen helpommin kaikki kasvojen piirteet (niin hyvät kuin huonotkin) tulee esiin.
En näe kuvaa.