Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäkkärin autokaistalle ilman autoa?

Vierailija
30.03.2017 |

Miten siellä kuuluu menetellä? Pitääkö puhua pömpeliin ja sitten mennä luukulle? Vai suoraan luukulle? Ja kun jonotetaan, niin ollaanko autojen välissä vai seinän vierustalla? Saako autoja ohittaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta on kyllä yliveto. :) Olen nimittäin itse pähkäillyt samaa asiaa. Kun joskus jos on koiran kanssa lenkillä hakisi mielellään purilaisen Heseltä, mutta en usko että koiran kanssa saa mennä sisälle enkä ole kehdannut autokaistallekaan mennä.

Eikö koiraa voi jättää pyörätelineeseen sidottuna odottamaan, niin kuin esim. kauppareissuilla monet tekevät?

Vierailija
42/48 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö siitä tötsästä painaa jotain nappia? Eihän se muuten taida reagoida kuin autoihin, vai?

Jos on pakottava tarve päästä hampurilaiselle keskellä yötä, niin eiköhän elopainoa ole sen verran, että anturit tunnistavat tilaajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä taidan käväistä polkupyörällä!

Hah! Olen kerran ollu. Lapsi oli istuimessa tarakalla. Nauratti hitosti!

Vierailija
44/48 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä kyllä nolottais sen verran etten menis.

Vierailija
45/48 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolppa reagoi vain autoihin, eli joko oottelet tolpalla niin kauan kunnes myyjä sinut siellä huomaa tai sit tuut suoraan luukulle (jos ei oo jonoa).

Me ei palvella kävelijöitä päivisin autokaistan kautta, poikkeuksena koirien kanssa lenkkeilijät tms jotka ei voi tulla sisälle. Tietty yöllä kun ei oo kuin pelkkä autokaista auki, sit saa tulla. Usein kävelijät ei tajua että se tolppa ei niitä tunnista ja meille ei tuu mitään ilmotusta et siellä ketään on. Sit tullaan ihmettelemään että miksette te palvele meitä, ollaa seisty tuolla jo 15 minuuttia!! Anteeks, meillä on muutakin työtä kun sen tolpan vahtiminen, varsinkin öisin.

Tässä tulo kattava vastaus. Turhaan upittelet enää.

Vierailija
46/48 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin kerran mäkkärin autokaistalle jonottamaan löytämälläni potkulaudalla baari-illan jälkeen, sain hampparini :D

Vierailija
47/48 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan menty kottikärryillä... ja todellakaan ei saa ohitella!

Vierailija
48/48 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Burger Kingin autokaistalle ajaa polkupyörällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi