Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On ihanaa olla lestadiolaisäiti

Vierailija
30.03.2017 |

Ei tarvitse mennä työelämään koskaan. Miten muut lestadiolaisäidit, nautitteko kotona olosta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän en tunne kovinkaan montaa lestadiolaisäitiä, joka ei ole ollut koskaan työelämässä?

Itse olen sinkku lestadiolainen ja tiukasti työelämässä. 

Vierailija
2/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, jos nautit! Eikö jatkuva raskaana olo ja suuren lapsilauman vahtiminen ja hoitaminen ole kuitenkin kamalan raskasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla siellä töissä pääsisi kuin vanumalla kotona lapsilauman kanssa.

Lestadiolaisäitinä olo olisi pahin  painajaiseni: lukittu kotiin ikuisesti kasvavan lapsilauman kanssa, ei mitään omaa elämää, ja vielä se uskontokin siihen päälle. Ei kiitos.

Vierailija
4/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lestadiolaisäiti, ja olen kyllä ollut työelämässä ja tulen sinne myös vielä jonain päivänä palaamaan. On ihanaa olla kotona ja on ihanaa olla töissä. :) 

Vierailija
5/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikäs siinä vielä, kun vanhimmat tyttäret opetetaan (pakottetaan) vielä tekemään sulle kuuluvat hommat. Lue lastenhoito, talountyöt. Sinä olet vaan haarat levällään ukolle ja syntyville lapsille.

Vierailija
6/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän en tunne kovinkaan montaa lestadiolaisäitiä, joka ei ole ollut koskaan työelämässä?

Niin, minulla on vammoja joiden takia koen tämän elämän paremmaksi kuin sen että olisin vuosikymmeniä vajaakuntoisena työttömänä. Lapset antaa niin paljon.

Vierailija
7/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, lapset on ihania ja kotonahan on aina tekemistä. Ja jos mies tienaa, niin mikäs siinä. Mutta sitä en ymmärrä, miksi niitä lapsia pitää tehdä pienellä ikäerolla välissä itse palautumatta ja niin hirveän monta. On tutkittu tosiasia, että tiheät raskaudet ovat riski. Minusta pitkä imetys on etu molemmille. Ja kyllä itse kotiäitinä haluan huolehtia itsestäni sisäisesti ja ulkoisesti. Meikkaan joka päivä, vaikka en olisi ihmisten ilmoilla kuin puistossa ja ruokakaupassa. Ei mitään pakkelia, mutta meikkivoide, luomiväri, pehmeä rajaus yläluomella, aurinkopuuteri ja huulipuna.

Vierailija
8/8 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minulla on vammoja joiden takia koen tämän elämän paremmaksi kuin sen että olisin vuosikymmeniä vajaakuntoisena työttömänä. Lapset antaa niin paljon.

Mihin tuo kommenttisi liittyy?