Voiko ruma mies löytää naisen, jos osaa laittaa ruokaa hyvin?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta Gordon Ramsey on ainakin saanut naisia. Eli ehkäpä, ja ei siitä nyt ainakaan haittaakaan ole.
En kestä :DD ap on ruma mies, joka "osaa laittaa ruokaa" ja otat vertailukohdaksi maailmanluokan kokin, joka on ihan semikomeakin
Aloittaja kertoi osaavansa laittaa ruokaa hyvin ja itse ainakin intohimoisena kotikokkina ja ruokaharrastajana tulkitsin tuon niin, ettei kyse ole mistään nakkikastikkeen ja perunamuusin laitoista vaan paljon suuremmasta intohimosta ruuanlaittoa kohtaan. Toki Ramsey on maailmanluokan kokki ja siten huono vertailukohde, mutta ei Ramsaykaan ollut maailmanluokan kokki syntyessään. Aloittajasta en tiedä, onko hän myös kokki ammatiltaan ja jos on, miten usein hän osallistuu erilaisiin ravintola-alan ammattilaisten tapahtumiin, kilpailuihin jne. Ja jos nyt ollaan ihan tarkkoja, niin ei Axl Smithkää mikään komistus ole ja jostain hän vaan pullahti ensin musiikkivideoiden juontajaksi ja sittemmin vähän sinne ja tänne enkä edes tiedä, onko koko jannulla mitään koulutusta yhtään mihinkään.
Onhan Axl aika komea. Antaisin varmaan toisen kivekseni, jos voisin näyttää yhtä komealta. Naisten vastaukset miesten komeudesta täällä sopivat hyvin yhteen siihen deittitutkimukseen, jonka mukaan iso osa miehistä on keskimääräistä rumempia
Jos Axl olisi jakeluautonkuljettaja Keravalta, hänen meriittinsä naismarkkinoilla ei olisi kovinkaan kummoinen. On täysin typerää kuvitella, että Axl olisi ulkonäkönsä avulla saanut niin paljon naisia. Suosittelen sua pitämään molemmat kiveksesi.
Ei ehkä niin paljoa, mutta varmaan ihan mukavasti kuitenkin. Olisi kuitenkin huikea parannus mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta Gordon Ramsey on ainakin saanut naisia. Eli ehkäpä, ja ei siitä nyt ainakaan haittaakaan ole.
En kestä :DD ap on ruma mies, joka "osaa laittaa ruokaa" ja otat vertailukohdaksi maailmanluokan kokin, joka on ihan semikomeakin
Aloittaja kertoi osaavansa laittaa ruokaa hyvin ja itse ainakin intohimoisena kotikokkina ja ruokaharrastajana tulkitsin tuon niin, ettei kyse ole mistään nakkikastikkeen ja perunamuusin laitoista vaan paljon suuremmasta intohimosta ruuanlaittoa kohtaan. Toki Ramsey on maailmanluokan kokki ja siten huono vertailukohde, mutta ei Ramsaykaan ollut maailmanluokan kokki syntyessään. Aloittajasta en tiedä, onko hän myös kokki ammatiltaan ja jos on, miten usein hän osallistuu erilaisiin ravintola-alan ammattilaisten tapahtumiin, kilpailuihin jne. Ja jos nyt ollaan ihan tarkkoja, niin ei Axl Smithkää mikään komistus ole ja jostain hän vaan pullahti ensin musiikkivideoiden juontajaksi ja sittemmin vähän sinne ja tänne enkä edes tiedä, onko koko jannulla mitään koulutusta yhtään mihinkään.
Onhan Axl aika komea. Antaisin varmaan toisen kivekseni, jos voisin näyttää yhtä komealta. Naisten vastaukset miesten komeudesta täällä sopivat hyvin yhteen siihen deittitutkimukseen, jonka mukaan iso osa miehistä on keskimääräistä rumempia
Minun mielestäni ei ole. Nyt ihan oikeasti miesten kannattaisi uskoa, että sama mies voi toisen naisen mielestä olla ruma, toisen mielestä ihan tavis, kolmannen mielestä seksikäs, neljännen mielestä jopa komea. Kyse on puhtaasti siitä nk kemiasta, mistä miehet eivät tunnu tajuavan hölkäsen pöläystä ja sen vuoksi yrittävät pontevasti kieltää koko kemian olemassaolon. Mulla on ystäviä, jotka ovat aivan innoissaan kertoneet tavanneensa todella komean miehen ja kun olen miehen nähnyt, olen ollut miehen ulkonäöstä aivan eri mieltä kuin ystäväni. Asia on kuitenkin kaikkien kannalta erinomainen, koska ystäväni on löytänyt unelmiensa miehen, johon minä en koskisi pitkällä kepilläkään.
Minusta tuntuu että sinulla on komeuden käsite vähän hukassa. On eri asia sanoa ihmistä komeaksi ja sanoa ihmistä oman maun mukaiseksi. On olemassa ihmisiä, jotka jokainen tunnistaa hyvän näköisiksi. He eivät välttämättä ole kuitenkaan sitä tyyppiä, josta ihminen kiinnostuu kumppanina.
Ei ole käsite hukassa. Edelleenkään Axl Smith ei ole millään tasolla mitattuna komea. Okei, hän on hieman eksoottisen näköinen suomalaiseksi, mutta ei se tee vielä komeaksi. Ei pärjäisi yhtään missään miesten ulkonäkökilpailuissa.
Onhan Axl selvästi keskivertoa komeampi ja tyylistä hän saa vielä lisäpisteitä aika roimasti. Ei varmasti olisi mitään ongelmia saada seuraa ilman julkisuutta. Esimerkiksi Briteissä häntä ei varmasti tunneta, mutta aivan varmasti seuraa riittää siinä missä täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään kokkaustaidoilla, koska ensin täytyy saada se nainen "treffeille" nauttimaan niistä taidoista. Eli vähintäänkin pitää olla mukava, hauska, hyvää seuraa, yhteisiä kiinnostuksen kohteita tms. joiden vuoksi nainen tulee syömään. Sen jälkeen voit hurmata taidoilla. Tiedän tapauksia joissa näin on tapahtunut ja esim. yhdessä tapauksessa koulutettu hyvännäköinen nainen on naimisissa suht. ruman bussikuskin kanssa, mutta mies sitten tekee ruoat ja hoitaa kodin yms. Inhoaa kuulemma ruoan laittoa ja nauttii kun mies tekee hyvää ruokaa.
Eli mies on pimpillä polvilleen pistetty ja orjuutettu. Päivät kotitöiden jälkeen saa vähän lipaista ja häppäriä imaista?
Ei,ainut mikä auttaa on paksu lämäri ja iso muna.