Hullut päivät 2017
Oletteko ehtineet jo katselemaan tarjouksia? Löysikö joku jotain jännää?
Itse en mobiiliappista jaksanut selata kuvastoa edes loppuun.
Kommentit (44)
Siis oliko herkun tarjoukset vain about jotain proteiinipatukkaa ja pari kahvia ja nutellaa? :O
Kattelin että siellä maksaa esine X vähemmän kuin kesäloman kohdemaassa joten taidankin hakea sen Stockalta vaikka toisin suunnittelin.
Yhden kirjan haen Akateemisesta ja ehkä pyörähdän samalla Herkussa vaikkei kuvastossa mikään sieltä sykähdyttänyt.
Miksi muuten kempparituotteissa osassa oli kilo-/litrahinnat näkyvillä, osassa ei? Jotain johdonmukaisuutta olisin kaivannut.
Paremmalta vaikuttaa kuin Sokoksen 3+1, mutta ei Stockallakaan mitään huipputarjouksia näytä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Konmarittaja voi toki kertoa mulle, mistä konmaritan lasten ulkoilupuvun, jos sellaisen ostaminen on turhuutta ja krääsää.
Äkkiseltään vilkaisten esimerkiksi Molon haalarit eivät olleet mitenkään merkittävässä alessa, ja mallitkin näyttivät jo edelliskauden malleilta. Tässä ei tietenkään ole mitään vikaa, mutta niitä saa ja on saanut oikeasta alesta merkittävästi halvemmalla.
Tässä muuten tiivistyy vähän tämä hullareiden meininki, jonkin verran alennettuja tuotteita joiden markkinahinta on jo oikeastaan syystä tai toisesta tätäkin edullisempi. Eli vanhempia malleja, erikoiseriä jne.
Huonoin tarjonta vuosiin. 3+1 päivillä moni tuote halvempi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon sisäänheittotuotteetkin puuttuivat jotenkin kokonaan :/ Iittalan Satumetsä-mukit olivat hyvässä tarjouksessa (12,90), joten niitä käyn varmaan pari nappaamassa mutta mitään muuta en löytänyt.
Oikeasti? "Luen kuvastoa toiveena löytää jotain ekstrahalpaa jota voin hankkia. Kun ei semmoisia löytynyt, ostan varmaan pari kivaa mukia. Koska käytän sanaa "varmaan", en ole ihan varma tarvitsenko niitäkään mutta kun muutakaan ei ollut."
Vierailija kirjoitti:
Paremmalta vaikuttaa kuin Sokoksen 3+1, mutta ei Stockallakaan mitään huipputarjouksia näytä olevan.
3+1 Emotion:
Löysin monta tarpeellista juttua. Kempparipuoli oli hyvä.
Hah. Joitain samoja tuotteita kuin 3+1 päivillä, Sokoksella kolmekin euroa halvemmalla. Pienistä puroista ne isotkin virrat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3+1 Emotion:
Löysin monta tarpeellista juttua. Kempparipuoli oli hyvä.
Ja kävin Prisman kyljessä olevassa Emotionissa. Ei mitään ruuhkia, ja tuotteita riitti.
Sokoksella Tigin hiuslakka 10.90 € ja Stokkalla 2 yhteensä 24.90.
Katsoin kuvaston. Ei mitään. Hyvä niin, ei tartte mennä. Yleensä olen ihan mielelläni mennyt, mutta tällä kertaa jää väliin. Hinnat ovat nousseet, sen huomaa esim lasten ulkovaatteiden ja jalkineiden suhteen. Ennen sieltä sai oikeasti hyvään hintaan talvivaatteet lapsille. Nyt ihan normihintoja, ja kalliita kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut, että vuosi vuodelta tarjolla on yhä heikkolaatuisempaa kamaa. Teetetään jossain Kiinan tehtaalla tai ostetaan joku sekundaerä. Aivan turhat päivät, yritetään vain luoda joku ryhmähulluus-ilmiö, jossa ihmiset ostelevat ajattelematta järkevästi.
Missä konmaritus ja järkevä kuluttaminen, ihana tyhjä tila ilman turhaa roinaa?
Miten alennusmyynnit sulkee järkevän kulutuksen pois? Minä ostan kaiken alennusmyynneistä ja vain tarpeeseen. Olen nykyään aika minimalistisella linjalla, mutta käyn alennusmyynneissä, miksi ostaa täydellä hinnalla, jos saa halvemmallakin? Ja joo, ainahan jostain H&M saa paljon halvemmalla, mutta kannattaako ne?
Sitä Iittalan Satumetsää saa joistain Iittala Outleteista tosi edullisesti, tämä tuolle yhdelle joka asiasta kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut, että vuosi vuodelta tarjolla on yhä heikkolaatuisempaa kamaa. Teetetään jossain Kiinan tehtaalla tai ostetaan joku sekundaerä. Aivan turhat päivät, yritetään vain luoda joku ryhmähulluus-ilmiö, jossa ihmiset ostelevat ajattelematta järkevästi.
Missä konmaritus ja järkevä kuluttaminen, ihana tyhjä tila ilman turhaa roinaa?
Stockmann voittoa tavoittelevana liikeyrityksenä ei varmaan lähtökohtaisesti perusta myynnin maksimointia konmarituksen ideologiaan..
Kivasto oli jotenkin ankea? Ne naistenvaatteet: jonossa kokovartalokuvia ja siinä se. En jaksanut selata edes läpi, paperinkeräykseen meni jo.
Ainahan nuo katalogin tarjoukset ovat huonoja. Parhaat löydöt tekee yleensä sen ulkopuolelta, jos Stokkalla jaksaa pyöriä. Esim. laukuissa ja vaatteissa on usein edullisesti mallikappaleita.