Jee!! Sain toimeentulotukea---- 16e :)
Kommentit (6)
Jee sain toimeentulotukea 0 euroa! Tulot takuueläke ja eläkkeensaajanasumistuki, joista jää käteen se 520 euroa kuukaudessa! Sillä sitten maksan kaikki menoni kuten esim. yliopistollisessa sairaalassa olevan sydänjumpan ( sydänleikattu ) 46 euroa/kk. Sekä lääkkeeni sydämeen sekä pakko-oireiseen häiriöön n. 40 euroa/kk. JEEE
Mutta en saa toimeentulotukea koska minulle ASUMISKULUJEN jälkeen jää 520 euroa/kk.
Näin meillä...
Kannattaa äänestää Kokoomusta, Keskustaa tai Persuja myös kuntavaaleissa...
Vierailija kirjoitti:
Jee sain toimeentulotukea 0 euroa! Tulot takuueläke ja eläkkeensaajanasumistuki, joista jää käteen se 520 euroa kuukaudessa! Sillä sitten maksan kaikki menoni kuten esim. yliopistollisessa sairaalassa olevan sydänjumpan ( sydänleikattu ) 46 euroa/kk. Sekä lääkkeeni sydämeen sekä pakko-oireiseen häiriöön n. 40 euroa/kk. JEEE
Mutta en saa toimeentulotukea koska minulle ASUMISKULUJEN jälkeen jää 520 euroa/kk.
Näin meillä...
Sinun pitää laittaa hakemukseen laskut tai kuitit noista terveydenhoitomenoista niin olet oikeutettu tt-tukeen.
Vierailija kirjoitti:
Näin meillä...
Hyvinhän tuo riittää, jos kokkaat itse terveellistä kasvisruokaa, jää rahaa reilusti yli.
Newsflash: ei meillä työssäkäyvillä perheellisillä aina jää edes tuota rahaa per nenä.
Onnittelut