Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee!! Sain toimeentulotukea---- 16e :)

Vierailija
29.03.2017 |

Jopas onni potkaisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut

Vierailija
2/6 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee sain toimeentulotukea 0 euroa! Tulot takuueläke ja eläkkeensaajanasumistuki, joista jää käteen se 520 euroa kuukaudessa! Sillä sitten maksan kaikki menoni kuten esim. yliopistollisessa sairaalassa olevan sydänjumpan ( sydänleikattu ) 46 euroa/kk. Sekä lääkkeeni sydämeen sekä pakko-oireiseen häiriöön n. 40 euroa/kk. JEEE

Mutta en saa toimeentulotukea koska minulle ASUMISKULUJEN jälkeen jää 520 euroa/kk.

Näin meillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt elämä risaiseksi.

Vierailija
4/6 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa äänestää Kokoomusta, Keskustaa tai Persuja myös kuntavaaleissa...

Vierailija
5/6 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee sain toimeentulotukea 0 euroa! Tulot takuueläke ja eläkkeensaajanasumistuki, joista jää käteen se 520 euroa kuukaudessa! Sillä sitten maksan kaikki menoni kuten esim. yliopistollisessa sairaalassa olevan sydänjumpan ( sydänleikattu ) 46 euroa/kk. Sekä lääkkeeni sydämeen sekä pakko-oireiseen häiriöön n. 40 euroa/kk. JEEE

Mutta en saa toimeentulotukea koska minulle ASUMISKULUJEN jälkeen jää 520 euroa/kk.

Näin meillä...

Sinun pitää laittaa hakemukseen laskut tai kuitit noista terveydenhoitomenoista niin olet oikeutettu tt-tukeen.

Vierailija
6/6 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin meillä...

Hyvinhän tuo riittää, jos kokkaat itse terveellistä kasvisruokaa, jää rahaa reilusti yli.

Newsflash: ei meillä työssäkäyvillä perheellisillä aina jää edes tuota rahaa per nenä.