Keimolanportilta helsinki-vantaan lentokentälle
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisin onnibussilla siihen treelta aamulla puoli seitsemän. Ap
Dumppaa onnibussi ja varaa Matkahuollon kautta ExpressBussilla ihan KOKO matka perille asti lentokentälle. Bussin vaihto Keimolassa, mutta siinä ei montaa minuuttia nokka tuhise.
Mä kanssa säästän mielelläni, mutta joku raja nyt nainen!
Mistä päättelit, että ap on nainen???
-ohis-
En pysty kuvittelemaan tuntemistani miehistä, että yksikään jumittaisi näin simppeliä asiaa pohtimaan tovia kauemmaksi, saati kysyisi oikein netistä neuvoa.
Minä olen kovin huolissani ap-ressukan matkasta "ulkomaahan". Jos jo omassa kotimaassa, omalla kielellä, selviytyminen on tällä tasolla, mahtaako reppana löytää edes tietään ulos lentokentältä "ulkomaassa"? Pääseekö edes koneeseen?
Kiitos huolenpidosta. En ole vielä lähdössä mihinkään. Katselen aikatauluja ja sumplin miten ehdin mahdollisesti koneeseen jos tulen tuolla onnibussilla. Täältähän se on helpointa kysyä kun moni kuitenkin ystävällisesti auttaa. Toki jos ei ole kiire mihinkään niin asiaa ei tarvitse miettiä ennen kuin paikan päällä.
Juu, ihan rauhassa, en tarkoittanut pahalla. Mutta nainen olet, vai mitä?
Mihin tahansa oletkin menossa, netin avulla voit tsekata kaiken mahdollisen etukäteen, kun olet ilmeisesti aika suunnitelmallinen. Mä olen niitä pää edellä seikkailuun hyppääjiä, jotka joskus saa siipeensä, mutta joskus taas se kannattaa.
Aloita vaikka oma keskustelu matkakohteestasi, voit saada hyviä vinkkejä jopa täältä.
Olen muusu eli veikkauksenne naisesta menivät mönkään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4835 kirjoitti:
Juna Kivistön asemalta suoraan lentokentälle. Olisi todella pelkästään äärimmäisen mega üüüber typerää mennä tuo matka taksilla. Se junayhteys on maailman kätevin ja idioottivarmin. Lipun voi ostaa HSL-kännykkäsovelluksella ja se asema on sellainen, että sinne on mahdoton eksyä. Siitä mihin onnibus jättää, niin teputat motarin alikulkua Kivistön juna-asemalle.
Ongelmana siinä voi olla että millä asemalla jää junasta pois. Joku voisi laskea montako aseman väliä tarvii mennä että on oikeassa kohdassa jäämässä. Sitten vielä reittiehdotus junapysäkiltä terminaaliin ja lähtöselvitykseen.
Siis mitä vittua? Se on juna eikä mikään salaluola. Junissa kuulutetaan pysähdyspaikat. Se juna ajaa lentokentälle ja siellä on kyllä oikein opasteet terminaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisin onnibussilla siihen treelta aamulla puoli seitsemän. Ap
Dumppaa onnibussi ja varaa Matkahuollon kautta ExpressBussilla ihan KOKO matka perille asti lentokentälle. Bussin vaihto Keimolassa, mutta siinä ei montaa minuuttia nokka tuhise.
Mä kanssa säästän mielelläni, mutta joku raja nyt nainen!
Mistä päättelit, että ap on nainen???
-ohis-
En pysty kuvittelemaan tuntemistani miehistä, että yksikään jumittaisi näin simppeliä asiaa pohtimaan tovia kauemmaksi, saati kysyisi oikein netistä neuvoa.
Minä olen kovin huolissani ap-ressukan matkasta "ulkomaahan". Jos jo omassa kotimaassa, omalla kielellä, selviytyminen on tällä tasolla, mahtaako reppana löytää edes tietään ulos lentokentältä "ulkomaassa"? Pääseekö edes koneeseen?
Kiitos huolenpidosta. En ole vielä lähdössä mihinkään. Katselen aikatauluja ja sumplin miten ehdin mahdollisesti koneeseen jos tulen tuolla onnibussilla. Täältähän se on helpointa kysyä kun moni kuitenkin ystävällisesti auttaa. Toki jos ei ole kiire mihinkään niin asiaa ei tarvitse miettiä ennen kuin paikan päällä.
Juu, ihan rauhassa, en tarkoittanut pahalla. Mutta nainen olet, vai mitä?
Mihin tahansa oletkin menossa, netin avulla voit tsekata kaiken mahdollisen etukäteen, kun olet ilmeisesti aika suunnitelmallinen. Mä olen niitä pää edellä seikkailuun hyppääjiä, jotka joskus saa siipeensä, mutta joskus taas se kannattaa.
Aloita vaikka oma keskustelu matkakohteestasi, voit saada hyviä vinkkejä jopa täältä.
Olen muusu eli veikkauksenne naisesta menivät mönkään.
Mä olen niin vanhanaikainen jäärä, että määrittelen sukupuolen ulkoisten sukupuolielinten perusteella. En suostu näihin muusu- ym. sössötyksiin. Ja joo, korkeakoulututkinto luonnontieteelliseltä alalta. Siksipä tiedän, mistä puhun. Saa kivittää toki, jos se auttaa teitä väärinymmärrettyjä vanhoillisten ennakkoluulojen uhreja.
Voi hyvä luoja siellä junassa kuulutetaan Kolmella kielellä "saavumme lentoasemalle". Juna-asemalta pääsee SUORAAN portaita pitkin lentoasemalle SISÄÄN.