Netflixin 3%-sarja, mitä mieltä?
Itse jäin heti koukkuun, ja katsoin kaikki jaksot melkein yhdeltä istumalta. Harmittaa, että 1. kausi oli niin lyhyt eikä jatkosta ole tietoa.
Kommentit (9)
nimimerkki(eipakollinen) kirjoitti:
mistä kyseinen sarja kertoo?
Brasialainen sarja on dystopiakuvaus maailmasta, jossa lähes kaikki elävät slummeissa ja kurjuudessa. Täytettyään 20-v jokainen kuitenkin pääsee koittamaan onneaan Prosessiin, josta on mahdollisuus päästä Saarelle. Vain 3%n parhaimmisto läpäisee seulonnan ja jos sinut hylätään prosessissa, joudut loppuelämäksi takaisin slummiin. Sitten on vastarintaliike Aate, jonka mielestä Saari kuuluisi kaikille...
Jos pidät esim. Black Mirrorista tai muista dystopiakuvauksista, joissa on kehittynyttä teknologiaa, pidät myös tästä! :)
(sori huono suomen kieli)
Mun mielestä tää oli ihan järkyttävän huono. Teki mieli jättää kesken, mutta katsoin kuitenkin loppuu. Loppu oli ihan outo. En aio katsoa lisää, vaikka kausia tulisikin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tää oli ihan järkyttävän huono. Teki mieli jättää kesken, mutta katsoin kuitenkin loppuu. Loppu oli ihan outo. En aio katsoa lisää, vaikka kausia tulisikin.
Jännä että jaksoit katsoa sarjan loppuun vaikka se oli mielestäsi järkyttävän huono.
En voi olla ajattelematta, että sarja olisi paljon suositumpi jos se olisi jenkki. Sääli. Minusta Brasilian portugali on tosi kaunista ja sarjassa toimii muutenkin kaikki: juoni on mielenkiintoinen ja näyttelijät tosi hyviä.
Loppu tuntui kyllä jäävän vähän kesken, mutta mielestäni se lupasi vain jatkoa.
Ja vihdoin tulee toinen kausi! :)
Netflixissä muistaakseni 27.4.
Spoilerivaara:
Minusta oli vähän outoa että sinne utopiasaarelle otettiin rehellisten ja fiksujen hakijoiden ohi epärehellisiä huijareita. Mikä järki siinä on että kyynärpäätaktiikkaa käyttävät oman edun tavoittelijat menevät suoraselkäisten hakijoiden ohi?
Ehkä tälle annettiin jokin selitys mutta katsoin loppukauden sivusilmällä kun ärsytti niin monet seikat.
Kuka mahtaa valita Netfixin sisällöt? Näyttää siltä, että joku kolmekymppinen, jolle ei ole oikeassa elämässä vielä tapahtunut juuri mitään, tuijottanut vain ruudusta kauhuja moskaruokaa suuhun ahtaessaan. Erittäin rajoittunut valikoima, enimmäkseen typerää sohvaperunakauhua.
Mä jäin kanssa ihan koukkuun samantien, katsoin kaikki jaksot kahdessa päivässä. Yksi parhaimmista Netflix -sarjoista.