Kysy mitä vaan 18-vuotiaalta masentuneelta tytöltä?
Kommentit (37)
Auttaisiko masennukseesi jos tällainen kokeneempi setämies pitäisi sinua hyvänä?
antaisitko 30 vuotiaan miehen hieroa sun jalkapohjia?
Samanikäinen tyttäreni on myös masentunut.
Mitä neuvoja antaisit minulle, masentuneen äidille? Miten voin auttaa parhaiten?
:/
Haluaisitko harrastaa Master-Slave leikkejä Slaven roolissa?
Eipä yllättänyt, että täällä heti setämiehet tai ainakin setämieslarppaajat linjoilla. ":D"
Mutta noh, milloin olet syntynyt, ja opiskeletko tällä hetkellä mitään? Lukio, amis?
Onko masennuksesi elämäntilanteestasi johtuvaa, vai puhtaasti aivokemioista kiinni (eli siis, että ulkopuolisen silmin elämäsi on sellaista, ettei kukaan uskoisi sinulla mitään ongelmia olevan, mutta on kuitenkin, vaikkei siinä olekaan mitään "järkeä")?
Mulla on kikkeli hihihi ;) Oon semmonen tyttö hihi ;) Saatan vastaa tosi myöhää kikis :D :D :D :D
kiki: kikityty180
Vierailija kirjoitti:
Miehen maksimi-ikä seurustelusuhdetta ajatellen?
M34
Tässä iässä ja vaiheessa ehkä 23v.
Ap
Oletko kilttinainen ja veikö jännänaiset peniksesi
Vierailija kirjoitti:
Samanikäinen tyttäreni on myös masentunut.
Mitä neuvoja antaisit minulle, masentuneen äidille? Miten voin auttaa parhaiten?
:/
En oikein osaa neuvoa, sillä en tytärtänne tunne. :( Onko teillä hyvät välit? Tehkää jotain kivaa keskenänne, jos tytöllä on siihen voimia ja halua. Näytä, että hän on tärkeä ihminen ja auta kaikissa mahdollisissa hoitoonhakujutuissa. Yllätä häntä asioilla, esim lahjoilla tai mahdollisuuksien mukaan matkoilla ja tuo hänen elämäänsä pieniä iloja. Ole tukena, äläkä missään nimessä syytä itseäsi.
Voisitko vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllättänyt, että täällä heti setämiehet tai ainakin setämieslarppaajat linjoilla. ":D"
Mutta noh, milloin olet syntynyt, ja opiskeletko tällä hetkellä mitään? Lukio, amis?
Onko masennuksesi elämäntilanteestasi johtuvaa, vai puhtaasti aivokemioista kiinni (eli siis, että ulkopuolisen silmin elämäsi on sellaista, ettei kukaan uskoisi sinulla mitään ongelmia olevan, mutta on kuitenkin, vaikkei siinä olekaan mitään "järkeä")?
Olen lukion kirjoilla ja tämän kuuluisi olla vika vuosi. En kuitenkaan usko saavani kursseja enää kasaan tälle keväälle, kun olen niitä jättänyt paljon pois. Kirjoitin keväänä, en lukenut ja näillä näkymin tulossa kaikista A.
Olen varmasti ulkopuolisten mielestä melko passiivinen, en aloita keskustekuea. Ihan perus Suomi-tyyppiä, en näytä liian alakuloiselta. Puhun, kun minulle puhutaan ja joskus saatan rupatella kassaneidinkin kanssa. Enemmän ulkonäöstä sairauden voisi päätellä pahimpina päivinä, jos esim kauppaan jaksan tai kehtaan lähteä neljän päivän suihkussa käymättömyyden jälkeen. Jos kanssani on tekemisissä pidempään, niin luulisi että masennuksen huomaisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoidon piirissä?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
En pidä setämiehistä, ne on ällöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tehnyt sitten aloitukseen rajauksia vaan kirjoitit että "anything"?
Mitä haluat saavuttaa elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tehnyt sitten aloitukseen rajauksia vaan kirjoitit että "anything"?
No kai mä saan silti pitää setämiehiä ällöinä, vaikka kaikkea saa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat saavuttaa elämässäsi?
Haluan joskus ammatin, josta pidän. Haluan onnellisen ja pienen elämän jossakin. Saavutuksia minulle.
Miehen maksimi-ikä seurustelusuhdetta ajatellen?
M34