Hehkutettu tuote, johon petyit?
Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?
Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.
Kommentit (482)
LV:n poskettoman hintaiset,usein muovista valmistetut käsilaukut. Paras puhallus ikinä! En ole onneksi itse haksahtanut, vaikka lähellä joskus oli - tulin järkiini!
Apple, rahastusta tyhmiltä ja vähä älyisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa nämä tangle teezer fanit jotka huutaa että käytätte väärin pitää harjata osioittain että toimii!! Yhtä hyvin toimii normaali harja kun harjaat pienissä osioissa. Ei mitään eroa.
Minusta taas on kaikista huvittavinta, että aikuinen ihminen ei ymmärrä hiuslaatuja olevan erilaisia. Se mikä on sinulle "ihan sama" tai paras, ei ole sitä toiselle.
Meidän perheessä jokaisella on erilainen harja, koska hiuslaatukin on erilainen. Lapsella on tuo tangle teezer, hiukset ovat runsaat mutta todella hennot ja takkuuntuvat. Todellakin tuo teezer on ollut paras hiusten selvittäjä. Itsellä on normaali kova harja, oma tukka on kuin terästä mutta takkuuntuvaa (todennäköisesti lapsella aikuisena tulee samanlainen). Miehellä luonnonjarjasta, koska hänellä on ohut ja sileä tukka. Yhden luonnonharjaksisen harjan sain pilalle kerralla, kun ei se pärjännyt mun tukalle vaan piikit taipui. Että ihan mikä kullekin sopii parhaiten.
Mulla ainakin melatoniini tehoaa hyvin ja vaikuttaa seuraavan päivän vireystilaan. Sen takia en sitä pahemmin käytä.
Vierailija kirjoitti:
Diorin meikit.
Meikkivoide jäi jo kauppaan kun testeri tuntui jo epäsopivalta, mutta luomiväripaletin ja eye linerin erehdyin ostamaan. Ihan kamalia käytössä. Väri karkasi alta aikayksikön luomivakoon ja varisi silmien alle, hiukkanenkin kosteutta sai meikit valumaan silmiin ja kirveli järjettömästi. Olisin odottanut sillä hinnalla saavani jotain vähän parempaa. Perus Lumenet, L'Oréalit ja muut vastaavat markettikamat ovat olleet käytössä parempia.Joku muu haukkui jotain Sensein tuotteita, mutta itse olin merkkiin tyytyväinen. Varsinkin meikkivoide oli just hyvä.
SENSAI!!
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa nämä tangle teezer fanit jotka huutaa että käytätte väärin pitää harjata osioittain että toimii!! Yhtä hyvin toimii normaali harja kun harjaat pienissä osioissa. Ei mitään eroa.
Osalla meistä on esimerkiksi suihkun jälkeen hiukset yksi takkukasa josta ei voi eritellä pieniä osioita. Mulla kesti ennen varmaan 15-20 minuuttia harjata hiukset selviksi suihkun jälkeen, nykyään tangle teezerillä menee alle 5 minuuttia.
Täälläkin ketjussa moni haukkuu tuotteita, jotka eivät vain ole itselle sopivia. Pieni lista täällä haukutuista tuotteista jotka toimivat itselläni todella hyvin:
- Tangle teezer: toimii paremmin minulla kuin mikään muu harja koskaan koska pehmeät takkuuntuvat hiukset
- BB-voiteet, Lumenen uudet seerumit ym. Ei peittävät tuotteet: minulla on hyvä iho, kaipaan lähinnä värin tasoittamista
- invisibobblet: ei jätä hiuksiin "painerajaa", ohuet hiukset näyttää ponnarilla tuuheammilta, ei jää hiuksia kiinni
Ihmisten kannattaisi miettiä sopiiko tuote itselle eikä vain ostaa hehkutuksen vuoksi. Aika selkiö on ainakin itselleni ettei huonolla iholla bb-voiteella pitkälle pötkitä tai että paksuille ja liukkaille hiuksille tangle teezer tai invisibobblet toimi. Joku oli aiemmilla sivuilla ostanut Lumenen väriseerumin ja todennut että liian tumma eli huono tuote. Mitä ihmettä, miksi ei testannut tätä kaupassa vaan osti kun blogeissa hehkutettiin??
Itse olen nähnyt mainoksia maybeauty Finland paikasta esim. Facebookissa. En tiedä kannattaako kokeilla, koska on vain äijien kommentteja kaikkialla luettavissa eikä naisen. Vissiin kaikissa on vain äijiä testaamassa, koska ei ole naista. Ainoana naisena mun ei olekaan helppo löytää rehellistä palautetta tuotteista voisiko sopia myös naiselle. Kai se kokeilemalla vaan selviää.
Vierailija kirjoitti:
-Invisibobblet/puhelinlankaponnarit:
Minulla on liukkaat, pitkät sekä paksut (=painavat) hiukset, ensinnäkin hiukset ei koskaan pysy kunnolla kiinni, löystyy ja valuu hirveän näköiseksi. Lisäksi poisottaessa puolet hiuksista ja päänahasta lähtee ponnarin mukana, mahdoton saada ilman takkuja pois...-pääsääntöisesti KAIKKI mitä NSB -facebookryhmässä mainostetaan, varsinkin essence yms halpismeikit:
Muijat hehkuttaa ihan täysillä kuinka nyt löytyi _OIKEASTI_ paras ripsari 2 eurolla. Nolottaa myöntää, mutta kerran erehdyin ja ostin pari essencen tuotetta, sysipaskoja kaikki. :D Mutta toisaalta eikai se yllätä jos muut tuotekokeilut rajoittuu sinne Tokmannin alelaariin. Ei kyllä ole halpismeikit ole laatua nähnytkään.
Menee ohi ketjun aiheen mutta Essence all eyes on me -ripsari 2,49 € on mun kokemukseni mukaan aivan yhtä hyvä jos ei parempi kuin kokeilemani selektiiviset merkit. Sen sijaan Essencen primeri ei sopinut mulle, haisi nenään voimakkaasti ja epämiellyttävästi koko päivän, roskiin meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se härkis. WTF?
Härkis on kyllä todella ylihehkutettu tuote. Itse syön hyvin kasvisruokapohjaisesti ja käytän usein laiskana puolivalmisteita ja eineksiä. Mutta toi härkis oli ihan hirveetä.
Lisäksi se maksaa 15e/kg!!
Sehän on raaka-aine, eli se pitää valmistaa ja maustaa, herranen aika sentään! Ei kai jauhelihaakaan syödä suoraan rasiasta?
Vierailija kirjoitti:
Tangle teezer täälläkin. Mulla on niin paksu tukka, ettei ne lyhyet piikit yltäneet edes alimpiin, lähinnä päänahkaa oleviin hiuksiin asti.
Siksipä itse käytän Tangle teezerin Thick&Curly -versiota. Ihan itse valitsit väärän mallin, kaikista mahdollisista vaihtoehdoista.
Vierailija kirjoitti:
Apple, rahastusta tyhmiltä ja vähä älyisiltä.
IPhone on ollut hienoinen pettymys Windows Phonen jälkeen. Paljon turhia äppejä, joiden selailu on tosin melko kömpelösti toteutettu, mutta muuten ihan perusluuri kömpelöllä käyttöliittymällä ilman hienouksia. Toki Androidia parempi mutta ei pärjää WP:lle.
Aihe vapaa. Tämä on pahempi paikka luulinkaan.
Applen kaikki tuotteet...Saman tai paremman laadun saa alle puoleen hintaan
Lumenen meikit uudistuksen jälkeen, ei lainkaan sama laatu kuin ennen. Sitten huomasinkin missä esim. puuterit on valmistettu, Italiassa! Se siitä kotimaisuudesta! Vuosia olen käyttänyt, mutta nyt meni boikottiin. Voin harkita palaavani asiakkaaksi, jos valmistus siirtyy takaisin Suomeen.
Maybellinen Temptation ripsiväriin oli lisätty tuoksu, joka leijaili kasvoilla pitkään levityksen jälkeen. En ymmärrä, mikä järki on laittaa silmämeikkituotteisiin tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Oreot!!! Dominot parempia...
Niinpä, ilman täytettä Oreo ei maistu miltään. Domino on sentään ehta suklaakeksi.
Joe Blasco meikkivoide. En vaan saa tasaista lopputulosta. Muuttuu puolessa tunnissa rakeiseksi ja punoitus kuultaa läpi. Siirryin takaisin halpis-lumeneen.
Vierailija kirjoitti:
Ultraääni-ihonpuhdistus. Ei puhdistanut mitään, kaikki epäpuhtaudet jäivät kasvoihin. Käytännössä ihan uskomushoitoa.
Ultraääni hoidossa pitää käydä useammin jotta tulokset alkavat näkyä. Luuletko että yhdestä kerrasta kaikki epäpuhtaudet lähtevät?
Kaikki energiajuomat! Haisevat ja maistuvat joillekin myrkyllisille kemikaaleille.