Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkutettu tuote, johon petyit?

Vierailija
29.03.2017 |

Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?

Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.

Kommentit (482)

Vierailija
441/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän sushista ja macaron-leivoksista. Sushissa erityisesti äyriäisistä, merilevästä, wasabista, kalasta, soijakastikkeesta. Riisistä ja kasviksista taas en niinkään. Macaronseissa pidän mausta, koska niissä maistuu mantelijauho ja niiden söpöstä ulkonäöstä myös. Ja pienestä koosta. Jos pitäisi valita iso munkki vai macaron, jälkimmäinen voittaisi aina.

Vierailija
442/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osis+ hiuslakka. Yleensä olen käyttänyt halvempia marketilakkoja (tyyliin Herbina, XZ, Rainbow, Pirkka). Tuo Osis+ oli kyllä yksi huonoimmista, ensinnäkin haju oli todella vahva, miesten partavesimäinen ja suihke tuli epätasaisen märkänä. Harmi että pullo on vielä joku 500ml iso tonkka :P Taidan jatkaa hajusteettomalla Rainbow/Pirkka/Herbina -linjalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Swiss Clinicin skin roller. Ei mitään eroa, vaikka kuinka käytti ohjeen mukaisesti pidemmän aikaa. Hirveää shaibaa.

Kerro tästä lisää? Olin aikeissa ostaa.

Siis itsehän ostin nämän sen takia, että poskillani/nenässä ja leuassa minulla on suurentuneet ihohuokoset ja välillä muutenkin epäpuhtauksia. No, nettisivujen ja blogihehkutustenhan mukaan tämän ihmetuotteen pitäisi tehota näihin. Ostin siis 0,2mm neulan ja sen seerumin, jota Swiss Clinic myy.

Käytin tuotetta päivittäin huomaamatta M I T Ä Ä N eroa. Yhdessä vaiheessa ihoni meni jopa ihan todella huonoon kuntoon ja näppyjä ilmestyi. Jostain kuitenkin luin, että näin käy jos epäpuhtauksia rullailee (no minulla ei kyllä valmiiksi ollut mitään finnejä). Pyrin sitten muutaman lepopäivän jälkeen taas uudelleen rullailemaan, mutta vältellen alueita, joilla näkyi edes vähän nypyntapaista.

Tämänkään jälkeen n. 2 kuukauden käytön jälkeen ollaan edelleen ihan samassa tilanteessa, kuin ennen tuotteen käytön aloittamista. Eli minulle ei ainakaan ollut tästä mitään iloa. Aikamoiselta huijaukselta tuntuu.

Vierailija
444/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiekuraiset muoviset hiuslenksut (mikä niiden nimi nyt olikaan) eivät sovi yhtään mulle, repivät enemmän hiuksia entä ne aivan tavalliset.

Vierailija
445/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvanlelu Sofie-kirahvi. Jäi pesuissa tahmaiseksi ja vauvakaan ei kummemmin välittänyt.

Tän hehkutusta mäkään en oo koskaan ymmärtäny. Näyttää enemmän joltain koiran vinkulelulta kuin vauvanlelulta.

Vierailija
446/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä dermarollereita eli mikroneulaajia on tarkoitus käyttää tietyllä tavalla että olis jotain hyötyä. Se mitä esim instassa näkee, kuinka tytöt kevyesti hivelevät sillä kasvoja ja huulia ei ole siis se tarkoituksenmukainen tapa. Jos toivoo ihon varsinaiseen kuntoon muutoksia, neulaamisen on tarkoitus mennä syvemmälle, jolloin kollageenintuotanto aktivoituu ja siten korjaa myös joitakin arpia ja pigmenttivirheitä. Sellainen kevyempi rollaus toki tehostaa tuotteiden imeytymistä: puhdistetuille kasvoille levitetään esim seerumia, sen jälkeen kasvoja rollataan, jonka jälkeen lisätään seerumia. Ammattilaisen tekemät rollauksethan laittavat ihon vuotamaan verta, joten siitä voi päätellä vaikutuksista jotakin :) Saatavilla on puuduttavia voiteita kotirollaajille, sehän todellakin on kivuliasta.

Baby Lipseistä oon itse tykännyt, mulla superkuivat huulet, ja kosteuttaa mukavasti.

Pettymys sen sijaan oli tämä Lidlin ihmevoide, ainakin se missä on silikonia - kuoriutuu sen johdosta kasvoilta pois.

Vierailija
447/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi kehui maasta taivaaseen TIGIn Dumb Blonde shampoota ja hoitoainetta, ja sai minut ylipuhuttua ostamaan sellaiset.

Toki vaalentamisesta kärsinyt tukka tuntui muuttuvan kiiltävämmäksi ja näytti paremmalta, mutta samalla tukka läsähti aivan totaalisesti. Itsellä tukka on luonnonkihara, ja yhtäkkiä ensimmäisen kerran elinikänä tukka olikin suora, raskaan tuntuinen ja jotenkin limaisen olonen. Oli pakko lopettaa käyttö joka harmitti koska kumpikin aineista jätti tukan ihanan tuoksuisiksi, mutta en ollut valmis alkaa liimalettinä kulkemaan.

Vierailija
448/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palashampoo, jota monet luonnonkosmetiikan ystävät hehkuttavat. Voi itku, mä en meinannut millään saada sitä tököttiä huuhdeltua pois ja vaikka laitoin hoitoainetta, oli hiukset ihan järkky hamppukasa. Ei koskaan enää!

Mullakin luonnonkosmetiikan shampoot (sekä nestemäiset että palat) ei ilmeisesti meinaa lähteä pois kunnolla ja kerryttävät niitä öljyjä hiusten pintaan kun hiuksista tulee vain rasvaisemman/likaisemman näköiset. Samalla hiukset muuttuvat kumman hamppumaisiksi.

Vierailija
449/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kiekuraiset muoviset hiuslenksut (mikä niiden nimi nyt olikaan) eivät sovi yhtään mulle, repivät enemmän hiuksia entä ne aivan tavalliset.

Sama juttu. Mitä iloa jos ei hiukset katkeile, vaan lähtee juurineen päästä?

Vierailija
450/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissa on se hyvä puoli että ei paina hiuksia yhtä paljon kuin tavallinen ponnari, mutta mulla tarttuu hiukset kiinni noihin... Eikä ole edes kivan näköiset.

Vierailija
451/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Invisibobblet/puhelinlankaponnarit:

Minulla on liukkaat, pitkät sekä paksut (=painavat) hiukset, ensinnäkin hiukset ei koskaan pysy kunnolla kiinni, löystyy ja valuu hirveän näköiseksi. Lisäksi poisottaessa puolet hiuksista ja päänahasta lähtee ponnarin mukana, mahdoton saada ilman takkuja pois...

-pääsääntöisesti KAIKKI mitä NSB -facebookryhmässä mainostetaan, varsinkin essence yms halpismeikit:

Muijat hehkuttaa ihan täysillä kuinka nyt löytyi _OIKEASTI_ paras ripsari 2 eurolla. Nolottaa myöntää, mutta kerran erehdyin ja ostin pari essencen tuotetta, sysipaskoja kaikki. :D Mutta toisaalta eikai se yllätä jos muut tuotekokeilut rajoittuu sinne Tokmannin alelaariin. Ei kyllä ole halpismeikit ole laatua nähnytkään.

Vierailija
452/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasaippua on huipputuote, mutta SITÄ EI SAA HIEROA SUORAAN NAAMAAN/VARTALOON!!!! Saippua tulee hieroa käsiin ja siitä muuaalle ihoon. Ei kirvele eikä riko ihoa. 

Vierailija
453/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Swiss Clinicin skin roller. Ei mitään eroa, vaikka kuinka käytti ohjeen mukaisesti pidemmän aikaa. Hirveää shaibaa.

Kerro tästä lisää? Olin aikeissa ostaa.

Siis itsehän ostin nämän sen takia, että poskillani/nenässä ja leuassa minulla on suurentuneet ihohuokoset ja välillä muutenkin epäpuhtauksia. No, nettisivujen ja blogihehkutustenhan mukaan tämän ihmetuotteen pitäisi tehota näihin. Ostin siis 0,2mm neulan ja sen seerumin, jota Swiss Clinic myy.

Käytin tuotetta päivittäin huomaamatta M I T Ä Ä N eroa. Yhdessä vaiheessa ihoni meni jopa ihan todella huonoon kuntoon ja näppyjä ilmestyi. Jostain kuitenkin luin, että näin käy jos epäpuhtauksia rullailee (no minulla ei kyllä valmiiksi ollut mitään finnejä). Pyrin sitten muutaman lepopäivän jälkeen taas uudelleen rullailemaan, mutta vältellen alueita, joilla näkyi edes vähän nypyntapaista.

Tämänkään jälkeen n. 2 kuukauden käytön jälkeen ollaan edelleen ihan samassa tilanteessa, kuin ennen tuotteen käytön aloittamista. Eli minulle ei ainakaan ollut tästä mitään iloa. Aikamoiselta huijaukselta tuntuu.

Minulla sama tuote. Ostin aknearpiin, arvet on tasoittuneet / vaalenneet huomattavasti. Lisäksi iholle on palannut sellainen "hehku", tuntuu että juurikin huokoset on pienentyneet. 

Ainoa mihin en ole saanut muutosta on mustapäiden määrä. Jossain hehkutettiin että tuo tehoisi niihinkin, mutta itse ainakin joudun ne edelleen poistamaan ihan mekaanisesti... 

Vierailija
454/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa nämä tangle teezer fanit jotka huutaa että käytätte väärin pitää harjata osioittain että toimii!! Yhtä hyvin toimii normaali harja kun harjaat pienissä osioissa. Ei mitään eroa.

Vierailija
455/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigin shampoot ei toimi mulla. Live-kestovärit huuhtoutuu ekassa pesussa veks.

Vierailija
456/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on liukkaat, pitkät sekä paksut (=painavat) hiukset, ensinnäkin hiukset ei koskaan pysy kunnolla kiinni, löystyy ja valuu hirveän näköiseksi. Lisäksi poisottaessa puolet hiuksista ja päänahasta lähtee ponnarin mukana, mahdoton saada ilman takkuja pois...

-pääsääntöisesti KAIKKI mitä NSB -facebookryhmässä mainostetaan, varsinkin essence yms halpismeikit:

Muijat hehkuttaa ihan täysillä kuinka nyt löytyi _OIKEASTI_ paras ripsari 2 eurolla. Nolottaa myöntää, mutta kerran erehdyin ja ostin pari essencen tuotetta, sysipaskoja kaikki. :D Mutta toisaalta eikai se yllätä jos muut tuotekokeilut rajoittuu sinne Tokmannin alelaariin. Ei kyllä ole halpismeikit ole laatua nähnytkään.

Ärsyttää se ryhmä kun haluaisin keskustella enemmän eksklu-meikeistä ja vähän arvokkaammista tuotteista, mutta pikkupissikset tulee vinkuu ettei ole rahaa. Ei ole kauheasti halpistuotteista hyvää sanottavaa, ja siksi vinkit vähän laadukkaammasta kosmetiikasta kiinnostaisi.

Vierailija
457/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se voisi olla nainen. Jo pienestä pitäen on tolkutettu, että sellainen sitten pitää hommata isona. Kaikki rahani olen siihen hankinnan jälkeen työntänyt, enkä ole oikein keksinyt mitä sillä tekee.

Lisäksi on niin kovaääninen, että pelkään menettäväni kuuloni.

Toiminnoiltaan se on niin epävarma, että olen miettinyt vaihtavani sen johonkin vähän tuoreempaan malliin. Toisaalta en tiedä onko uudemmissa sen parempia toimintoja, vai onko vain ulkoasua päivitetty.

Ehkä voisin viedä naisen kirppikselle, jos se siellä kelpaisi jollekkin. Eipä haittaisi muuta harrastustoimintaa.

Vierailija
458/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää se ryhmä kun haluaisin keskustella enemmän eksklu-meikeistä ja vähän arvokkaammista tuotteista, mutta pikkupissikset tulee vinkuu ettei ole rahaa. Ei ole kauheasti halpistuotteista hyvää sanottavaa, ja siksi vinkit vähän laadukkaammasta kosmetiikasta kiinnostaisi.

Nimenomaan... Ja kun oikeasti niiiiin kehutaan ja vannotaan halppiksien nimeen, väitetään kuinka on kaikkia muita merkkejä kokeillut että nyt löytyi oikeasti paras. Todellisuudessa kokemukset juurikin rajoittuu markettiroskaan. Usein myös todella väärää ja virheellistä tietoa vängätään ryhmässä faktana ja moni tyhmä uskoo ja yhtyy juttuihin. Tuntuu, että siellä äänessä vain ja ainoastaan wt teinit.

Vierailija
459/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olaplex. Hallussani oli aidot putelit nro 1-3. Takana on monen monta käsittelyä hiuksiin sellaisenaan, sekä vaalennuksen että värjäysten yhteydessä. Sen verran kallista ainetta, että jo ennen tilausta otin selvää miten sitä tulee käyttää. Hoidin hiuksia Olaplexin jälkeen ja annoin aikaa tuloksille, mutta en huomannut hiuksissa missään vaiheessa mitään eroa. Ei estänyt edes yhden kevyen vaalennuksen tuomia tavallisia "tuhoja". En voi suositella.

Vierailija
460/482 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa nämä tangle teezer fanit jotka huutaa että käytätte väärin pitää harjata osioittain että toimii!! Yhtä hyvin toimii normaali harja kun harjaat pienissä osioissa. Ei mitään eroa.

No se ei ole näin. Mulla on takapuolipituiset paksut hiukset, ja tavallisella harjalla niitä ei saa selväksi. Taviksella harjaaminen myös sattuu ja se myös katkoo hiuksia. Tangle teezerin piikit hieman joustaa, jolloin edellämainittuja ei tapahdu. Lisäksi siinä on ilmeisen sopivalla tiheydellä ne piikit, ja harjasosan leveys tuo silti riittävästi pinta-alaa selvittämiseen.

Näitä harjoja mulla onkin sit varuiksi kolme, että ei takuulla joudu tilanteeseen jossa pitäis tulla toimeen ilman :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän